Auteur Topic: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)  (gelezen 14614 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #20 Gepost op: 16-11-2017, 22:21:35 »
Die blooper van Imke  ::rofl:: die in het water sprong terwijl de opdracht nog niet begonnen was en de uitgebreide uitleg nog komen moest :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #21 Gepost op: 16-11-2017, 22:22:51 »
Ik vind Eilandpraat leuker dan MolTalk. Geen hysterisch gedoe, gewoon lekker keuvelen met hier en daar een leuk weetje.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #22 Gepost op: 16-11-2017, 22:27:05 »
Vandaag vind ik het wel leuk alleen jammer dat ze Dio en Fajah hebben uitgenodigd die zich een beetje gedragen als Roeland en Soundos... ::)
🜃

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #23 Gepost op: 16-11-2017, 22:27:40 »
Vandaag vind ik het wel leuk alleen jammer dat ze Dio en Fajah hebben uitgenodigd die zich een beetje gedragen als Roeland en Soundos... ::)

Herkenbaar ja.

Toch leuk die blooper van Imke ::rofl:: ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #24 Gepost op: 16-11-2017, 22:28:33 »
Die blooper van Imke was geweldig  ::bravo::.

Fajah is ook leuk. Dio heb ik altijd irritant gevonden.
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #25 Gepost op: 16-11-2017, 22:29:04 »
Hoezo gedragen ze zich als Roeland en Soundos? Ze zeggen alleen dat het spel nou eenmaal tactisch gespeeld wordt. Dat is toch niks nieuws?  

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #26 Gepost op: 16-11-2017, 22:29:09 »
Ik vind Eilandpraat leuker dan MolTalk. Geen hysterisch gedoe, gewoon lekker keuvelen met hier en daar een leuk weetje.
En als je dat zegt komt Fajah met een hysterische quote :P

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #27 Gepost op: 16-11-2017, 22:51:44 »
Hoezo gedragen ze zich als Roeland en Soundos? Ze zeggen alleen dat het spel nou eenmaal tactisch gespeeld wordt. Dat is toch niks nieuws?  
Daarom. Ze verweten Imke net als hen dat ze moet accepteren dat Robinson een tactisch spel is en dat haar ideaalbeeld niet realistisch is.
🜃

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #28 Gepost op: 17-11-2017, 12:57:35 »
Het waren ook niet te vergelijken situaties tussen Dio/Imke. Van Dio was het een stuk dommer geweest als hij daar bij de laatste 5 niet tactisch had gespeeld. En Dio was zelf woedend toen Koos en co gebruik maakte van de Gabyopgave om Dave weg te spelen.
Imke heeft strategisch gespeeld wanneer het moest om zichzelf/maatje te redden. Wist Joelle uit het spel te werken vanuit een lastige positie, maar was iets te passief gisteren.
Dio doet nu of hij een tactisch meesterbrein is en dat Imke het spel totaal niet doorhad.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #29 Gepost op: 23-11-2017, 21:58:55 »
Oh nee. Geza te gast.  ::niet-ok::
Dave is nog niet zo erg. Heb liever dat ze volgende keer weer wat leukere gasten uitnodigen die ook bij veel mensen thuis populair waren...
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #30 Gepost op: 23-11-2017, 21:59:38 »
deze 3 mannetjes bij elkaar ::kots::
weggezapt
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #31 Gepost op: 23-11-2017, 22:11:34 »
Oh nee. Geza te gast.  ::niet-ok::
Dave is nog niet zo erg. Heb liever dat ze volgende keer weer wat leukere gasten uitnodigen die ook bij veel mensen thuis populair waren...

De mensen die niet zo populair waren willen graag komen, ze hebben nog een imago te herstellen :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #32 Gepost op: 24-11-2017, 09:18:07 »
Kunnen ze niet een keer een lading vragen aftikken?

In de band onderin scherm, zie ik constant vragen voorbij komen waarop ik best antwoord zou willen weten.
Die knul die het presenteert roept constant dat er zoveel vragen binnenkomen en ondertussen worden er maar een paar behandeld.

Is er ergens een overzicht van al die weet vraagjes? (bijv. allerlei info over cameralieden, toilet, al dan net alleen zijn 's nachts enz. enz.)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #33 Gepost op: 24-11-2017, 13:19:04 »
Toen het nog met onbekende Nederlanders en Belgen was, schreven er nog wel eens kandidaten mee hier op het forum. Op veel van dat soort vragen gaven zij ook geen antwoord, dacht mochten ze niet delen geloof ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #34 Gepost op: 7-12-2017, 22:13:08 »
Super leuk dat Jan en Geraldine te gast zijn  ::bravo::. Roeland probeert leuk te zijn, maar hij is niet leuk.
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #35 Gepost op: 7-12-2017, 22:20:17 »
Ik vind Roeland wel een leuke gast en hij heeft het heel leuk gemeen gespeeld. Natuurlijk op zijn sneue aanval van Shelly na maar dat zal ie vast ook wel inzien. Benieuwd wat ie daar over gaat zeggen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #36 Gepost op: 7-12-2017, 23:28:53 »
Waarom Luuk was dit nu een extra speciale lange uitzending? ::) Hij zou er nog op terugkomen maar vergat het. En hij antwoordde voor Roeland op de vraag van Herold. Geraldine en Jan nog wel leuke tafelgasten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #37 Gepost op: 8-12-2017, 13:23:32 »
Ik kijk dit lang niet iedere week helemaal, maar ik vind het wel een leuk programma. De presentatie is slecht, je kunt echt merken dat hij ER niet volgde voor hij hiervoor gevraagd werd. Maar het is leuk om de oud-kandidaten terug te zien.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #38 Gepost op: 9-12-2017, 14:23:00 »
Ik kijk dit lang niet iedere week helemaal, maar ik vind het wel een leuk programma. De presentatie is slecht, je kunt echt merken dat hij ER niet volgde voor hij hiervoor gevraagd werd. Maar het is leuk om de oud-kandidaten terug te zien.

Ja, zo denk ik er ook over. Ik vind het wel leuk om de oud-kandidaten terug te zien en te horen vertellen over hun seizoen. Je krijgt toch een beetje een kijkje achter de schermen. De presentatie is bar slecht. Luuk heeft echt geen flauw idee waar hij het over heeft, wat keer op keer pijnlijk duidelijk wordt. Waarom is de presentatie niet in handen van een van de oud-deelnemers? Er zijn genoeg presentatoren die in het verleden hebben meegedaan aan Robinson (ook genoeg RTL-gezichten). Jan en Geraldine redden in de aflevering van afgelopen donderdag de aflevering, puur doordat zij het gesprek keer op keer weer op het juiste spoor brachten (iets waar Luuk niet toe in staat was, pijnlijk!).

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)
« Reactie #39 Gepost op: 12-12-2017, 10:40:57 »
RTL is gewoon een ordinaire commerciële omroep die een aantal presentatoren hebben die af en toe een klus mogen doen.

Dat kan ertoe leiden dat zo'n knul als Luuk een klus krijgt, terwijl zijn enige ervaring het aan elkaar praten van filmpjes en roddels is. Dat is toch heel wat anders dan een praatprogramma dat suggereert over inhoud te gaan. Vermoed dat de knul daar neer is gezet om in de luwte wat ervaring op te doen.

Zo hadden ze ooit ook Dennis "over", die moest contractueel een klus doen en daarom werd deze man als ER presentator van ER gedumpt. Enorme blunder hoe kun je in godsnaam een huilende wegloper een programma laten presenteren waar ie zelf enorm is afgegaan.

Afgezien van geld verdienen heeft RTL lak aan de kijkers.