Auteur Topic: Aflevering 1 - 7 september  (gelezen 11216 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2017, 21:37:12 »
Nee, ik zou daar ook echt knettergek worden. Ik vind het echt wel een beetje sneu voor d'r. Hoop ook dat ze er nu niet als eerste uit vliegt.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2017, 21:42:54 »
Kamp zuid is vreselijk. De vrouwen zijn nog prima, maar de mannen zijn echt zo irritant. Ik hoop dat er daar een vrouwencomplot ontstaat.
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2017, 21:57:42 »
Jammer dat we zo weinig hebben gezien van het  onbekenden kamp, dat was juist een leuk kamp. :D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2017, 21:59:04 »
Imke is mijn favoriet!

Soundos volgende week: "kom we gaan mensenlevens kapot maken" ::rofl::

Denk overigens dat Carolina best goed gaat passen tussen de OBN'ers.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2017, 22:00:06 »
Ja inderdaad Carolina is echt blessed dat ze in een goed kamp terecht komt
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2017, 22:00:49 »
Jammer dat we zo weinig hebben gezien van het  onbekenden kamp, dat was juist een leuk kamp. :D

Jammer, dat begon goed, maar opeens zagen we ze niet meer. Is al zeker dat Carolina daar bij komt (lijkt me wel toch, zou niet weten waar ze anders heen zou moeten)?

Voor de rest een ok aflevering. Nog niks spectaculairs gebeurd, wel mooie beginproef.
Shelly is de sjaak als haar kamp de proef verliest volgende week.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2017, 22:07:01 »
Dat vrees ik ook, terwijl zij zo'n beetje de leukste is in dat kamp. De rest is allemaal nogal eh... vermoeiend.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #27 Gepost op: 7-09-2017, 22:09:08 »
Eens met wat hier gezegd wordt. Toen ze op die totempaal dinges gingen staan, dacht ik al: oké, Kamp Noord wordt favoriet. Zuid is een stel druktemakers bij elkaar. Die Jorik en Kaj... ::niet-ok:: :-X Vrees dat Shelly daar snel wordt weggestemd, omdat zij als een van de weinigen redelijk nadenkt en dingen slim wil aanpakken. ::hug:: Gelukkig is Soundos er daar voor de nodige humor. ::rofl::

Carolina heeft een goeie instelling: ze gaat ervoor. ::ok:: Hou vol, Carolina! Hou vol! ::bravo::

Ohja, en het eiland van de onbekenden (dat klinkt zo heerlijk poëtisch) is echt genieten. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #28 Gepost op: 7-09-2017, 22:09:48 »
maar vermoeiende mensen maken wel leuke tv.

Ik vond het wel een prima begin aflevering.

De montage heeft het beide kampen leuk neergezet.

In plaats van het pokertrio hebben we dit jaar een voetbaltrio. Die moeten snel weg ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #29 Gepost op: 7-09-2017, 22:10:18 »
Aparte keuze van Shelly om de leiding proberen te nemen terwijl ze het gevoel heeft dat ze er niet bijhoort.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #30 Gepost op: 7-09-2017, 22:12:01 »
Tja, ik snap best dat als iedereen door elkaar begint te rennen en jijzelf wat meer gestructureerd bent, dat je dan voor wat orde in de chaos wil zorgen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2017, 23:08:04 »
Vond het wel een leuke 1e aflevering. Al hadden ze de onbekende wel wat meer mogen laten zien inderdaad, maar goed, het is een voorstelaflevering dus ze zijn maar met vieren dus zo klaar.

Wel benieuwd of Carolina zich bij hun aansluit of alleen op een eiland komt te zitten en dat de onbekenden er pas na de samensmelting bij komen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #32 Gepost op: 8-09-2017, 03:07:03 »
Eiland van de onbekenden? Zo onbekend zijn ze niet meer. Zou liever de naam van het eiland dan zien, zoals vroeger.

En ik ergerde me dood aan Dennis. Moet ik toch ff gezegd hebben.

Wat een verschil toch ook tussen bekend en onbekend, het vuur in de ogen van de onbekenden is zo herkenbaar uit eerdere seizoenen met onbekenden, heerlijk hoe zij zich op het eiland manifesteren. Het wordt helemaal interessant als zij zich tussen de bekenden gaan mengen.

