Auteur Topic: [KANDIDAAT] Niels Gomperts  (gelezen 24658 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2017, 11:56:46 »
Bij mij zakt hij toch weg. Zijn inzet van de gouden munt op de eilandraad was zeker een goede, maar zoals hij o.a. Marieke ervan beschuldigde expres het spel te hebben verloren? Slaat nergens op. En verder? Zoals Lukie al zei: het was verstandiger geweest je mond te houden.

Ik weet niet of het nergens op sloeg. In dat kamp werd de optie van opzettelijk verliezen al wel vaker besproken natuurlijk omdat Richard het van plan was. Ik kan me voorstellen dat je zou willen checken of ze jou er niet uit willen werken in ruil voor een Onbekende Nederlander. Best denkbaar.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2017, 12:01:13 »
Misschien denkbaar, maar dan kan je het ook anders vragen. En niet meteen iemand ervan beschuldigen. En zeker niet Marieke.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2017, 13:54:59 »
soms moet je gewoon je mond houden, dat is verstandiger ook al heb je gelijk ;)

Hier moest ik ook meteen aan denken. Want feitelijk klopt wat ie zei wel. Marieke zwaait idd de scepter over de bananen die hij uit de boom haalt.

Maar er zit een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Ook het continu pushen: doe eens niet, de sfeer is verziekt e.d. helpt niet. Zo verziek je de sfeer steeds meer.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2017, 13:58:42 »
Hij mist echt een aantal sociale vaardigheden.
Goede robinsonner, maar wel erg irritant en dominant.
Waarschijnlijk beter op zijn plaats op een eiland in zijn eentje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2017, 15:40:49 »
Lol  ;D
Daarom gaat dit nooit gebeuren ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #45 Gepost op: 20-10-2017, 17:24:13 »
Geweldig slimme kandidaat. Hij is wel een mopperkont maar hij speelt het spel slim. Hoop dat hij het lang vol houdt. Zou me ook doodergeren aan die Marieke. 

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #46 Gepost op: 21-10-2017, 15:24:01 »
Ik weet niet of het nergens op sloeg. In dat kamp werd de optie van opzettelijk verliezen al wel vaker besproken natuurlijk omdat Richard het van plan was. Ik kan me voorstellen dat je zou willen checken of ze jou er niet uit willen werken in ruil voor een Onbekende Nederlander. Best denkbaar.

Precies.

Misschien denkbaar, maar dan kan je het ook anders vragen. En niet meteen iemand ervan beschuldigen. En zeker niet Marieke.

Hoezo zeker niet Marieke? En hoe had hij het anders kunnen vragen? We hebben het hem trouwens niet eens rechtstreeks horen vragen, alleen Anouks interpretatie.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2017, 15:30:32 door Starry Night »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #47 Gepost op: 21-10-2017, 15:38:39 »
Hoezo zeker niet Marieke?
het plan lag er eerder maar voor zover wij hebben gezien was juist marieke juist degene die er fel op tegen was en niels wou houden. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #48 Gepost op: 21-10-2017, 16:48:38 »
het plan lag er eerder maar voor zover wij hebben gezien was juist marieke juist degene die er fel op tegen was en niels wou houden. 

Oh, zo, thanks, ik snap het.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #49 Gepost op: 22-10-2017, 13:53:50 »
Hoezo zeker niet Marieke? En hoe had hij het anders kunnen vragen? We hebben het hem trouwens niet eens rechtstreeks horen vragen, alleen Anouks interpretatie.
Misschien had hij gewoon in de groep kunnen vragen waaraan het had gelegen dat het zo slecht liep. Of meteen in de groep komen of iemand bewust slecht had gespeeld. Juist door het (zoals het op tv overkomt) achter de rug van personen te doen krijg je logischerwijze zulke reacties.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2017, 18:08:53 »
Misschien had hij gewoon in de groep kunnen vragen waaraan het had gelegen dat het zo slecht liep. Of meteen in de groep komen of iemand bewust slecht had gespeeld. Juist door het (zoals het op tv overkomt) achter de rug van personen te doen krijg je logischerwijze zulke reacties.

Hij deed het niet achter iemands rug om, hij zei het tegen een van de twee mensen om wie het ging. Maar hij was wel vervelend bezig ja. Hij komt wat arrogant over.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #51 Gepost op: 26-10-2017, 22:45:03 »
In de eerste helft heeft de gouden munt hem gered, en dan nu de winst in deze proef. Sterke proevenman.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #52 Gepost op: 27-10-2017, 07:58:38 »
De sterkste speler dit seizoen. Alleen dat hij nu buiten de rest is,kan hem misschien de das om doen. Maar ik denk dat hij gewoon elke proef gaat winnen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #53 Gepost op: 27-10-2017, 08:45:05 »
Dat zou zomaar kunnen ja. Vraag me af hoe dat zal gaan. Zal de winnaar van de immuniteit hem mogen uitdagen voor een plekje op dat eiland of zoiets? Waarom zeggen dat hij al in de finale zit als hij vervolgens elke week zijn plaats moet verdedigen. Dan zit je toch nog niet in de finale? Of heeft hij standaard immuniteit? Ik begrijp er niets van.  ???
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #54 Gepost op: 27-10-2017, 11:49:30 »
Ja en hem alleen houden op een eiland zorgt ook niet voor toptv, hem moet je juist in de groep houden voor frictie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2017, 00:22:20 »
Dat zou zomaar kunnen ja. Vraag me af hoe dat zal gaan. Zal de winnaar van de immuniteit hem mogen uitdagen voor een plekje op dat eiland of zoiets? Waarom zeggen dat hij al in de finale zit als hij vervolgens elke week zijn plaats moet verdedigen. Dan zit je toch nog niet in de finale? Of heeft hij standaard immuniteit? Ik begrijp er niets van.  ???
Ja precies dit... Ik snapte er ook niks van. Óf hij zit in de finale, óf hij moet strijden voor de immuniteit voor de finale. Zal het zoiets worden als Marina in 2009 (alweer 8 jaar geleden ::oink::) of iets worden als Jayjay vorig jaar?

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #56 Gepost op: 31-10-2017, 03:47:37 »
Dat zou zomaar kunnen ja. Vraag me af hoe dat zal gaan. Zal de winnaar van de immuniteit hem mogen uitdagen voor een plekje op dat eiland of zoiets? Waarom zeggen dat hij al in de finale zit als hij vervolgens elke week zijn plaats moet verdedigen. Dan zit je toch nog niet in de finale? Of heeft hij standaard immuniteit? Ik begrijp er niets van.  ???

Denk dat het verdedigen puur om dat hutje met matrassen gaat.
Zo niet, is het verlakkerij om te zeggen dat je bij de proef 'n finaleplaats kon bemachtigen en blijkt 't hetzelfde als immuniteit.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #57 Gepost op: 3-11-2017, 11:52:12 »
Niels is wel een haantje hoor. Maar ik zou ook niet mijn krab delen als je bijna niks te eten hebt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #58 Gepost op: 3-11-2017, 13:26:16 »
Niels is wel een haantje hoor. Maar ik zou ook niet mijn krab delen als je bijna niks te eten hebt.
Als je echt 8 krabben hebt gevangen zou ik dat zeker niet niks noemen... Juist door dan te edelen kan je een goede beurt maken bij de ander.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Niels Gomperts
« Reactie #59 Gepost op: 3-11-2017, 17:22:36 »
Denk dat deze jongen of uit zichzelf, of door zijn omgeving gedwongen, wel een bezoekje aan de psychiater kan brengen. 
Zitten rare gedachten in zijn hoofd.