Auteur Topic: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver  (gelezen 96315 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #100 Gepost op: 5-12-2014, 19:41:23 »
Gister die eilandraad, pfff wat presenteerde ze slecht zeg. Zo ingestudeerd. Ik zeg weg ermee en in seizoen 15 weer een nieuwe presentatrice.


Waarschijnlijk zal jouw gebed verhoord worden. Mevrouw is net bevallen van een kleine spruit, zodat ik mij niet kan voorstellen, dat ze volgend jaar een aantal weken van huis wil zijn.

Maar, net wat Mollenmania zegt:
Dan valt er eerst nog wel een wereld te winnen door een ander iemand de laan uit te sturen.
Persoonlijk was ik door Nicolette positief verrast toen ze Ferry ter verantwoording riep voor zijn gedrag.  ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #101 Gepost op: 5-12-2014, 19:51:12 »
2 kleine spruiten zelfs. En ze had al een dochtertje.


er was eens......

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #102 Gepost op: 6-12-2014, 23:03:29 »
Citaat
Persoonlijk was ik door Nicolette positief verrast toen ze Ferry ter verantwoording riep voor zijn gedrag.  ::ok::

Dat laatste vond ik ook goed en leuk  ::) ::ok::
Vind haar gewoon geen type voor Robinson, ze kan wel goed presenteren maar Robinson vind ik niets voor haar...
Maarja- ik kan wel zeuren over de presentatoren, maar wie zou het moeten overnemen? Kunnen ze geen nieuwe presentator in het leven roepen? Er zijn zo veel afgestudeerden presentatoren  ::joehoe:: er zit vast wel iets bij!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #103 Gepost op: 6-12-2014, 23:06:20 »
Ik vind dat Nicolette groeit in ER. laat haar nog een jaartje meedraaien en dan weer praten.
er was eens......

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #104 Gepost op: 7-12-2014, 10:04:35 »
Op dit punt heb ik liever een Paul de Leeuw ofzo. Ook geen type hiervoor, maar in ieder geval zal hij spelers eens een oorvijg uitdelen als het nodig is.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #105 Gepost op: 7-12-2014, 11:48:21 »
 8) tuurlijk, doen we Dennis toch weg
er was eens......

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #106 Gepost op: 12-12-2014, 22:43:08 »
Ligt het aan mij of krijgt Nicolette meer en meer presentatie gedurende het seizoen en Dennis steeds minder?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #107 Gepost op: 12-12-2014, 23:40:32 »
Ligt het aan mij of krijgt Nicolette meer en meer presentatie gedurende het seizoen en Dennis steeds minder?
Die indruk heb ik idd ook. Dus het lijkt me niet aan jou te liggen :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #108 Gepost op: 13-12-2014, 15:48:06 »
Op dit punt heb ik liever een Paul de Leeuw ofzo. Ook geen type hiervoor, maar in ieder geval zal hij spelers eens een oorvijg uitdelen als het nodig is.
en die is nog enigszins entertainend van zichzelf ;D

Ligt het aan mij of krijgt Nicolette meer en meer presentatie gedurende het seizoen en Dennis steeds minder?
::jaja:: 
« Laatst bewerkt op: 13-12-2014, 16:35:12 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #109 Gepost op: 13-12-2014, 16:25:12 »
.... enig sinds ..... ::jaja:: 

 ;D


Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #110 Gepost op: 16-12-2014, 08:16:13 »
Nicolette was ooit een stoere BNN meid die echte programma's presenteerde.

Nu is ze moeder en heeft ze een zware hypotheek. Gevolg ze presenteert aan de lopende band ranzige programma's, de schoorsteen moet tenslotte ook roken.
Haar stijl van presenteren is volledig op de automaat standaardzinnetjes opzeggen. Ranzige format programmatjes presenteren kan bijna iedereen.

Interviewen betekent scherpe vragen stellen, durven doorvragen en op die manier info naar boven halen. Uit deze ER blijkt dat Nicolette hier niet toe in staat is. Gevalletje door de mand vallen...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #111 Gepost op: 16-12-2014, 10:57:35 »
Het enige waar ze in geïnteresseerd zijn is hoge kijkcijfers. Als men daarvoor de werkelijkheid een beetje moet aanpassen vinden ze dat echt geen probleem hoor. Zijn er echt mensen die denken dat alles eerlijk gaat en dat de productie zich niet bemoeit met het spelverloop?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #112 Gepost op: 17-12-2014, 03:25:37 »
Interviewen betekent scherpe vragen stellen, durven doorvragen en op die manier info naar boven halen. Uit deze ER blijkt dat Nicolette hier niet toe in staat is. Gevalletje door de mand vallen...

