Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 21583 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 21-10-2014, 13:18:22 »
Is het normaal niet zo dat als iemand wil opgeven de presentators eerst nog even met die persoon gaan praten om zeker te weten dat dat het is wat ze willen en ze toch een beetje over te halen om nog te blijven?

Of sinds ze quitter Dennis als presenattor hebben, zou dat heel hypocriet zijn?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2014, 18:44:00 »
Die enige quiters (volgens de wiki) sinds Dennis de presentatie doet zijn Aagje, Veronica en Negativ. Aagje zat met de nasleep van het stoppen met topsport en Veronica zat met haar schouder. Er was bij hen geen enkele reden om ze proberen over te halen te blijven, maar wel was er een nabespreking. Waarom Negativ stopte weet ik niet echt meer, en weet niet of er met hem nog gebabbeld is. Ik vind het ook wel vreemd dat Leo zomaar opeens weg is. Maar goed, alle nabesprekingen zijn dit jaar de reguliere aflevering uitgehaald en enkel op de site te zien, dus misschien is dat de reden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2014, 18:45:29 »
Paul gaf toch ook nog op
You'll never walk alone

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 21-10-2014, 18:55:16 »
Oh ja ::trots:: Ik weet nog dat ik dat heel jammer vond maar ik begreep zijn reden wel heel goed. Wat hij eigenlijk zei is dat het spel op die manier nergens meer op slaat, dus doei.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 27-10-2014, 15:05:04 »
Is het normaal niet zo dat als iemand wil opgeven de presentators eerst nog even met die persoon gaan praten om zeker te weten dat dat het is wat ze willen en ze toch een beetje over te halen om nog te blijven?

Of sinds ze quitter Dennis als presenattor hebben, zou dat heel hypocriet zijn?

Daar heeft het wel veel van.  Het is na Dennis deelname er niet beter op geworden.  :(