Auteur Topic: Aflevering 4 - 28 september  (gelezen 7805 keer)

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #20 Gepost op: 30-09-2017, 14:22:36 »
Ik neem aan dat Nicole echt naar huis gaat.
Zou wel een bizar contrast opleveren met het afscheid van Lil'Kleine... :-\\
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2017, 17:01:27 »
Zou wel een bizar contrast opleveren met het afscheid van Lil'Kleine... :-\\
Ja inderdaad. Dan spreekt RTL wel duidelijk een voorkeur uit naar bepaalde kandidaten (voor zover ze dat niet al doet).

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2017, 20:14:12 »
Ze hadden beter een paar onbekenden meer kunnen nemen en starten met drie kampen die elkaar bestrijden. Nu is het echt bagger zoals ze met de onbekenden omgaan. Een week geparkeerd.
 ::niet-ok:: ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2017, 13:15:16 »
Blij dat Nicole eruit ging en niet Roeland. Vind het zoiets triests als mensen het eruit stemmen van iemand als een soort essentieel belang van ‘de groep’ gaan benoemen. Wat was haar functie precies? Ze heeft twee proeven langs de zijlijn gestaan en anderen het werk laten doen. Roeland is van net zoveel belang als zij. Hoezo niet? Omdat hij het met beide groepjes kan vinden? Bovendien gaan de groepen nu waarschijnlijk toch uit elkaar vallen en wordt het ieder voor zich. Hoop dat ze het niet alsnog redt in de proef met de groep met ‘onbekenden’ (ik ken van de bekenden ook nauwelijks iemand).

Ben heel benieuwd wat daar de ontknoping gaat zijn. Hoop toch wel op twee onbekenden minstens door. Vind het raar dat in die groep ook nog twee ‘bekenden’ een kans krijgen door te gaan.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2017, 13:22:34 door Starry Night »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2017, 14:51:17 »
Robinson is niet alleen goed zijn in de proeven, maar ook het sociale spel: goed in de groep liggen, een tactisch spel kunnen spelen. En mentaal ook: doorzettingsvermogen. Nicole was mentaal heel sterk en ze lag het beste in de groep van iedereen in Kamp Noord, want iedereen vond haar geweldig: ze was zorgzaam, had het beste met het kamp voor. Roeland heeft wat dat betreft een twijfelachtige positie: het voetbaltrio twijfelde al of ze hem wel konden vertrouwen. Hij benoemt zichzelf al als een losstaand persoon die eigenlijk nergens echt bij hoort en wanhopig probeert aansluiting te zoeken bij Richard en consorten.
Toegegeven: ik had Nicole wel graag in de proeven gezien. Volgens mij had ze dat ook best gekund.

Ik zou het wel gek vinden als Nicole naar de onbekenden gaat. Waarom die Kleine dan niet en zij wel?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2017, 17:42:43 »
Kleine wilde zelf naar huis.

Maar Nicolette heeft gezegd dat er dit jaar geen herkansing is, dus exit Nicole.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2017, 18:14:05 »
 ::jaja::

Maar Bertie wou ook zelf wel naar huis vorig jaar en die kreeg de herkansing wel aangeboden, dus Lil Kleine zou de herkansing dan alsnog wel aangeboden moeten krijgen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2017, 18:37:52 »
::jaja::

Maar Bertie wou ook zelf wel naar huis vorig jaar en die kreeg de herkansing wel aangeboden, dus Lil Kleine zou de herkansing dan alsnog wel aangeboden moeten krijgen.

Van Lil kleine is zo uitgebreid afscheid genomen, die komt echt niet meer terug. Ik vond het ook echt een schertsvertoning. Alles gaat goed in het kamp, je bent niet ziek, maar je denkt na 2 dagen 'ik heb wel genoeg geleerd, ik ben er klaar mee'. Ik had niet het idee dat Lil Kleine ook maar enigszins serieus had meegedaan aan de hele expeditie, iets dat nog wordt versterkt door het feit dat hij niet eens de moeite kwam om naar de perspresentatie te komen.

Wat betreft Nicole: er is heel duidelijk gezegd dat er geen afvallerseiland is en dat eruit ook echt eruit is. Hoe jammer ik het ook vind, Nicole is volgens mij echt naar huis. Ze heeft ook al een afscheidsfilmpje opgenomen met Shelly (voor RTL Boulevard) waarin ze aangeeft het jammer te vinden dat ze aan geen enkele proef heeft meegedaan.

Waarom er dan een 6de plek is bij kamp onbekend: ik denk dat bij de herindeling wederom iemand afvalt (net als dat bij Carolina is gebeurd) en dat die de kans krijgt om naar kamp onbekend te gaan. Deze persoon is immers niet weggestemd, maar valt om een andere reden buiten de boot.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #28 Gepost op: 2-10-2017, 18:59:49 »
 ::jaja::
Ik volg helemaal de gedachtegang van joligmolletje ::joehoe::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #29 Gepost op: 3-10-2017, 09:59:20 »
Maar Bertie wou ook zelf wel naar huis vorig jaar en die kreeg de herkansing wel aangeboden, dus Lil Kleine zou de herkansing dan alsnog wel aangeboden moeten krijgen.
Toch is er wel degelijk een verschil tussen beide gevallen. Lil Kleine was gewoon helemaal klaar dit jaar. Bertie wilde best blijven, maar vond het niet erg om als eerste weg te worden gestemd, en leek zich wel te willen opofferen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2017, 15:08:48 »

Waarom er dan een 6de plek is bij kamp onbekend: ik denk dat bij de herindeling wederom iemand afvalt (net als dat bij Carolina is gebeurd) en dat die de kans krijgt om naar kamp onbekend te gaan. Deze persoon is immers niet weggestemd, maar valt om een andere reden buiten de boot.

