Auteur Topic: Kandidaten ER 2016  (gelezen 132094 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #20 Gepost op: 17-06-2016, 18:42:53 »
@KingLennart

Ik apprecieer je speurtocht, en als het om WIDM (en soms ook Expeditie) gaat maar Dennis en Nicolette zijn allebei de hele maand mei in Nederland geweest. Dennis is nu al een week stil en Nicolette tweete 3 dagen terug een foto op instagram waar ze op de boot zit naar het eiland.
het schijnt dat het 3 dagen duurt om daar te komen (Evi Hanssen zette onder die foto, 'het laatste deel, succes)

Ze Zijn dus nu volop bezig met de opnames en namen als Euvgenia en Joan Franka moet je helaas uit je hoofd zetten en weer verder speuren naar namen die NU stil zijn. aangezien telefoongebruik bij Expeiditei anders ligt dan bij WIDN kun je bij ER wel heel goed namen ontdekken die lang stil zijn. Ze zullen nu ongeveer 5 dagen wegzijn dus vanaf nu goed in de gaten gaan houden. Succes en veel plezier

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #21 Gepost op: 17-06-2016, 21:06:38 »
ik denk een naam gevonden te hebben! Lex uiting is sinds 5 juni stil op social media. Normaal gesproken fanatiek Twitteraar.


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #22 Gepost op: 19-06-2016, 10:15:11 »
@KingLennart

Ik apprecieer je speurtocht, en als het om WIDM (en soms ook Expeditie) gaat maar Dennis en Nicolette zijn allebei de hele maand mei in Nederland geweest. Dennis is nu al een week stil en Nicolette tweete 3 dagen terug een foto op instagram waar ze op de boot zit naar het eiland.
het schijnt dat het 3 dagen duurt om daar te komen (Evi Hanssen zette onder die foto, 'het laatste deel, succes)

Ze Zijn dus nu volop bezig met de opnames en namen als Euvgenia en Joan Franka moet je helaas uit je hoofd zetten en weer verder speuren naar namen die NU stil zijn. aangezien telefoongebruik bij Expeiditei anders ligt dan bij WIDN kun je bij ER wel heel goed namen ontdekken die lang stil zijn. Ze zullen nu ongeveer 5 dagen wegzijn dus vanaf nu goed in de gaten gaan houden. Succes en veel plezier

Ik snap het Rämon. Ik was gewoon heel blij dat ik op eigen houtje twee "zekerheidjes" voor Robinson ontdekt dacht te hebben  ::rofl::

Het lijkt er inderdaad sterk op dat ze nu pas vertrokken zijn, dat moet ik toegeven. Blijf de twitterstilte van beide dames wel vreemd vinden, maar daar zal dan een andere verklaring voor zijn  ::tandpastasmiley::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #23 Gepost op: 19-06-2016, 19:08:30 »
Ze zijn wel laat weg, vorig jaar werd 25 juni de eerste kandidaat al bekend. Zodra de opnames klaar zijn, zullen ze ook wel beginnen met namen  ::regenboog::
Als ze pas net aan het opnemen zijn, zullen Twittergaten pas over ongeveer een week opvallen, denk ik. 
« Laatst bewerkt op: 19-06-2016, 19:10:25 door JPMOL1999 »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #24 Gepost op: 23-06-2016, 13:09:05 »
Ze zijn wel laat weg, vorig jaar werd 25 juni de eerste kandidaat al bekend. Zodra de opnames klaar zijn, zullen ze ook wel beginnen met namen  ::regenboog::
Als ze pas net aan het opnemen zijn, zullen Twittergaten pas over ongeveer een week opvallen, denk ik. 

Oké, ik ben nu echt overtuigd dat men pas net weg is  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Kunnen we weer zoeken. Zag dat o.a. Leonie Meijer (The Voice seizoen 1) al vanaf 22 april stil is.
En Lex Uiting inderdaad, goed opgemerkt!

Vermoedelijk zal er ook weer een ex-topsporter meedoen. Geen idee waar we moeten zoeken... een man deze keer? Iemand enig idee?
Misschien een oud-atleet of een oud handballer/handbalster?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #25 Gepost op: 26-06-2016, 18:05:19 »
Leonie tweet gewoon door, die tweet van 22 april is een vastgemaakte tweet  8)
Gelukkig, bij Expeditie Poolcirkel was ze zwak

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #26 Gepost op: 5-07-2016, 12:44:09 »
Nou... als men nu aan het opnemen is... (zowel Dennis als Nicolette zijn vanaf 18 juni óf stil óf plaatsen foto's van aldaar)

Lex Uiting kunnen we waarschijnlijk opschrijven als deelnemer.
Maar misschien ook Horace Cohen? Was vier jaar geleden al te zien in "Schat van Oranje" en zat ook al in WIDM.

Twitterstilte vanaf 15 mei, daarna alleen 1 tweet op 15 juni...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::



Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #27 Gepost op: 8-07-2016, 13:40:53 »
Denk dat ik weer 2 namen heb:

Lola brood en Mark van eeuwen.

