Auteur Topic: ER 2015  (gelezen 152572 keer)

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: ER 2015
« Reactie #60 Gepost op: 14-07-2015, 16:58:27 »
Teske de Schepper is kandidaat #5.
http://www.expeditierobinson.nl/teskedeschepper




blijkbaar worden Nederlandse Youtubers nu ook als bn'ers gezien :-\\

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ER 2015
« Reactie #61 Gepost op: 14-07-2015, 17:00:43 »
Weer iemand die ik niet ken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: ER 2015
« Reactie #62 Gepost op: 14-07-2015, 17:14:57 »
Hopelijk ook nog een aantal oudere kandidaten..

Teske lijkt me een vernieuwende kandidaat om naar te kijken, is uit het straatje beautybloggers waarbij je automatisch zou verwachten dat ze niet zulke waaghalzen zijn, maar we zullen zien. Ik denk niet dat ze de finale bereikt.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #63 Gepost op: 14-07-2015, 19:09:31 »
een mooie mix van bekende en onbekende Nederlanders......  ::rofl::
van deze 5 ken ik er al 2
Wit is ook een kleur!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: ER 2015
« Reactie #64 Gepost op: 14-07-2015, 19:18:00 »
Bloggers zijn ook wel bekend maar goed, ik hoop niet dat Wie is de mol daar  ook voor gaat kiezen.Denk het niet eigenlijk.

Klaas van Eerden kunnen we ehct sowieso kandidaat noemen

Hij volgt achter elkaar (nog voor de vorige 5 kandidaten bekend waren) Teske, Tim, Marian, Sharon, Nicolette en ook nog Survival tips.

Hij volgt ook Anna Speller, Oscar Aerts Wietze de Jager, Hind Laroussi, Amara Onwuka, Sander Janson.
Deze 6 mogen we dus wss ook nog als kandidaat zien.

anoniem 24971

  • Gast
Re: ER 2015
« Reactie #65 Gepost op: 14-07-2015, 21:04:01 »
Aan de reacties op sociale media te zien zijn ER-kijkers niet bepaald blij met Teske omdat ze haar niet zien als bekende Nederlander...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #66 Gepost op: 14-07-2015, 23:32:36 »
Ha, iemand waar ik wel eens van gehoord heb! Omdat mijn nichtje, hard op weg om een bekende instagrammer te worden ;D haar eens heeft ontmoet en dat uitgebreid op FB plaatste :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: ER 2015
« Reactie #67 Gepost op: 15-07-2015, 12:36:55 »
Bloggers zijn ook wel bekend maar goed, ik hoop niet dat Wie is de mol daar  ook voor gaat kiezen.Denk het niet eigenlijk.

Klaas van Eerden kunnen we ehct sowieso kandidaat noemen

Hij volgt achter elkaar (nog voor de vorige 5 kandidaten bekend waren) Teske, Tim, Marian, Sharon, Nicolette en ook nog Survival tips.

Hij volgt ook Anna Speller, Oscar Aerts Wietze de Jager, Hind Laroussi, Amara Onwuka, Sander Janson.
Deze 6 mogen we dus wss ook nog als kandidaat zien.


Goed gevonden!! Dan hebben we nu dus:

Mannen:
- Ronnie Flex
- Tim Douwsema
- Oscar Aerts
- Wytze de Jager
- Sander Janson
- Klaas van der Eerden
- ?
- ?

Vrouwen:
- Sharon Doorson
- Marian Mudder
- Teske de Schepper
- Hind Laroussi
- Amara Onwuka
- Anna Speller
- ?
- ?

Van dit lijstje ken ik er 11 van de 12 (alleen Teske kende ik niet, Anna dan van De Zeven Zeeën).

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: ER 2015
« Reactie #68 Gepost op: 15-07-2015, 12:50:49 »
Als ik het forum lees en de al bekende deelneemsters naast elkaar leg kom ik tot 7...

Sharon Doorson    (bevestigd)
Marian Mudder     (bevestigd)
Teske de Schepper (bevestigd)
Anna Speller
Sandra van Nieuwland
Amara Onwuka 
Hind Laroussi

Er van uit gaande dat er 16 deelnemers zijn... mis ik nog 1 vrouw.
En toen bedacht ik me één naam.
Zij is vorig jaar in het AD geïnterviewd toen zij net zwanger was van haar eerste kind op 43-jarige leeftijd.
En in dat interview liet ze zich ontvallen "dat door haar zwangerschap haar leven helemaal ondersteboven lag en dat ze nieuwe projecten zoals Robinson (!) even uit moest stellen door de zwangerschap..."

Kan het artikel niet meer vinden helaas, maar het gaat om... Evgenia Parakhyna...

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #69 Gepost op: 15-07-2015, 13:22:18 »
Je doelt op dit artikel. 
http://www.bd.nl/algemeen/show/euvgenia-parakhina-gezegend-mens-door-baby-1.4468028

Maar ze is wel heel leuk. Dus ben benieuwd 😃

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #70 Gepost op: 16-07-2015, 00:16:19 »
Janne Schra en Sylvia Hoeks worden ook sinds kort gevolgd door Klaas van der Eerden en staan in dezelfde rij als de andere kandidaten op twitter. Zegt niet altijd wat maar 1 of beide zouden ook kandidaat kunnen zijn.
When life knocks you down, fight back!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #71 Gepost op: 16-07-2015, 11:28:29 »
Aan de reacties op sociale media te zien zijn ER-kijkers niet bepaald blij met Teske omdat ze haar niet zien als bekende Nederlander...

