Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 37044 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #20 Gepost op: 4-12-2014, 21:32:38 »
De regie probeert het programma nog enigszins te redden door Lobke af te schilderen als een domme gans die niks door heeft, maar als 4 mensen gewoon recht in je gezicht liegen dan is daar geen kruit tegen gewassen natuurlijk.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #21 Gepost op: 4-12-2014, 21:33:30 »
De regie probeert het programma nog enigszins te redden door Lobke af te schilderen als een domme gans die niks door heeft, maar als 4 mensen gewoon recht in je gezicht liegen dan is daar geen kruit tegen gewassen natuurlijk.

Hahaha so true.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #22 Gepost op: 4-12-2014, 21:35:10 »
wat een arrogantie weer.. Kay die vindt dat het tijd wordt dat Lobke in het stof gaat bijten. En Ferry, die zelf de halve expeditie slapend en de andere helft van de expeditie vloekend in beeld komt, vindt dat Lobke te weinig doet..

En wat als Lobke zegt dat ze Krystl makkelijk kan hebben in de finale..?  ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #23 Gepost op: 4-12-2014, 21:38:05 »
En wat als Lobke zegt dat ze Krystl makkelijk kan hebben in de finale..?  ;)

Heb je het een beetje gevolgd? Lobke is elke proef bij de eersten, Krystl bij de laatsten. Zo'n rare opmerking is dat dus niet.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2014, 21:47:51 »
Wat een valse nicht is Ferry toch. Met z'n gegiechel achter de rug van Lobke.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2014, 21:54:16 »
Heb je het een beetje gevolgd? Lobke is elke proef bij de eersten, Krystl bij de laatsten. Zo'n rare opmerking is dat dus niet.

Valt wat mij betreft in hetzelfde straatje. Het is maar net wat je wil horen van iedereen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2014, 21:55:58 »
Nou dat was Expeditie Robinson 2014 wat mij betreft. Helaas moet het weer beslist worden door een proef. Voor mij nog altijd de grootste fout van ER..

Freddy heeft het super gespeeld! Winnaar wat mij betreft.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2014, 21:56:14 »
Ik kan hier toch niet echt goed naar kijken hoor. We gaan met z'n allen iemand voorliegen en dan allemaal uitlachen. Ben ik nou echt de enige die hier behoorlijk van walgt?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #28 Gepost op: 4-12-2014, 21:57:11 »
Ik kan hier toch niet echt goed naar kijken hoor. We gaan met z'n allen iemand voorliegen en dan allemaal uitlachen. Ben ik nou echt de enige die hier behoorlijk van walgt?

Nog een reden waarom ze zouden moeten eindigen met een finale eilandraad waarin de afvallers voor een winnaar moeten stemmen en niet een proef.

Maar ook hier weer: Lobke moest lachen toen Remy er uit ging.  ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #29 Gepost op: 4-12-2014, 21:59:03 »
Nog een reden waarom ze zouden moeten eindigen met een finale eilandraad waarin de afvallers voor een winnaar moeten stemmen en niet een proef.

Maar ook hier weer: Lobke moest lachen toen Remy er uit ging.  ;)

Klopt! Het gaat mij niet eens zozeer om Lobke hoor, maar meer dat ER mijns inziens is afgegleden naar een soort spel dat mij echt niet meer aanspreekt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 13
« Reactie #30 Gepost op: 4-12-2014, 21:59:31 »
Mijn god, spuug anders nog even in d'r gezicht of zo.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #31 Gepost op: 4-12-2014, 22:00:29 »
Dag pool hahaha  ::rofl::
Maar blijf erbij dat onder het liegen en extra stemmen dat Lobke zeker in de finale had gestaan.
Dus terug naar het concept dat de zwakste gewoon afvalt ipv 20 stemmen en liegen en bedriegen.

En dat giebelen omdat je iemand eruit stemt is nog erger. In begin had hij me nog wel verrast met wat hij kon maar daarna werd hij steeds irritanter met zijn gevloek, afpingelen en nu dit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 13
« Reactie #32 Gepost op: 4-12-2014, 22:01:58 »
Ferry blijft goed in z'n rol zeg ::) (zie twitter)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #33 Gepost op: 4-12-2014, 22:03:06 »
Mijn god, spuug anders nog even in d'r gezicht of zo.
ja, zoiets ja.

en die tweets van Ferry???
kijkt hij hetzelfde programma
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #34 Gepost op: 4-12-2014, 22:03:51 »
Ferry blijft goed in z'n rol zeg ::) (zie twitter)

 ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2014, 22:05:01 »
Volgens Ferry de beste eilandraad ooit. Meest voorspelbare zal ie bedoelen..

Beste was geweest als hij er uit was gegaan: Hij had het niet aan zien komen en wij als kijker ook niet..

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2014, 23:40:12 »
Lobke heeft een koekje van eigen deeg gekregen, dus haar vertrek vind ik niet heel erg. Wel storend vond ik het gedrag van Ferry. Hij lachte Lobke gewoon ronduit uit, niet bijzonder respectvol en het doet echt afbreuk aan deze expeditie.

De aflevering vond ik verder wel leuk, maar niet bijster bijzonder. Wel gunde ik Kay de overwinning en zijn privemoment met Freddy. Als je als vrienden zo ver komt, is dit natuurlijk de ultieme beloning.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #37 Gepost op: 4-12-2014, 23:49:29 »
Bah! Wat een naar gedrag richting Lobke, dit had ze echt niet verdiend. En wat een walgelijke tweets van Ferry. Ik vind hem echt niet sympathiek overkomen, blegh!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #38 Gepost op: 5-12-2014, 00:09:20 »
Wat een valse nicht is Ferry toch. Met z'n gegiechel achter de rug van Lobke.

Inderdaad, wat een achterbakse .......!!! Zelf gedurende de hele expeditie geen deuk in een pakje boter kunnen slaan, en dan iemand uitlachen. Wat een verrot karakter.  Van dit soort mens wordt ik behoorlijk agressief.
Los van het verloop van deze ER. Lobke is 'by far' de sterkste en haar dan zó behandelen.

Absoluut dieptepunt!!!
« Laatst bewerkt op: 5-12-2014, 09:09:41 door Stormpie, Reden: taalgebruik »

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #39 Gepost op: 5-12-2014, 02:01:18 »
Misschien moeten ze naar een concept gaan dat je bijvoorbeeld alleen kunt stemmen op de twee laatste personen in elke proef ofzo. Of de laatste drie.

Want het is nu wel echt hoe slechter je presteert, hoe veiliger je bent. Freddy/ Ferry/ Sabrina/ Krystl waren de absolute onderlaag qua proeven spelen na de samensmelting. En 3 van de 4 zijn nog steeds in de expeditie. Voelt toch wel ergens onrechtvaardig.

Dat Lobke nu gaat is inderdaad wel revenge na al haar gewurm en gedraai en was haar wel spuugzat. Ferry overigens ook maar helaas duurt de eilandraad net een week te kort.