Auteur Topic: [kandidaat] Thomas Dekker  (gelezen 31167 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #40 Gepost op: 1-12-2016, 22:25:41 »
Blij dat hij eindelijk is weggestemd. Nietszeggende kandidaat en bovendien buitengewoon hypocriet. Vond ook dat hij de anderen enorm onder druk zette om het spel 'eerlijk' te spelen...waaraan natuurlijk het impliciete dreigement hangt dat hij je er keihard uitstemt als je niet met hem meedoet. Hij zal niet gemist worden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #41 Gepost op: 1-12-2016, 22:27:37 »
hij is er nog hoor ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #42 Gepost op: 1-12-2016, 22:30:50 »
Da's waar, maar ik zet mijn centjes toch op Jayjay. ::jaja::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #43 Gepost op: 1-12-2016, 22:33:56 »
goede gok denk ik
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #44 Gepost op: 1-12-2016, 22:35:40 »
Ik ga hem niet missen, ik zou het echt zo jammer vinden als hij wint van JayJay.
🜃

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #45 Gepost op: 1-12-2016, 22:38:48 »
Vond ook dat hij de anderen enorm onder druk zette om het spel 'eerlijk' te spelen...waaraan natuurlijk het impliciete dreigement hangt dat hij je er keihard uitstemt als je niet met hem meedoet.

Inderdaad. Bijna griezelig die felle reactie op Anna toen ze meedeelde eventueel haar immuniteit niet op te geven.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #46 Gepost op: 1-12-2016, 23:21:01 »
Hmja, niet echt een leuke deelnemer. Heel de tijd loopt hij al tegen Suzanne te doen alsof ze al thuis zit met z'n vervelende knipoogjes. Ook heeft hij Anna erg onder druk gezet om (achteraf) verkeerde keuzes te maken.

Oh en: 'Ja, Jessie heeft dit nooit zelf verzonnen om niet op mij te stemmen, dat heeft ze van Dio."

Uhm, Jessie heeft drie afleveringen geleden al bedacht dat ze van je af wilde  ::zwaai:: Ze heeft Koos als het ware gevraagd zichzelf op te offeren en Suzanne geadviseerd om haar stemmen te houden om zo uiteindelijk het pact tussen Thomas-Anna-Dio op te breken - en dat is nu dus gelukt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #47 Gepost op: 2-12-2016, 02:49:23 »
Inderdaad. Bijna griezelig die felle reactie op Anna toen ze meedeelde eventueel haar immuniteit niet op te geven.

Dit ja. Het klonk echt als een dreigement. Anna is onder druk gezet en heeft daardoor de verkeerde keuze gemaakt, haar intuitie weggestopt uit angst voor represailles. Ik denk wel dat Suzanne nu de volgende is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #48 Gepost op: 2-12-2016, 08:36:36 »
Dit ja. Het klonk echt als een dreigement. Anna is onder druk gezet en heeft daardoor de verkeerde keuze gemaakt, haar intuitie weggestopt uit angst voor represailles. Ik denk wel dat Suzanne nu de volgende is.

Nu ik dit zo lees weet ik ineens waarom ik het bijna griezelig vond: het deed me aan Holleeder denken. (Waarmee ik Thomas verder helemaal niet vergelijk natuurlijk.)

Zelfs na het "verraad" door Dio geen echte emotie bij Thomas kunnen bespeuren en dat blijft toch ook iets geks.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #49 Gepost op: 2-12-2016, 10:05:33 »
Dit ja. Het klonk echt als een dreigement. Anna is onder druk gezet en heeft daardoor de verkeerde keuze gemaakt, haar intuitie weggestopt uit angst voor represailles. Ik denk wel dat Suzanne nu de volgende is.

Ja vind Thomas sowieso een naar ventje. Zijn toon beviel me echt niet.

Ik denk niet dat Suzanne eruit ligt, alleen Dio heeft nog 2 stemmen en Jessie volgens mij 1. Als Dio slim is wipt hij Anna of Jessie eruit. Die zijn sterker in de proeven dan Suzanne. Zij is geen bedreiging. En met Anna ligt hij toch even niet zo lekker.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #50 Gepost op: 2-12-2016, 10:34:54 »
Ben de aflevering aan het terugkijken voor de screenshots en ben bij het gesprek tussen Thomas en Anna. Thomas moet toch een bijzonder vreemde kronkel in zijn hersenpan hebben. Als Anna van begin af aan het gezegd dat zij een immuniteitsstem had, dan zou hij het spel anders hebben gespeeld.. Alsof Anna verplicht zou zijn dat met hem te delen ???
er was eens......

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #51 Gepost op: 2-12-2016, 15:29:20 »
Enige wat ontbrak aan de eilandraad was dat Dio of Jessie niet zei: "Jij hebt ook weleens gelogen in je leven".

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #52 Gepost op: 9-12-2016, 00:29:31 »
 ::ohno:: ::niet-ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #53 Gepost op: 9-12-2016, 20:59:17 »
::ohno:: ::niet-ok::

Enough said.  ::ohno::
Hij verdient niet meer woorden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #54 Gepost op: 10-12-2016, 00:10:42 »
Getsie wat speelt die jongen het spel smerig. Eerst manipuleert hij Anna zo dat ze compleet aan zijn kant staat en er ook nog voor kiest om haar immuniteitsstem in te zetten terwijl ze wist dat ze er niet uit zou gaan. Vervolgens flipt Anna helemaal op Jessie dat het haar schuld is dat Thomas er uit ligt. In mijn ogen is dit echt een reactie van iemand die gehersenspoeld is ofzo. Stiekem baalt Anna gewoon kei hard dat ze die immuniteitsstem heeft ingezet terwijl dat niet nodig was, maar dat durft ze gewoon niet toe te geven.

Toen werd Thomas eruit gestemd en begint hij Bertie te manipuleren om er voor te zorgen dat zij toch het duel met de volgende afvaller zou aangaan, dit om zijn eigen kansen te vergroten. Zelf gooit hij het ook nog eens op de zielige tour omdat hij vindt dat hij de meest heilige in het spel is en het zo eerlijk heeft gespeeld en daarom het dus verdient om naar de halve finale te gaan ::niet-ok::. Ik vind het knap dat Bertie haar poot stijf heeft weten te houden. Nee, ik kan geen sympathie voor deze jongen opbrengen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #55 Gepost op: 10-12-2016, 11:46:39 »
Helemaal eens Koemba. Hij verdient het echt niet.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Thomas Dekker
« Reactie #56 Gepost op: 10-12-2016, 17:11:53 »
Ik krijg even de negativiteit rondom Thomas niet mee. Vanwaar verdient hij het niet?
Tuurlijk was zijn plan om met z'n vieren het eerlijk te spelen opportunistisch, maar toch wel op een afspraak gegrond. En het was nog lang niet zeker of hij nou echt de sterkste zou blijken.
Dat hij een deal met Bertie wil sluiten, is misschien niet charmant, maar 'er alles aan doen om Bertie te helpen winnen' is ook niet letterlijk 'sowieso het volgende duel spelen'. Hij maakte een deal met Bertie, die in de eerste instantie nog over zich heen liet lopen, maar daar later pas op terugkwam. Beide perspectieven/gedragingen in die situatie snap ik eerlijk gezegd wel en vind ik ook niet per se onsympathiek.

Wat dat betreft vindt ik Dio's gedrag veel kwalijker, omdat hij toch blijkbaar de winst belangrijker vindt dat ogenschijnlijke vriendschappen. Binnen het spel geheel geoorloofd, maar het maakt hem een minder sympathieke winnaar.
...óf niet!