Nee, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het begrip BN-er wordt erg opgerekt (net als vorig jaar bij Kay trouwens, maar daar hebben we ook van kunnen horen hoe hij bij ER is binnengekomen).

Ik word nog niet echt blij van de huidige kandidatenlijst, maar wie weet weten ze ons te verrassen!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: ER 2015
« Reactie #72 Gepost op: 16-07-2015, 12:45:45 »
Ach, je kunt zoiets van tevoren ook niet echt zeggen. Wie weet zijn ze als groep juist wel weer heel leuk bij elkaar.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: ER 2015
« Reactie #73 Gepost op: 16-07-2015, 13:24:07 »
Er valt me overigens nog iets op aan de namen die op dit forum rondgaan...
Werkelijk nergens is nog de naam van een ex-topsporter genoemd?

En dat terwijl in de afgelopen edities van ER er elk jaar wel één of meer ex-topsporters zaten:
2010 Sugar Jackson, John van Lottum
2011 Freddy De Kerpel, Esther Schouten, Jochem Uytdehaage
2012 Aagje van Walleghem, Fatima Moreira de Melo
2013 Edith Bosch
2014 Remy Bonjasky, Lobke Berkhout

Vraag is: wie?
Bij de mannen zou ik denken aan oud-tophockeyer Teun de Nooijer, voormalig K1-vechter Sem Schilt en/of zwemmer Maarten van der Weijden.
bij de vrouwen denk ik aan oud-handbaltoppers als Natasja Burgers of Diane Lamein, wielrenster Chantal Beltman en wellicht ook turnster Verona van de Leur. Met die laatste hebben we overigens ook gelijk een beetje "erotiek" te pakken (in navolging van Ancilla Tilia en Zimra Geurts  ;))

Iemand nog andere ideeën?

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: ER 2015
« Reactie #74 Gepost op: 16-07-2015, 13:53:54 »
GTST op twitter:

Welk van deze 3 gtst sterren gaat het Robinson avontuur aan..met 3 foto's erbij. Wordt op 16 u officieel bekend gemaakt.

Het gaat om Oscar Aerts, Miro Kloosterman of Elvira out..

Aangezien ik Oscar Aerts al tipte door de twitterlijst van Klaas (zie paar berichten hierboven) mogen we uitgaan dat hij het is!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #75 Gepost op: 16-07-2015, 16:10:19 »
En inderdaad wordt Oscar net bevestigd door ER

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ER 2015
« Reactie #76 Gepost op: 16-07-2015, 17:54:48 »
Die heeft nu ook alle tijd nadat hij gestopt is bij GTST...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: ER 2015
« Reactie #77 Gepost op: 17-07-2015, 19:05:03 »
Wat een verschil he tussen Robinson 'toen' en 'nu'

Ik zat zojuist even seizoen 2004 terug te kijken. HOE meesterlijk. Krijg er kippenvel van, was Robinson nu nog maar zo.

18 doodgewone nederlanders en belgen (nu maakt me het verder niet uit of het met bekende of onbekende nederlanders gespeeld wordt)
springen in het water en zoeken een grote kooi, wie daar als laatste in zit verlaat METEEN robinson.
Dat blijkt 1 vrouw en dan komt er een ned-bel kamp. Daarna blijven de belgen 2 dagen in de kooi zitten tot dat er iemand opgeeft. Heftiger kan bijna niet. En meteen als dat gebeurt komt er een zware proef. De 2 'afvallers' krijgen wel nog een kans en moeten naar een mangrove. Maar de mangrove toen en de mangrove nu is ook nog een verschil. Ze moeten een heel stuk zwemmen en zichzelf  door takken wurgen om uiteindelijk op een platformpje te komen. Nu worden kandidaten daar gewoon netjes afgezet. + ze mogen niet ontdekt worden, maar moeten toch richting de kampen om voedsel te halen (hoe dichter bij de kampen hoe meer voedsel er te vinden is) in de mangrove is geen of amper voedsel. Er zit dus ook een psychologisch stukje aan vast. Ik heb nu pas 1,5 aflevering gezien maar het is nu al beter dan het hele Robinson avontuur van 2014  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 18-07-2015, 13:28:13 door Dolfie, Reden: Ongepast taalgebruik »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: ER 2015
« Reactie #78 Gepost op: 21-07-2015, 15:27:19 »
Hind zou me verbazen. In WIDM was ze vooral bezig met er mooi uitzien en tegenwoordig heeft ze een relatie met miljardair Marcel Boekhoorn (tevens schoonvader en sponsor van autocoureur Giedo van der Garde). Ik zou er van opkijken als ze dan een maand op zo'n eiland gaat zitten met alle ongemakken van dien. Anderzijds heeft ze er natuurlijk genoeg tijd voor want echt heel druk met haar zangcarriere is ze niet meer volgens mij. Van mij mag ze meedoen hoor, geen straf om Hind een paar weken lang in bikini op tv te rond te zien huppelen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #79 Gepost op: 22-07-2015, 19:20:01 »
In RTL Boulevard is net bevestigd dat Sander Janson inderdaad meedoet aan Expeditie Robinson.
Frankje Lapi