Auteur Topic: Aflevering 7 - 19 oktober  (gelezen 8240 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2017, 11:44:34 »
Leuke aflevering, alleen de proef was aan de saaie kant.
Hopelijk volgende week Soundos eruit en Carolina alleen op het eiland!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2017, 11:45:06 »
Hopen voor Marlé. Dan heeft iedereen een eerlijke kans gekregen in de expeditie, zowel bekend als onbekend. Soundos en Carolina hebben deze al gehad.

Precies, ik vind het nogal ongepast dat de productie afgevallen vips gelijk heeft gesteld met Onbekende Nederlanders (die bovendien wel meer in hun mars hebben dan deze vip's). En dan nog tegen een oud-militair een tactiek van minder eten verzinnen, echt compleet kansloos natuurlijk.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2017, 11:47:00 »
Het was echt een GEWELDIGE aflevering! De proef was spannend en Zuid heeft gewonnen! Dat hadden ze nou echt verdiend!
Carlos was echt schattig toen hij het had over de proeven als toekomstig sportleraar, en Imke toen ze zo zei: 'Ik ben zo gelukkig.' Die twee samen ook  ::love:: toptelevisie. ::jaja::

Dan op het onbekendeneiland. Dom plan van Carolina! ::ohno:: Je hieft niet te stemmen, je verkleint uiteindelijk je geloofwaardigheid, en het had niet eens effect. Slim van Herold om te oefenen, ik zat al een aantal afleveringen, waarom oefent niemand dan?
Wie een kuil graaft voor de ander, valt er zelf in. Herold heeft zijn plek verdiend! ::joehoe::
Ik hoop toch dat Carolina los komt van Soundos en de volgende proef van hun wint. Ik hoop dat ze dan aardiger wordt.

En echt, Niels is zó irritant! Hij is belangerijk voor Noord, maar niet aardig. Marieke snap ik juist wel.
Wel weer een topactie van Niels, Roeland gered ::bravo::
En Richard, toedeledokie ::zwaai:: Paalknuffelaar ::hug:: Zo nonchalant en is gewoon geen Robinson.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2017, 13:38:39 »
Ik weet niet aan wie ik me gisteren het meest geëergerd heb. Aan Niels, Richard, Marieke, Soundos of Carolina.
Wat een zooitje onsympathieke kandidaten dit jaar zeg  ::ohno::

De meesterzet van Niels was echter wel mooi en dat Richard naar huis moet vind niemand erg denk ik.
Ook mooi dat Anouk nu haar sterke positie helemaal kwijt is, anders was ze zo de finale ingerold.

Imke of Carlos voor de winst!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2017, 16:02:50 »
Ook mooi dat Anouk nu haar sterke positie helemaal kwijt is, anders was ze zo de finale ingerold.
Ze zat inderdaad in een relatief sterk bontje, maar ik had constant het idee dat zij het derde wiel aan de wagen was. Dat ze zo geofferd zou worden als het moet. Ik denk dat ze er zomaar sterker uit zou kunnen gaan komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #45 Gepost op: 20-10-2017, 16:09:00 »


En ja Hidm en ik hebben het beeld even stil gezet en de brief gelezen van het onbekende eiland. De winnaar komt in het spel, de verliezer gaat naar huis, maar de 2de blijft dus gewoon op het eiland! :o Ze gaan het eiland houden bij de samensmelting dus.

foto:
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #46 Gepost op: 20-10-2017, 16:13:45 »
De eerste die valt gaat naar huis: Soundos
De tweede die valt blijft achter: Carolina
De winnaar verzekerd zich van een plek: Marle

Als het zo toch zou uitvallen ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #47 Gepost op: 20-10-2017, 16:20:31 »
Ik vermoed qua screentime dat Marlé naar huis gaat, Soundos op het eiland blijft en Carolina het spel in gaat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2017, 16:24:42 »
Ik ben wel héél benieuwd hoe Soundos het er alleen af zou brengen. ::rofl::
Marlé zie ik dat nog wel prima doen eigenlijk, Carolina vind ik lastig in te schatten wat dat betreft: ze lijkt tot nu toe altijd vrij afhankelijk van de anderen, maar je weet niet hoe mensen zich kunnen ontwikkelen wanneer het écht niet anders kan.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #49 Gepost op: 20-10-2017, 19:23:45 »
Misschien komen de afvallers na de samensmelting wel duelleren tegen de persoon die nu achterblijft. Dat het meteen naar huis gaan als je wordt weggestemd alleen geldt voor de samensmelting.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #50 Gepost op: 20-10-2017, 20:37:22 »
Dat denk ik ook. Er komt een afvallerseiland na de samensmelting. Waar dus telkens iemand alleen zit. Degene die het daar uithoudt komt in de halve finale weer terug  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #51 Gepost op: 21-10-2017, 13:21:33 »
Ik vind het een raar idee dat Marlé nu niet in de Expeditie zou kunnen komen omdat ze niet op een balk kan staan, dat heeft echt weinig met robinsonnen te maken. Met Carolina en Soundos is het anders, Soundos heeft op sociaal gebied gefaald en Carolina was zich heel erg aan het aanstellen bij de eerste proef. Dat je dan je weg nog moet terugverdienen vind ik wel terecht, maar om dat alleen maar af te laten hangen van evenwicht mwah

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - 19 oktober
« Reactie #52 Gepost op: 21-10-2017, 15:10:27 »
Vrees dat Carolina door gaat. Marlé of Soundos zou ik niet weten, hebben een gelijke kans denk ik.
Wat belachelijk trouwens, die 'uithonger'-strategie. Omdat zij duidelijk wel gewoon zaten te eten. Dat vind ik behoorlijk not done, het beschikbare eten niet delen. Gelukkig besteedde Herold de overgebleven tijd goed door flink te oefenen  ::rofl::