EPH momentje was echt heel mooi! ::ok::

Oh ja, en ik las ergens dat Lil'Kleine zou opvallen? Niet gezien.
« Laatst bewerkt op: 8-09-2017, 03:15:27 door Mollenmania »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #33 Gepost op: 8-09-2017, 08:47:54 »
Leuke eerste aflevering. Die onbekenden zijn allemaal best leuk al vrees ik dat die militair het niet ver gaat halen als er gestemd mag worden. Datzelfde geld voor die Roeland in kamp noord (?) daar ergerde ik me nog meer aan dan die druktemakers bij kamp zuid. Ik denk dat die wel rustiger worden naarmate het vordert, die gasten moeten even uitrazen en hun plekje vinden op de totempaal. Brace vind ik wel echt een hele leuke gozer, was ook de enige die ik kende, samen met Richard.

Denk dat het weer een mooi jaar wordt, het zag er veelbelovend uit. Leuk dat de dochter van Bernadette mee doet. Ze lijkt ook echt op haar, ze praten zelfs hetzelfde.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #34 Gepost op: 8-09-2017, 09:19:03 »
^ is die Roeland echt zo overdreven enthousiast, of is het vooral een act?

Tja, ik snap best dat als iedereen door elkaar begint te rennen en jijzelf wat meer gestructureerd bent, dat je dan voor wat orde in de chaos wil zorgen.
Oke, maar als je merkt dat de rest je niet ziet zitten als leider blijf je toch niet proberen? Aan de reactie van Brace merkte je al (voor zo ver dat nog niet duidelijk was) dat hij haar super irritant vond. Soundos was veel relaxter en kan ver komen, denk ik.


Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #35 Gepost op: 8-09-2017, 09:35:21 »
Leuke eerste aflevering, wat heerlijk om eindelijk weer eens ''gewone'' nederlanders te zien. Direct mijn favoriete kamp, leuke mensen en een enorme drive. Wat hadden zij al snel een degelijke hut gebouwd, en zoals ze zeiden: waarom de vips op de grond slapen, ik kan er niet bij (al die zandvlooien).

Bij de vips heb ik eigenlijk nog geen favoriet, ik moet eerlijk zeggen dat ik na deze aflevering nog niet direct een leuke groep mensen vind. Bij Joelle, de dochter van Richard kreeg ik het idee dat ze er enkel was vanwege haar vader. Alsof ie gezegd zou hebben, ik doe mee maar enkel als mijn dochter ook mee mag doen (zoals destijds Kaj meedeed door Freddy uit 2014 volgens mij), maar dat kan ik natuurlijk helemaal verkeerd hebben.

Leuke proef, en ook een originele manier om de kampen te verdelen. Zoals ik had verwacht kenden sommige kandidaten elkaar al, waardoor voor hen de keuze in welk kamp ze wilden dan ook makkelijker was gemaakt. Ik ben benieuwd of dit veel invloed zal hebben op de rest van het seizoen.

Ik vond het heel komisch om te zien dat kamp zuid zo druk was met de hut, om het vervolgens in elkaar te zien storten. Op naar volgende week, kijken waar Carolina terecht komt en hoe ze het gaat volhouden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #36 Gepost op: 8-09-2017, 09:56:34 »
Dat vrees ik ook, terwijl zij zo'n beetje de leukste is in dat kamp. De rest is allemaal nogal eh... vermoeiend.
Dat zeg je perfect zo: al zittend op de bank werd ik nu al moe van de meesten van Kamp Zuid. Wat een stel. Jammer vooral voor Shelly en Marieke... Die passen er eigenlijk niet echt bij. (Soundos absoluut wel, die is al even vermoeiend)

Sowieso was het een leuke eerste aflevering. Beter om het met een proef te doen en dan kort de kandidaten voor te stellen dan hoe het een paar jaar geleden ging, met een eerste aflevering die werkelijk dodelijk saai was.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #37 Gepost op: 8-09-2017, 10:35:49 »
1.088.000 kijkers voor deze aflevering. Valt dat mee of toch tegen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #38 Gepost op: 8-09-2017, 10:41:47 »
Volgens mij gewoon vrij constant, boven het miljoen is een prima score ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Aflevering 1 - 7 september
« Reactie #39 Gepost op: 8-09-2017, 15:17:12 »
Wie hebben er allemaal zwarte stemmen en hoeveel? Ik heb niet de hele aflevering kunnen zien. Ik ben ook voor kamp Noord :D 
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans