Auteur Topic: Aflevering 6 - 12 oktober  (gelezen 5860 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 12-10-2017, 23:29:01 »
Nee de opzet blijft verkeerd.

Het pakt nu goed uit. Maar het komt op me over alsof deze manier van OBNners erin laten komen alleen maar bedacht is om de BNners er langer in te houden :X

Ja, hier ben ik het mee eens. Vind het een bezopen constructie. Mensen dagenlang niks laten doen en dan uiteindelijk 1 voor 1 als kanonnenvoer richting de daadwerkelijke wedstrijd sturen (waarbij ook nog eens twee afgevallen BN'ers een kans maken). Het is een pure samenloop van omstandigheden dat dat nu goed is afgelopen.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2017, 23:31:56 door Starry Night »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 12-10-2017, 23:53:11 »
Wat een van de meest frustrerende afleveringen ooit dreigde te worden deed me aan het einde wel enorm juichen! ::bravo::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 13-10-2017, 04:42:09 »
Ook eens, maar gelukkig gaat het nog goed. Ik ben alleen benieuwd wat ze nu doen bij een gelijke stand, vorige eilandraden? Want dan kan Imke bij een volgend verlies alsnog de pineut zijn...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2017, 08:35:36 »
Ik vond het allemaal weer zo saai. Zo'n laag tempo, zo weinig leuke kandidaten dit jaar. Er gebeurd gewoon echt helemaal niks. Ik wist al dat geel die proef weer ging verliezen, puur als je naar de preview keek voor de pauze die aanspeelde op winst voor hen. Dus ging noord winnen. Ongelooflijk dat ze het weer verpest hebben. Hoopte zo dat ze nou eens gingen winnen. Al hebben ze daarmee Niels zijn hachje gered. Die zit op de schopstoel straks als ze wel een keer verliezen.
Vind hem ook erg irritant dus van mij mag hij wel weg. Al is Richard hinderlijker als persoon. Had hij toch maar die proef moeten verliezen he ( wat een instelling trouwens! Van een oud voetballer! Wat een winnaarsmentaliteit!), maar zelfs dat kon hij niet. Hij maar denken dat dochterlief veilig zat.

Blij dat Kai zijn hersens gebruikt heeft en de juiste keuze gemaakt heeft. Je moet vooruit denken met dit spel. Als zij bij haar papa en Anouk komt na de samensmelting sta je al 3-0 achter. Slimme beslissing. Shelly's boosheid kon ik wel begrijpen maar snap wel dat ze haar niks verteld hadden, zij was immers vriendinnen met Joelle.
Nietszeggend meisje dus prima dat ze weg is. Ik vraag me af hoe die jongens op Carlos gaan reageren. Weet niet of Kai het leuk gaat vinden, nog zo'n alpha mannetje in de groep. Wie weet vind hij het top, maar ik vraag het me af. Ze hebben wel meer kans bij de proeven nu denk ik. Hoop ik. Noord mag ook wel eens naar die eilandraad. Er gebeurd daar helemaal niks.

Het onbekende eiland voegt ook helemaal niets toe. Ja leuk hoor, een hele discussie om dat bed. Trouwens vreemd dat Herold en Carlos dat nog steeds niet even gemaakt hebben aangezien Carolina daar weken terug al om vroeg. Kan me voorstellen dat je zelf niet weet hoe dat moet. Vond Soundos uit de bocht vliegen met haar reactie maar Carlos evengoed. Hij leek wel een compleet ander mens toen hij op die eilandraad zat trouwens, veel minder zuur en breed lachend.
Zo hadden we hem nog niet gezien. Hopelijk wordt hij nu wat sympathieker.

Trouwens Kai is echt de enige kandidaat die ik leuk vind, waar ik om kan lachen. Waar ik enige emotie bij ervaar. De rest doet me echt allemaal helemaal niets. Roeland met zijn domme puppet show vond ik helemaal niet grappig. Eerder een beetje sneu. Voor mijn gevoel heeft Robinson wel een nieuw dieptepunt bereikt qua kijkplezier. Vorige jaren zaten er in elk geval nog genoeg leuke mensen bij, dit jaar veel te weinig.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2017, 14:04:57 »
Ik zou ook niet opgetogen zijn als je 11 dagen op een eiland zit, af te wachten wanneer je eindelijk eens mag meedoen naar datgene waar je al zo lang naar toe hebt geleefd.
De OBNers zijn verder nogal principieel, denk niet dat ze er moeite mee gehad hadden om mee te helpen als Carolina vanuit zichzelf probeert om het bed te verstellen. Het was meer een attitude-dingetje: 'Wat vreemd en egoïstisch dat je niet gelijk mijn stuk repareert!' ipv 'Ik ga het proberen, kunnen jullie me helpen mijn deel te doen?' Meteen een aanval zonder dat je ook maar iets aan dat kamp gebouwd hebt in die eerste paar dagen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2017, 19:16:24 »
Hello folks.

Ben blij dat Imke er nog in zit. Maar ze mag de term Robinsonwaardig wel achterwege laten, brr.
Ook zo typisch: ze laten de stem van Imke zien. En dan willen ze het bij het tellen van de stemmen spannend maken maar dan is de eerste stem voor Joëlle geschreven in een volledig ander handschrift dan die we zagen van Imke  ::)

Soundos mag wel weg.

En ach, ik kijk het altijd een beetje op de achtergrond. Het programma boeit me helaas weinig meer, maar blijf toch half kijken.


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2017, 19:22:08 »
Hoi Theezakkie ::zwaai::

Met welke helft kijk je dan ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 15-10-2017, 18:12:44 »
Hoi Theezakkie ::zwaai::

Met welke helft kijk je dan ?

Onderste helft. En dan de achterkant  :-X

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2017, 11:54:49 »
Wie de briefjes voor de bekendmaking heeft gesorteerd maakte ook een fout. Als ze het wilden laten lijken op een 4-1 verlies voor Imke, moet het bij de eerste twee stemmen 1-1 staan (Ze trekken het altijd gelijk). Nu begonnen ze met 2 stemmen voor Imke, waardoor je wist dat Joelle er ook minimaal twee zou krijgen, en dus drie.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 16-10-2017, 16:30:33 »
Sowieso is de naam die als eerst uit de urn komt vaak degene die er in blijft.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 17-10-2017, 10:24:28 »
Inderdaad jammer hoe ze die stembriefjes uit de pot halen.
Ze lieten ook nog een andere stem zien als de eerste voor Joëlle waardoor je wist dat er naast Imke nog minimaal een andere op Joëlle zou hebben gestemd.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 17-10-2017, 12:35:24 »
Ze lieten ook nog een andere stem zien als de eerste voor Joëlle waardoor je wist dat er naast Imke nog minimaal een andere op Joëlle zou hebben gestemd.

Inderdaad, ik zag ook gelijk dat het niet Imkes stem was (zij had veel groter Joëlle geschreven). Jammer dat er niet beter wordt nagedacht en dat de eilandraad zó sloom wordt gemonteerd, het 'naaimoment' werd zo echt verzacht. Kwam misschien ook omdat Joëlle heel onverschillig reageerde. Ik heb haar sowieso weinig boeiends horen zeggen, net als haar vader. Ze verpersonaliseren de stereotypes over 'domme' modellen & voetballers wel vind ik.   

Ik vind Anouk en Kaj tot nu toe het meest Robinson-waardig. Zij durfden na de eilandraden ook hun stem tenminste te verantwoorden, zoals Anouk aan Nicole, terwijl veel (o.a. Shelly tegen Soundos) niet verder komen dan 'sorry', alsof het per ongeluk ging. Saai & flauw
Verder leuk seizoen, maar het vuur spat er nog niet echt vanaf. Vorig jaar kwam dat ook pas laat, dus ik verwacht dat het nu ook echt nog leuker gaat worden  ::jaja:: ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 17-10-2017, 12:39:06 »
Mwah het stemmen verantwoorden zou er uberhaupt niet in moeten zitten ::ohno::. Nog steeds een waardeloos idee om een soort "nabespreking" te hebben na de eilandraad. Gewoon gelijk hup eruit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 17-10-2017, 15:37:29 »
Eens, dat 'sorry' na afloop is altijd pijnlijk, en waarom zou je je moeten verantwoorden na afloop. Dat: 'ja maar we hebben een afspraak gemaakt waar je je nu niet aan houdt' is ook wel achterhaald.

Misschien is het een minder seizoen omdat de groepjes gelijk aan het begin iets kleiner zijn dan normaal. Daardoor heb je minder de kans om meerdere verhaallijnen te maken. En het eiland van de Onbekenden is na de start ook niet interessant omdat er geen gekonkel kan plaatsvinden. Maar sowieso zijn de eerste paar afleveringen vaker niet altijd even boeiend en aanloopjes naar het eindspel. Vaak bepalen de laatste drie afleveringen hoe goed een seizoen is. Ik vond het seizoen met Danny, Anna, Amara, Ryanne en Klaas best prima, alleen waren de laatste afleveringen dan weer niet boeiend waardoor dat nu wordt gezien als een minder seizoen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6 - 12 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 17-10-2017, 17:15:57 »
Ze lieten ook nog een andere stem zien als de eerste voor Joëlle waardoor je wist dat er naast Imke nog minimaal een andere op Joëlle zou hebben gestemd.
Daarom kijk ik al tijden eigenlijk niet meer wie welke naam opschrijft. Dat is leuker, en spannender bij de telling!
Ich bin ein Bärliner!