Beide hebben een twitter/instagram stilte vanaf eind mei tot eind juni.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #28 Gepost op: 8-07-2016, 14:10:39 »
Exp R is pas vanaf 18 juni in opnames. Beide tweeten op begin juli alweer. en ik kijk ook altijd na hoeevel ze normaal tweeten. Als iemand normaal 4/5 x per ewek tweet en dan een maand niks is het verdacht maar Mark van eeuwen heeft sinds februari misschien 5/6 tweets verstuurd.

Lola instagramt en twitter op 22 juni en 28 juni ook gewoon en sinds de opnames 18 zijn begonnen (zoiets) lijkt me dit ook niet..

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #29 Gepost op: 8-07-2016, 14:12:47 »
Op twitter heb ik een account genaamd @widmrobinsonfan waar ik nieuwe mogelijke  namen  schrijf maar ook een paar namen van dit forum. Beau schneider heeft lange twitter/instagram stilte en wordt gevolgd door nicolette! Die zou ook goed mee kunnen doen.

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #30 Gepost op: 8-07-2016, 14:17:35 »
Op instagram is het trouwens handig om te kijken op het account van robhelli die werkt mee aan expeditie robinson en plaatst regelmatig foto's. 18 april was hij met collegas aangekomen in de filipijnen . En plaatste vandaag nog een foto. Dat betekent dus dat ze nog daar zijn. Ik had ook nog een naam gevonden: rapper dio. Lange twitter/instagram stilte ook een mogelijke kandidaat dus!

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #31 Gepost op: 8-07-2016, 14:32:29 »
Dan valt ze idd af maarja je weet het maar nooit met expeditie robinson ;)

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #32 Gepost op: 9-07-2016, 17:06:08 »
Een nieuwe mogelijke naam is Bartho Braat bekend als jef in gtst. Hij zei bij de televizieruitreiking dat die graag mee wilt doen en hij was afwezig door een verhindering bij de rett familiedag. Dat stond op een facebook bericht nog niet zo lang geleden een nieuwe mogelijke kandidaat erbij dus: Batho Braat

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #33 Gepost op: 14-07-2016, 14:45:56 »
Monic hendrikx wordt genoemd als kandidaat. In een tv programma op AT5. Dat ze zwijgplicht heeft voor een tv programma wat op september wordt uitgezonden en lijkt toen ze het zei geschrokkken en werd erg stil. Kans dus dat ze meedoet

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #34 Gepost op: 18-07-2016, 00:15:27 »
Vind het wel erg lang duren zeg met de bekendmaking. Zeker als je kijkt dat vorig jaar rond deze tijd de helft al bekend was gemaakt, waarschijnlijk worden ze dus denk ik met zn alle bekend gemaakt bij rtl boulevard. Vandaag plaatste isabelvdmaesen op insagram een foto met haar collegas dat ze op het vliegveld waren en vertrokken naar Nl. Zij is producent van het programma. Hopen dus dat ze ergens deze week de kandidaten bekend gaan maken!

Bijna zekere namen: DIO en Monic Hendrickx

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #35 Gepost op: 18-07-2016, 17:09:03 »
Dennis plaatste zojuist dat hij vanmorgen om 08.00 is aangekomen op het vliegveld en thuis verrast werd door zijn familie. Hieruit kunnen we dus hopelijk opmaken dat snel de kandidaten
Bekend worden gemaakt

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #36 Gepost op: 18-07-2016, 18:46:06 »
Euvgenia Parakhina is vanaf 20 juni stil op Twitter. Voor WIDM heeft ze niet echt duidelijk een twitterstilte, maar als de opnames v.a. 18 juni waren (misschien kwamen de kandidaten iets later aan), dan is Euvgenia alsnog een goeie voor Robinson  ::ok::

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #37 Gepost op: 18-07-2016, 18:59:11 »
euvgenia  plaatste 3 dagen geleden wel een foto op instagram, maar misschien is die ook wel van tervoren gemaakt

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #38 Gepost op: 20-07-2016, 13:25:33 »
Op twitter/instagram zie ik dat de 'mogelijke' deenemers volgen/gevolgd worden door Oren Schrijver. Ik ken hem niet echt , heb hem alleen bij IHVH gezien maar weet verder niet echt wie hij is. Hij heeft in de opnameperiode 2 keer getweet en op instagram heeft hij een prive account. Hij is acteur/presentator en zanger. Misschien doet hij dus ook wel mee.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #39 Gepost op: 20-07-2016, 18:56:27 »
Dennis plaatste zojuist dat hij vanmorgen om 08.00 is aangekomen op het vliegveld en thuis verrast werd door zijn familie. Hieruit kunnen we dus hopelijk opmaken dat snel de kandidaten
Bekend worden gemaakt

 ::jaja::

Nicolette zit nu in Boulevard en is 'net terug van een eiland' (aldus Mattie Valk - de inval Albert)