Auteur Topic: Aflevering 9 - 29 oktober  (gelezen 19815 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2015, 21:36:52 »
Danny speelt iedereen leeg zometeen, let maar op. Zijn eigen team en dat andere team en gaat vervolgens zelf naar het afvallerseiland met al zijn stemmen op zak.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2015, 21:42:43 »
Ryanne is straks de enige met stemmen, dus die stemt dan gewoon iedereen weg die haar niet aanstaat ;D

Dat zou echt mooi zijn.  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 29-10-2015, 21:45:04 »
Danny speelt iedereen leeg zometeen, let maar op. Zijn eigen team en dat andere team en gaat vervolgens zelf naar het afvallerseiland met al zijn stemmen op zak.  ::rofl::

Danny heeft vorige keer 2 stemmen gebruikt en nu dus sowieso al 3. Hij heeft er ook niet meer zoveel

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 29-10-2015, 21:50:02 »
Serieus........ ZOOOOOOVEEL stemmen voor Danny? die houden echt geen stemmen meer over. Wat een ontzettend dom kamp!

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 29-10-2015, 21:52:08 »
Toch een beetje zwak dat Klaas vantevoren zo'n grote mond had en nu niets durfde te zeggen....

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 29-10-2015, 21:57:30 »
Ryanne, ik hou van jou. Je bent zo slim.
Sharon daarintegen niet. Dag stemmen.
Danny blijft een heerlijk persoon, een echte rat die ik ook wel eens in widm wil zien, hij wordt helemaal psycho dan denk ik..
En klaas was laf, zoals wel vaker

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2015, 21:58:23 »
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk. Vooral omdat iedereen echt super dom deed en dan vooral kamp zuid.  ::rofl:: Die zijn dus nu allemaal zo'n beetje kansloos voor de overwinning. Maar Danny is er uit hoor.  ::) En dan allemaal een beetje schaapachtig voor zich uit zitten kijken als er gevraagd wordt of er iemand nog wat wil zeggen.  ::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 29-10-2015, 22:04:39 »
Maar heb ik het nu gemist of heeft Tim echt opgegeven????

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 29-10-2015, 22:05:06 »
Toch een beetje zwak dat Klaas vantevoren zo'n grote mond had en nu niets durfde te zeggen....

Echt he, dat zei ik ook al meteen. Heb dan ballen en zeg wat.
Loser.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2015, 22:23:43 »
Maar heb ik het nu gemist of heeft Tim echt opgegeven????

Ja, die is met het bootje opgehaald  ::zwaai::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2015, 22:24:53 »
Benieuwd hoe Danny het gaat doen daar.. ;)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2015, 22:32:32 »
Echt he, dat zei ik ook al meteen. Heb dan ballen en zeg wat.
Loser.

Dus dat! Haha!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2015, 22:35:01 »
Echt he, dat zei ik ook al meteen. Heb dan ballen en zeg wat.
Loser.

ik vond die stilte best heel betekenisvol. Danny had graag iets gehoord over het zijn van een tactische sterke speler.. Maar dat werd hem niet gegund. Dat is best vernederend lijkt me.
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2015, 22:39:27 »
Maar Klaas wilde hem weg hebben omdat ie een rat was en weet ik veel wat voor stoere woorden hij nog meer had tijdens het stemmen, maar dat durft ie blijkbaar alleen achter Danny zijn rug om te zeggen. Dat had niks met tactisch zijn te maken, hij mocht Danny gewoon niet. Ja, prima en leuk. Maar als je achter iemands rug om weet ik veel wat over iemand kan zeggen, moet je dat ook in iemands gezicht durven doen.
De rest vertrouwde Danny gewoon niet meer. En groot gelijk hebben ze en dat hadden ze ook best tegen 'm kunnen zeggen, maar dat wist ie wrs al.  :P

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2015, 22:45:05 »
Ik had echt het idee dat ze er geen woorden aan vuil wilden maken.. dus niet uit lafheid..


HIER het filmpje van de stemming..
« Laatst bewerkt op: 29-10-2015, 22:50:32 door Stormpie »
er was eens......

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2015, 00:42:44 »
Nu, ik vind expeditie robinson nog wel entertainend. Maar het heeft nog geen 50% van survivor.

Die stemmen, dat stoort mij niet. (nu zijn ze toch bijna allemaal weg, en anders zou het nu gewoon Kamp Zuid zijn die wordt leeggespeeld.
Nu is het nog onvoorspelbaar)

Winnaarseiland, stoort mij ook niet. Het leek mij niet overdreven en vroeger waren er toch ook beloningen na een proef.
Zelfs in survivor worden deze nog gecombineerd.

Verliezerseiland, hopelijk wordt het nog iets maar in mijn ogen heeft dat wel potentieel.
(Zimra was indrukwekkend door daar alleen te blijven, de grot had potentie,...)

Maar ik erger me aan het einde van de eilandraad. Elke keer opnieuw die vraag waarom?
Dit werd vroeger niet gedaan, dat was weggestemd en bye bye.
dit is iets van de laatste jaren.

Waarom moet je daar op antwoorden?
Antwoorden is gevaarlijk (Jan Versteegh speelde zichzelf er zo uit, Gezà werd bijna letterlijk afgebrand omdat hij
zij wraakgevoelens te hard uitte tov. Jan én dit kostte hem de volgende ronde de kop)
Nu zwijgt kamp zuid en nu zouden ze opeens moeten zeggen waarom Danny eruit spelen, of Klaas zou moeten zeggen dat hij Danny een rat vindt en dat het persoonlijk is. Zou dat beter zijn?
Ik ben van mening: afscheid nemen en gedaan. een uitleg is niet nodig op dat moment.

Bekijk gewoon de twitterbalk hiernaast, het is en blijft een spel. Klaas en Danny komen heus wel overeen.
klaar voor de strijd

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2015, 01:12:41 »
Amen
You'll never walk alone

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2015, 01:23:05 »
Grappig montagefoutje. Danny roept Anna (in bikini) uit zee, op het moment dat ze voor hem staat is er ineens een t-shrt om haar heen gevallen....

Danny speelde vanaf het begin af aan hoog spel. Verbaast me dat hij het zo lang heeft vol gehouden. Kop te ver boven het maaiveld. Maar hij maakte wel mooie televisie. Geweldig zoals hij de naïeve Sharon nog wist over te halen om zoveel stemmen in te zetten, puur voor zijn eigen verdediging. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is, maar misschien verbaast hij ons.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 30-10-2015, 08:51:34 »
Grappig montagefoutje. Danny roept Anna (in bikini) uit zee, op het moment dat ze voor hem staat is er ineens een t-shrt om haar heen gevallen....

Viel mij ook op!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - 29 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 30-10-2015, 09:53:03 »
Nu, ik vind expeditie robinson nog wel entertainend........ een uitleg is niet nodig op dat moment.

Bekijk gewoon de twitterbalk hiernaast, het is en blijft een spel. Klaas en Danny komen heus wel overeen.

Kan hier wel in mee.
Met uitzondering van de indrukwekkendheid van Zimra.
Ondanks haar bij tijd en wijle vreemde, ook verrassende stemgedrag was ze een nietszeggende, niets-presterende en niets kunnende aanwezigheid. In de historie van ER zijn meerdere, 10 x betere solisten te bedenken.

Dat mensen er doorgaans instinken om bij de eiland hun motivaties en ziele-roerselen bloot te geven,verbaast mij elke keer. Daar zie je vaak de weinige tactici/politici naar boven komen drijven: als je al iets zegt, dan zo nietszeggend mogelijk.