Auteur Topic: Aflevering 5 - 1 oktober  (gelezen 16826 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2015, 02:25:51 »
Het is inderdaad wel een baasje, zoals hij daar op een verhoging stond te coachen..
 Maar hij brengt wel leven in de brouwerij.. ;D
« Laatst bewerkt op: 3-10-2015, 03:17:57 door willy »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2015, 02:36:35 »
Net de aflevering teruggekeken.

Leuke wending, ik hou wel van het noord-zuid spel. Nu is niemand iig meer veilig! Maar waarom zoveel eten op Mantapayas?? Ze zitten daar gewoon hun buikjes rond te eten. Gelukkig nu 7 man op het voedselarme Tayak, leuker om naar te kijken.

Proef vond ik leuk. Kon wel meteen zien dat kamp noord won, veel te blije gezichten in de 'navertelling'. Daardoor helaas minder spannend.

Danny een rotjong?? Ik vind Sander en Tim juist tegenvallen. Vooral Sander begint zich steeds meer als een verwend jongetje te gedragen.

Echt he. Sneaky die flesjes van Teske in zn tas stoppen en dan ook nog miepen als Anna en Danny daar wat van zeggen!  ::zwaai::
Vroeg me toen wel af wat er met de flesjes van Kees en Wietse gebeurd is. Zal wel in de mand liggen maar dan hadden ze er best 1tje mee kunnen nemen toch?


Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2015, 03:52:56 »
Superaflevering!! Drama, complotten, leven in de brouwerij!! Ik vond het fantastisch dat de groep underdogs bij elkaar bleef en tegen de 'grote jongens' inging. Sander probeerde inderdaad de hele boel te manipuleren en te regelen, fijn dat Danny en Ryanne ertegenin gingen.

Het was wel inderdaad een hele domme zet van Danny om Jaap niet even te laten uitpraten.


Wat zag Marian bleek, hè, op die laatste balk? Ik was echt bang dat ze ieder moment zou flauwvallen!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2015, 08:54:44 »
Ik snap niet zo goed waarom er eerst drie man naar een apart eiland gaan en stemming ontlopen om het daarna weer gewoon samen te voegen. Wat was dan de meerwaarde ervan?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2015, 09:48:54 »
Ik snap niet zo goed waarom er eerst drie man naar een apart eiland gaan en stemming ontlopen om het daarna weer gewoon samen te voegen. Wat was dan de meerwaarde ervan?

ik denk dat de productie meer sensatie van het verdelen van de 'ieder voor zich' groepen had verwacht. En juist op het moment dat er misschien sensatie van zou komen, stoppen ze er mee.
er was eens......

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2015, 11:20:53 »
ik denk dat de productie meer sensatie van het verdelen van de 'ieder voor zich' groepen had verwacht. En juist op het moment dat er misschien sensatie van zou komen, stoppen ze er mee.

Ja, dom moment om ermee te stoppen inderdaad, hadden ze nog wel 1 aflevering uit kunnen stellen :rofl:

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2015, 13:31:19 »
Wat een bewogen aflevering zeg. Was erg blij dat Ryanne, Danny & de rest hun poot stijf hielden voor de vier, en met name Sander, die zich verheven voelden boven de rest. Ook fijn te zien dat Oscar ook zo standvastig van gedachten is veranderd. Dat vond ik overigens wel heel erg grappig, dat de vier niet begrepen dat Oscar standvastig vol hieldt dat hij niet naar hen wilde. Ik vond het wel sneu voor Jaap dat hij in deze positie gedwongen is. Danny was misschien wat fel, maar hij had wel gewoon gelijk en gaf Sander een mooi koekje van eigen deeg. En als Ryanne en Danny niet zo voor zichzelf opkwamen en zich alles zouden laten opleggen door Sander en Co zou het maar een saai gebeuren worden. Ik ben nu dus helemaal voor kamp Noord!

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2015, 13:46:47 »
Ook fijn te zien dat Oscar ook zo standvastig van gedachten is veranderd.

"Standvastig van gedachte veranderen"............. Die houden we er in  ::rofl::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 2-10-2015, 16:17:57 »
"Standvastig van gedachte veranderen"............. Die houden we er in  ::rofl::

Het klinkt inderdaad een beetje tegenstrijdig, maar ik denk dat je best snapt wat ik bedoel. Hij bleef bij het verdelen van de teams er heel volhardend bij dat hij bij team noord wilde blijven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 2-10-2015, 18:31:56 »
Mooie aflevering met een aardige proef. En een verrassende plotwending! Mooi dat de 'zwakkeren' hun poot stijf hielden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 3-10-2015, 06:34:58 »
Sander is ook niet dom, en snapt welke kant het op ging, 4+3=7..
 Dan maar Jaap offeren in ruil voor Klaas, Sandra en Marian.. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 3-10-2015, 13:03:16 »
Het was natuurlijk ook wel weer erg typisch dat Sander en Tim gelijk aan één kant gingen staan en mensen gingen uitkiezen. Wat het uiteindelijk nog mooier maakte dat de anderen niet in dit plan meegingen ;D.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 3-10-2015, 13:58:52 »
Sander is ook niet dom, en snapt welke kant het op ging, 4+3=7..
 Dan maar Jaap offeren in ruil voor Klaas, Sandra en Marian.. :)
dan maar Jaap offeren in ruil voor Klaas bedoel je denk ik ?
Die andere twee zijn bijkomende schade voor Sander en Tim
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 3-10-2015, 14:38:41 »
Ja, Sandra, en vooral Marjan zijn handig voor als het team een proef verliest. Dan is meteen duidelijk op wie er gestemd gaat worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - 1 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 3-10-2015, 20:22:18 »
Leuke aflevering. Goed dat de meerderheid voet bij stuk hield. Hoezo gaan de 'sterken' met een minderheid bepalen wie eruit moet? En dan ook nog verbaasd zijn dat niemand bij hen in het team wil. Wel sneu voor Jaap. Ik vond het echt heel jammer dat team rood verloor.