Auteur Topic: Aflevering 7 - 19 oktober  (gelezen 8241 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2017, 21:54:37 »
Jaaaaaaa! ::bravo::

Byeeeee Richard! ::zwaai::
🜃

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2017, 21:55:46 »
Jaaaaaaa! ::bravo::

Byeeeee Richard! ::zwaai::

had liever Marieke gezien....
Wit is ook een kleur!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 19-10-2017, 21:55:58 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 19-10-2017, 21:56:06 »
Awesome!!!!

Volgend jaar graag weer idols/munten. Alleen dan in het geheim!
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 19-10-2017, 21:58:11 »
Wat een goede aflevering dit! Alleen maar juichmomentjes! ::bravo::
🜃

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 19-10-2017, 21:58:15 »
Yeah.... de tactiek van de diva's heeft niet gewerkt
Wit is ook een kleur!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 19-10-2017, 21:59:29 »
Mooi dat Roeland gered is door Niels. Echt een smaakmaker van deze expeditie. En ja ik vind hem ook wel eens irritant omdat hij druk is of onhandig. Maar hij is zo aandoenlijk.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2017, 21:59:41 »
Wat een ouderwets geweldige aflevering.  :D Eerst Richard eruit, omdat ze erop gokten dat het wel goed zou gaan en Carolina die al heel snel van die balk af dondert.  ::zwaai:: Echt in jaren niet zo'n toffe aflevering gezien.  :D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2017, 21:59:51 »
Ja topaflevering! Op de vele reclame na.

Volgende week samensmelting dan wordt t meestal pas echt leuk!

En eetproef!
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2017, 22:01:33 »
volgende week nog 1 duel..... 11 mensen naar de samensmelting(sproef).

Hopelijk wint Soundos..... al is het alleen maar om de gezichten van de andere deelnemers te zien
Wit is ook een kleur!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2017, 22:02:48 »
Alles viel goed. Eerst die gouden munt van Niels, daarna Soundos en Carolina. Zelfs Richard was heel sportief en genereus met goede tips.

volgende week laatste kans voor Marle en eetproef ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2017, 22:05:11 »
Ergens zou het ook wel grappig zijn als Soundos idd wint, gewoon. om al die hoofden te zien. En om haar er daarna unaniem uitgestemd te zien worden.  ::rofl:: Maar het zou ook wel leuk zijn als alle ON' ers toch aan het spel mee zouden kunnen doen. Maar vrees toch dat Carolina nu wel wint.

Ik ben heel benieuwd hoe de groepjes gevormd gaan worden na de samensmelting. De ON' ers zullen wel samen optrekken. Marieke zal wel. teruggaan richting de groep Zuid mensen, misschien gaat Anouk daarbij mee.
« Laatst bewerkt op: 19-10-2017, 22:09:17 door Loezel »

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2017, 22:11:13 »
Alles viel goed. Eerst die gouden munt van Niels, daarna Soundos en Carolina. Zelfs Richard was heel sportief en genereus met goede tips.
Ik was alleen wel verward door zijn "ik zou je aan de kant van Anouk en Roeland scharen" tip. De enige reden dat zij ooit aan dezelfde kant stonden was omdat Richard en Anouk Roeland min of meer gebruikten om een meerderheid te hebben en hem daarna min of meer hebben laten vallen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2017, 22:24:11 »
Deze aflevering noem ik karma. Heerlijk hoe Soundos en Carolina moeten blijven en Herald op eigen kracht en na wat oefenen naar kamp Noord mag. Top ook hoe Imke en Carlos herenigd zijn en als #TeamTwente zijn ze en kamp zuid nu mijn favoriet boven kamp Noord. Hopelijk weet Marle volgende week als laatste de balkproef winenn zodat alle onbekenden de samensmelting tegemoet gaan.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2017, 22:43:34 »
Ik denk dat Niels, Roeland en Herold wel eens met z'n drieën ver kunnen komen... ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2017, 23:06:03 »
Hopen voor Marlé. Dan heeft iedereen een eerlijke kans gekregen in de expeditie, zowel bekend als onbekend. Soundos en Carolina hebben deze al gehad.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2017, 23:13:09 »
Topaflevering! ::bravo::

Ik denk dat Soundos volgende week definitief gaat, Carolina naar de samensmelting gaat, en Marlé op het eiland blijft ::jaja::

Marlé eruit en Soundos alleen zie ik ook nog wel voor me.

Het leukste zou ik vinden als Marlé de samensmelting haalt en alle onbekenden daar zitten, en dan Carolina alleen op dat eiland moet zitten en voor zichzelf moet zorgen. Ze wordt daar nu al gek en roept elke week dat ze er weg wil terwijl ze gevoed wordt ::rofl::

Soundos heeft voor een hoop entertainment gezorgd, maar als ze nu niet afvalt wordt ze een waste of space want ze is echt kansloos :P
« Laatst bewerkt op: 19-10-2017, 23:17:42 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 19-10-2017, 23:53:26 »
Geweldige aflevering ja ::bravo::. Ook gewoon voor het eerst conflicten en interessante content op alle drie de eilanden tegelijk ::jaja::.

En ja Hidm en ik hebben het beeld even stil gezet en de brief gelezen van het onbekende eiland. De winnaar komt in het spel, de verliezer gaat naar huis, maar de 2de blijft dus gewoon op het eiland! :o Ze gaan het eiland houden bij de samensmelting dus.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 20-10-2017, 04:21:39 »
Geweldige aflevering ja ::bravo::. Ook gewoon voor het eerst conflicten en interessante content op alle drie de eilanden tegelijk ::jaja::.

En ja Hidm en ik hebben het beeld even stil gezet en de brief gelezen van het onbekende eiland. De winnaar komt in het spel, de verliezer gaat naar huis, maar de 2de blijft dus gewoon op het eiland! :o Ze gaan het eiland houden bij de samensmelting dus.


Ah dat vind ik wel tof! ::ok:: Maar hoe dan ook jammer voor degene die definitief naar huis gaat. Ik had ze alledrie wel terug de expeditie in willen zien gaan. Soundos vanwege haar prettige aanwezigheid, Carolina omdat ze nog niet echt in de expeditie is geweest en Marlé omdat die gewoon een kans moet krijgen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2017, 05:39:59 »
Aardige aflevering weer. Die proef was wel gekmakend. Daar zou ik dus echt geen geduld voor hebben. Fijn dat zuid eindelijk weer eens won, en leuk ook dat Carlos zo goed in de groep paste en er geen gedoe was over dat hij geen stroopwafels mee genomen had.

En Niels, tja ik snapte hem wel. Hij zegt het niet handig maar ik vind die Marieke echt zo'n onuitstaanbaar figuur. Ze doen allemaal de hele dag geen ruk daar en dan ook nog zeiken op hem omdat hij geen banaan wil weggooien waar een beetje zand op zit. Als je hard gewerkt hebt voor die bananen kan ik me voorstellen dat je daar pissig van wordt. Vond zijn opmerking ook wel terecht. Die Marieke vind ik een enorme schijnheil en ik mag haar elke week minder. Leuk dat hij zijn munt inzette om Roeland te redden, al zag ik Roeland liever gaan. Maar goed Richard weg is ook leuk. Dat hele kamp Noord mag weg van mij. Wat een vreselijke mensen allemaal. Alleen Niels gaat nog wel, maar ook daar vind ik weinig aan.

Leuk dat de samensmelting volgende week is. Misschien gebeurd er dan weer eens wat. Ik vind het allemaal zo matjes dit jaar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.