Auteur Topic: Marian Mudder [ kandidaat ]  (gelezen 27735 keer)

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #40 Gepost op: 17-10-2015, 22:27:36 »


En dan hier weer die onzin over 'montage', 'beeldvorming door de redactie', enz.
Iedereen in de groep weet en zegt, dat Marian geen ene fl....r uitvoert. Liegen die andere deelnemers dan ook allemaal?!

Binnen de opzet van dit programma is zij brandhout. Ze is een schande & aanfluiting voor alle vrouwen van Nederland, die dolgraag dit ER-avontuur mee hadden willen maken.



Geen onzin over montage; gewoon kritisch zijn ten opzichte van de beelden die je voorgeschoteld krijgt. Zelf blijven nadenken. Is niet alleen bij ER verstandig maar eigenlijk alles wat je op tv ziet.

En waarom is Marian een aanfluiting voor alle vrouwen, die  mee hadden willen doen? Ze zit daar toch niet als vertegenwoordiger van vrouwelijk NL?


Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #41 Gepost op: 17-10-2015, 22:32:15 »

...Maar iemand die heel actief is wordt niet weggezet als inactief. Ze heeft bovendien zelf toegegeven dat ze het liefst de hele dag op haar dekentje in de schaduw ligt....
Tel daar bij op de frustratie van Klaas toen ze nog met z'n 2en (3en, met Sandra) waren en ik geloof zeker dat ze misschien niet niks doet maar wel absoluut het minst bijdraagt aan het bestaan in het kamp.


Dat ze het minst bijdraagt van iedereen lijkt me best aannemelijk  ::jaja:: Onbedoeld waarschijnlijk...maar spraakmakend is ze zeker!!
« Laatst bewerkt op: 18-10-2015, 11:22:41 door Stormpie, Reden: quote aangepast »

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #42 Gepost op: 18-10-2015, 16:43:48 »
Geen onzin over montage; gewoon kritisch zijn ten opzichte van de beelden die je voorgeschoteld krijgt. Zelf blijven nadenken. Is niet alleen bij ER verstandig maar eigenlijk alles wat je op tv ziet.

Af en toe duikt er in discussies weer iemand op, die gaat argumenteren over zaken, die niet op t.v zijn te zien.
Het enige, waarover wij iets kunnen zeggen, is wat uit de beelden blijkt, wat uit gesprekken van andere deelnemers blijkt en wat de persoon zelf aangeeft.

En toch is dan er weer die lariekoek van:
"ja, maar, de werkelijkheid is anders".
"ja, maar, wij zien niet alles...".
"ja, maar, beelden worden gemanipuleerd"

Voor de kijker is er geen andere werkelijkheid, dan wat we zien. Alles wat er bij 'verzonnen' wordt heeft geen waarde. Daarvoor is hier een topic ingericht: "De Glazen Bol" http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=56830.0

Sicey, je mag aan de luiheid van Marian een mogelijke duiding geven, wellicht ben je er zelf bij geweest, wellicht heb je ooit met ER meegedaan, of heb je de montage van ER uitgevoerd....
Fantastisch, verlicht ons met jouw kennis.

Zo niets van dit alles, dan ben jij net zo'n toeschouwer als wij, simpele kijkbuiskindertjes, en kun je alleen maar reageren op wat je te zien krijgt.
Je zit imaginaire scenario's over Marian uit je duim te zuigen om vervolgens met een slordige discussietechniek van strooien-met-algemeenheden als, "overal is manipulatie", een geheel nieuw en verfrissend beeld over jouw Marian te geven.
De vraag is dan ook, wie is hier de manipulator.  ;)

En waarom is Marian een aanfluiting voor alle vrouwen, die  mee hadden willen doen? Ze zit daar toch niet als vertegenwoordiger van vrouwelijk NL?

Ik moet toegeven, hier heb je gelijk.
Marian is geen vertegenwoordiger van vrouwelijk NL. Daar ben ik dolblij om.
Nederland zit vol met leuke, enthousiaste, energieke vrouwen, die genieten van uitdagingen.
Geweldige kandidaten voor ER.

Die plek wordt nu door Marian ingenomen,... liggend op haar luie achterwerk,... op een handdoekje,... in de schaduw van een rots. Het liefst de gehele dag.  ::slaap:: ::slaap:: ::slaap::
Al 2 weken lang!!!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #43 Gepost op: 18-10-2015, 17:16:46 »
Marian had natuurlijk niets meer te verliezen, dat Sandra eruit gestemd zou worden was een meevaller, en stemde toch op Tim.
 Daarmee zichzelf in de schijnwerpers plaatsend bij de anderen..
« Laatst bewerkt op: 18-10-2015, 17:19:50 door willy »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2015, 17:27:07 »
Het viel me wel op dat aan het begin van de aflevering Kim en Amara zeiden dat Tim er echt doorheen zit en Marian ook, dat Marian nu 2 dagen alleen maar in de schaduw ligt. Wat deed ze dan daarvoor? Heeft Marian daarvoor een andere indruk, van een actievere houding, achtergelaten? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.
Dit was geloof ik ook de eerste aflevering dat de andere leden van Kamp Zuid het hadden over de weinig actieve houding van Marian.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2015, 17:55:48 »
Af en toe duikt er in discussies weer iemand op, die gaat argumenteren over zaken, die niet op t.v zijn te zien.
Het enige, waarover wij iets kunnen zeggen, is wat uit de beelden blijkt, wat uit gesprekken van andere deelnemers blijkt en wat de persoon zelf aangeeft.
Je weet niet wat er buiten beeld blijft, maar je weet dát er dingen buiten beeld blijven.
Uiteraard wijkt de montage niet super veel af van de werkelijkheid, maar het verhaaltje moet wel 'rond' zijn. Een shot waarin Marian wel iets doet kun je niet gebruiken voor een lopend verhaal. Maar inderdaad, het beeld dat ze brengen zal voor het grootste gedeelte kloppen. Maar: Weet wat je niet weet. 8)
...óf niet!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2015, 18:55:46 »
Weet wat je niet weet. 8)

Een paradox, of zelfs een oxymoron?
Dit klinkt als:
- 'een vierkante cirkel' of 'een exacte schatting'

In elk geval een mooie gedachte voor een spagaat.  ;D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2015, 16:40:44 »
Zie dit in de twitterfeed hiernaast ::rofl::

MarianMudder RT@IyanlaVanzant: Some of us believe that doing nothing is not a good thing, when in fact it is the best thing we could do for ourselves.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #48 Gepost op: 23-10-2015, 16:43:22 »
Niets doen wordt inderdaad erg onderschat.. ;)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #49 Gepost op: 23-10-2015, 23:00:37 »
Zie dit in de twitterfeed hiernaast ::rofl::

MarianMudder RT@IyanlaVanzant: Some of us believe that doing nothing is not a good thing, when in fact it is the best thing we could do for ourselves.

Niets doen wordt inderdaad erg onderschat.. ;)

Omdat een uitspraak zo mooi in het gehoor ligt, vergeten we gemakshalve vaak de context voor die uitspraak. Nietsdoen past tijdens een vakantie of in een rusthuis.
Binnen een krachtmeting als ER is nietsdoen ronduit stupide.

Wellicht is een klooster een betere plek voor haar.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2015, 00:35:49 »
Het was te verwachten dat Marian er deze aflevering of de volgende was uitgevlogen. Maar ik vond het wel een beetje jammer dat ze Tim niet nog even versloeg. Daar zou ik wel even heel smakelijk om hebben kunnen lachen. Ik zat zooo te hopen dat ze won :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2015, 23:16:57 »
Het was anders wel weer iconisch hoe ze een yogaproef verliest ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #52 Gepost op: 31-10-2015, 23:12:10 »
Het was niet echt een yogaproef, ook evenwicht enzo. Ik had wel de indruk dat zij 'm eerlijker speelde dan Tim. Volgens mij had hij wat meer op zijn tenen moeten staan.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #53 Gepost op: 31-10-2015, 23:14:58 »
En die sandalen zullen wat minder steun hebben gegeven dan de schoenen van Tim. Bovendien had hij het voordeel van een lekker 'matrasje' op zijn hoofd.. ;)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2015, 11:55:41 »
Ik vind het jammer dat Marian er uit ligt. Het was heel ontspannend om naar te kijken hoe zij op haar handdoekje lag ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #55 Gepost op: 7-11-2015, 11:30:18 »
Die was meer op retraite dan op expeditie.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”