Uit de preview voor morgen zijn er inderdaad 5 plekken per kamp (Kaj en Niels kiezen om beurten uit verschillende kampen), eentje blijft over, die zal wel naar het EvdO gaan. (heb het vermoeden dat het Soundos wordt, uit het social media gebeuren kon ze het goed vinden met Carolina.
Was het niet zo dat er 1 iemand van dat eiland naar Noord of Zuid zou gaan? Wellicht neemt de winnaar van de wekelijkse proef de plek in van de afvaller van Noord/Zuid?
Of er komt een 5vs5vs5 opzet aan.

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2017, 15:53:18 »
Ik had het voorstukje ook al gezien. Nicole is dus echt weg... ::niet-ok::

Ik denk dat de verliezer van de proef op het eiland van de onbekenden definitief afvalt. De winnaar ruilt met de afvaller op de eilandraad. En dit gaat zo door tot er niemand meer op het eiland van de onbekenden zit denk ik zo.
🜃

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2017, 22:22:13 »
Robinson is niet alleen goed zijn in de proeven, maar ook het sociale spel: goed in de groep liggen, een tactisch spel kunnen spelen. En mentaal ook: doorzettingsvermogen. Nicole was mentaal heel sterk en ze lag het beste in de groep van iedereen in Kamp Noord, want iedereen vond haar geweldig: ze was zorgzaam, had het beste met het kamp voor. Roeland heeft wat dat betreft een twijfelachtige positie: het voetbaltrio twijfelde al of ze hem wel konden vertrouwen. Hij benoemt zichzelf al als een losstaand persoon die eigenlijk nergens echt bij hoort en wanhopig probeert aansluiting te zoeken bij Richard en consorten.
Toegegeven: ik had Nicole wel graag in de proeven gezien. Volgens mij had ze dat ook best gekund.

Ik zou het wel gek vinden als Nicole naar de onbekenden gaat. Waarom die Kleine dan niet en zij wel?

Volgens mij is Roeland mentaal ook van schokbeton. En als ze het beste in de groep lag, waarom ligt ze er dan nu uit :P? Af en toe iemand over zijn bol aaien is kennelijk niet genoeg. Met je laatste zin ben ik het volledig eens. Eruit is eruit deze ER. Dan geen uitzonderingen graag. Ik vind dat 'onbekenden'eiland sowieso al een ondergeschoven kindje, zou graag alleen onbekenden door zien gaan daar.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2017, 22:25:28 »
::jaja::

Maar Bertie wou ook zelf wel naar huis vorig jaar en die kreeg de herkansing wel aangeboden, dus Lil Kleine zou de herkansing dan alsnog wel aangeboden moeten krijgen.

Dat wilde ze helemaal niet. Dat maakte de groep ervan (onder aanvoering van Lex) omdat dat hen verrekte goed uitkwam. Ze wilde helemaal niet naar huis, ze zei alleen dat het haar - naar haar idee - minder uitmaakte dan de rest. Dat werd zeer opzettelijk verkeerd geïnterpreteerd door de rest.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2017, 22:28:02 door Starry Night »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2017, 22:35:06 »
You all missed the point ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2017, 22:59:17 »
Opgevers zoals Negativ, Sharon Doorson krijgen geen herkansing. Mensen die vragen om weggestemd te worden en er zo uit gaan hebben officieel niet opgegeven, zij zijn er via de normale procedure uitgegaan. Mensen die er om gevraagd hebben uitgestemd te worden verschillen dus niet van mensen die daar niet om gevraagd hebben. Officieel gezien moeten beide "soorten weggestemden", vooropgesteld dat er een afvallerseiland bestaat, dus een aanbod krijgen.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2017, 23:01:24 door Mollenmania »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2017, 23:04:25 »
^Dat was het punt want ik probeerde te maken thank you  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2017, 00:19:48 »
You all missed the point ::pinokkio::

Enlighten us 8)

Excuses, zag daarna de andere post pas.
Als er een herkansing is, dan hoort iedere deelnemer die aangeboden te krijgen natuurlijk, dus ik zou het bijzonder vreemd vinden als Nicole die kans ineens wel zou krijgen. Blijft er een groot verschil tussen Bertie en Lil'-ik heb mezelf wel genoeg bewezen na drie dagen-Kleine. In die zin dat het me niet verbaasde toen Bertie wel op het aanbod inging, terwijl ik bij Lil'Kleine denk nog geen haar op zijn hoofd.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2017, 00:40:02 door Starry Night »