Interviewen is wat anders dan presenteren. Of had je bijv. liever gewild dat zij vroeg in de expeditie had doorgevraagd over de geheime vriendschap tussen Kay en Freddy?
 Dan was zij mogelijk een beslissende factor geweest in het spel. Dat is m.i. niet de rol van een presentator van ER.. ;)

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #113 Gepost op: 17-12-2014, 09:17:38 »
Presenteren is inderdaad geen interviewen. Presenteren is het aan- en afkondigen van het programma, proeven introduceren e.d..

Bij ER is er ook nog zoiets als een eilandraad,, mijn inziens een van de mooiste onderdelen van het spel. Juist op die Eilandraad wordt er van de presentator interviewtechnieken verwacht. dat levert prachtige TV op. Op zo'n moment kan de presentator het verschil laten zien. Denk maar eens terug aan de sessies met EP, maar ook de eilandraden waar onze Belgische pokervrienden stevig ondervraagd werden.

Het meisje Nicolette kan dit dus niet, ze begint wel met een scherpe vraag, maar die is van tevoren ingefluisterd door de regisseur, daarna wordt pijnlijk duidelijk dat ze niet zelfstandig in staat is door te vragen.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #114 Gepost op: 18-12-2014, 09:26:58 »
Bij EPH gingen de deelenemers met knikkende knieen naar de eilandraad. Nu is het een gezellige bijeenkomst waarin er flink gelachen wordt en aan het eind krijgen ze een knuffel.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #115 Gepost op: 18-12-2014, 13:33:19 »
ER moet de laatste jaren vooral een 'feel good'-beleving  bij de kijkers teweeg brengen. Dat zijn er inmiddels al wel een paar meer dan in de tijd van EPH.

Daarnaast merk je natuurlijk de veel geringere betrokkenheid van de huidige presentatoren m.b.t. waar het heen gaat met het programma. Dat zijn nét voetballers (~ vluchtige passanten).

Voor EPH was ER als zijn kind.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #116 Gepost op: 20-12-2014, 00:53:54 »
Nicolette vond ik meevallen en ze groeide er inderdaad in. Ze had wel degelijk af en toe scherpe vragen die haar niet ingefluisterd konden zijn. Ze haalt het niet bij Evi, maar ik vond haar echt meevallen.

Dennis vind ik nog steeds een drol. Ernst Paul blijft natuurlijk dé Robinson presentator bij uitstek, maar aangezien we hem niet meer kunnen terugkrijgen, geef ons dan alsjeblieft Eddy Zoey weer terug!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #117 Gepost op: 20-12-2014, 10:03:55 »


Voor EPH was ER als zijn kind.

ik denk idd dat dat een groot verschil maakt. Daarbij kwam dat EP een klasse apart was. Voor de nieuwe lichting presentatoren (dertien in een dozijn) is ER een programma, net als honderden andere programma's. Sommige van die presentatoren zullen uitgroeien tot een presentator van formaat. Maar de meesten niet.
er was eens......

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #118 Gepost op: 20-12-2014, 20:19:08 »
Dennis is hier degene die dit programma minder leuk maakt qua presentatie. Je wilt als programma toch spanning. Die strenge blik van de presentators richting de kandidaten met felle vragen, om ze nog zenuwachtiger te maken. Niet, en hoe bevalt de verveling, of En hoe was de 3 dubbele massage, met 4 gangen diner en zeeuitzicht en karaoke met bier etc etc. 'JA GEZELLIG HE WANT IK WAS ER OOK BIJ'

DENNIS IS TOF, maar geef me aub Eddy ofzo. Nicolette doet het voor het eerste seizoen prima, ze probeert het tenminste nog een bepaalde spanning te geven in haar manier van presenteren.

Nicolette heeft al aangegeven volgend jaar gewoon weer te presenteren, en dan gaan alle kindjes mee!! man en kinderen gaan dan een maand mee naar dat eiland en de momenten/dagen dat ze vrij is kan ze hun evengoed zien. Een maand zonder pasgeboren kinderen zou wel heftig zijn.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #119 Gepost op: 10-03-2015, 04:05:51 »
Spuit 11.000, nu het seizoen allang is afgelopen, maar toch:
Nicolette vind ik echt totaal ongeschikt voor dit soort programma's. In Ik Ben Een Ster, Haal Me Hieruit vond ik haar al heel slecht en in dit programma ook. Ze lijkt te denken dat heel langzaam praten hetzelfde is als de spanning opbouwen.
Tenzij er hele leuke mensen meedoen, is ER2015 het eerste seizoen in jaren dat ik niet ga kijken (dat komt overigens absoluut niet alleen door Nicolette, maar ook door slechte toevoegingen als winnaarseiland, maar één proef per aflevering in plaats van twee, etc.).

Bring back Evi!
Brevis esse laboro, obscurus fio.