Auteur Topic: Expeditie Robinson 2018  (gelezen 75257 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #200 Gepost op: 21-08-2018, 12:40:15 »
Oh.. Toen keek ik nog niet ::hypocriet::

Edit: Ja het is Bas Muijs vrijwel zeker. Toch gek dat niemand hem volgt....

http://www.basmuijs.nl/sport/
« Laatst bewerkt op: 21-08-2018, 12:46:34 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #201 Gepost op: 21-08-2018, 15:50:12 »
Als eerste naar huis dus, of kwam nooit aan :O

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #202 Gepost op: 21-08-2018, 16:30:26 »
Loiza heeft ruim een half jaar geleden een herseninfarct gehad. Als ze mee zou doen zou dus wel stoer zijn!



een herseninfarct dat mogelijk werd veroorzaakt door de hormonale substitutietherapie die Loiza ondergaat.


"Over hoe het kan dat ze op haar 22e al een herseninfarct kreeg, tasten ook de artsen in het duister. "Waarschijnlijk was het gewoon bad luck", zegt ze.  Maar mogelijk speelden de vrouwelijke hormonen die ze slikt een rol. "Daarvan is wel bekend dat ze meer kans geven op bloedstollingen." 


https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/3751126/loiza-lamers-wil-niets-meer-uitstellen-na-herseninfarct


Ik vraag me overigens af of het de bedoeling was dat ze lang meedoet (meedeed) aan ER. Lijkt me niet echt logisch dat je je helemaal geeft in de proeven als je een half jaar daarvoor een herseninfarct hebt gehad.

Bij Li'l Kleine twijfelde ik ook aan dat eerste. Ik had het gevoel dat die een contractje had tot de eerste eilandraad...

Loiza is ook een deelnemer die kijkers (over de streep) kan trekken. Controversieel want transgender. Sommigen die zich daar aan ergeren, anderen die juist heel erg voor zijn. Of mensen zoals mij die benieuwd zijn hoe een transvrouw zich "houdt" in zo'n setting en zo'n groep.
 
Dan wordt er ook op social media meer over het programma gesproken.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #203 Gepost op: 21-08-2018, 19:10:23 »
Pierre van Hooijdonck?
Wit is ook een kleur!

Offline Blablab

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2017
  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #204 Gepost op: 21-08-2018, 19:27:51 »
In België begint expeditie robinson ook 6 september (in Nederland ook). Elke week donderdag 2 afleveringen dus!  ::jaja::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #205 Gepost op: 22-08-2018, 02:31:31 »
Loiza is ook een deelnemer die kijkers (over de streep) kan trekken. Controversieel want transgender. Sommigen die zich daar aan ergeren, anderen die juist heel erg voor zijn. Of mensen zoals mij die benieuwd zijn hoe een transvrouw zich "houdt" in zo'n setting en zo'n groep.

Laten we niet vergeten dat in 2013 Valentijn de Hingh mee deed. Ongeveer hetzelfde verhaal volgens mij. Alleen heb ik het idee dat haar deelname toen veel minder stof deed opwaaien dan nu met Loiza het geval is...

Ach ja. Het gaat weer bijna beginnen! Zal gewoontegetrouw kijken, maar ik betrapte me er op dat mijn "ER-honger" minder is dan voorgaande jaren. Hopelijk is er volgend jaar een seizoen met meer uitgesproken onbekende Nederlanders...  (zoals het ooit begon... denk met weemoed terug aan Lisa uit het allereerste seizoen  :-*)
« Laatst bewerkt op: 22-08-2018, 02:33:36 door KingLennart »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #206 Gepost op: 22-08-2018, 08:27:17 »

Ach ja. Het gaat weer bijna beginnen! Zal gewoontegetrouw kijken, maar ik betrapte me er op dat mijn "ER-honger" minder is dan voorgaande jaren. Hopelijk is er volgend jaar een seizoen met meer uitgesproken onbekende Nederlanders...  (zoals het ooit begon... denk met weemoed terug aan Lisa uit het allereerste seizoen  :-*)

Ja, ik hoor overal dat het toen ook qua opzet een ander programma was.

Vorig jaar was de eerste keer dat ik keek en ik was meteen hooked. Ik vond de ON'ers toen niet heel veel toevoegen, eigenlijk. Behalve dat het echt een groep anderen was. Die dynamiek was wel leuk.

Ik ben beniewd of dat dit jaar weer zo is. De 7 ON'ers lijken me in ieder geval bloedfanatiek.

Offline valetparking

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #207 Gepost op: 22-08-2018, 10:31:58 »
Een vriend van mijn traint de BN'ers voor dat ze naar het eiland gaan. (4 BNérs en 1 onbekende uit België dit jaar)

Mocht je gratis kaartjes willen winnen voor de fandag dan hoef je alleen een berichtje achter te laten op zijn fb: https://www.facebook.com/Backtravel.nl/


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #208 Gepost op: 22-08-2018, 12:16:41 »
Ik denk dat de nieuwe Johnny Kraaijkamp Jr is... in Atlas vond ik hem vreselijk. Dus hoop toch echt dat het hem niet is.
Frankje Lapi

Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #209 Gepost op: 22-08-2018, 12:33:02 »
Denk dat ze morgen allemaal bekend worden gemaakt. En dat de geheime kandidaat ook een bekende vrouw is net als Zuid. Anders heb je 5 vrouwen en 9 mannen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #210 Gepost op: 22-08-2018, 13:12:47 »
Ik denk dat de nieuwe Johnny Kraaijkamp Jr is... in Atlas vond ik hem vreselijk. Dus hoop toch echt dat het hem niet is.

Zou wel kunnen inderdaad. Er staat boven het Facebook bericht 'Hopelijk schijnt dit Zonnetje ook op het eiland'. Dat lijkt op Het Zonnetje in huis te slaan. Maar door die vingerbeweging op het eind zou het ook wel eens Hans Kazan of 1 van zijn zoons kunnen zijn (Oscar of Renzo). Qua kapsel zou ik zeggen Oscar Kazan.

Edit: Ik lees net dat dat vingerknippen op The Adams Family slaat, een toneelstuk waar Johnny het komend seizoen in te zien is. Kan niet missen dus dat het Johnny Kraaijkamp Jr is.
« Laatst bewerkt op: 22-08-2018, 13:29:23 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #211 Gepost op: 23-08-2018, 08:49:54 »
(Redelijk) goed kennen:

- Donny Roelvink (van Dave&Donny en de Roelvinkjes)

- Gregory Sedoc (van naam ken ik hem niet. Maar van gezicht ken ik hem van NOS Sport bij atletiek. O.a. afgelopen EK in Berlijn)

- Stijn Fransen (van GTST , Spangas en Dance Dance Dance)

- Loiza Lamers (van HNTM)

- Jody Bernal (van zijn liedjes en Sterren Springen)

- Bas Muijs (van GTST. Bij de naam zou ik nooit zijn gekomen..)

Kennen van naam of beroep:

- Josylvio (wist dat hij een rapper is, maar ik zou geen liedje kunnen noemen)

- I Am Aisha (hetzelfde als bij Josylvio)

- Tony Junior (van naam wel, maar voor de rest zegt het me niks..)

- Steven Brunswijk (weleens van gehoord, naam zegt me niks)

Nog nooit van gehoord:

- Nienke Plas

- Corry Konings

- Johnny Kraaijkamp jr.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #212 Gepost op: 23-08-2018, 13:07:49 »
Toine van Peperstraten was die voetballer dus en niet Bas Muijs. De enige die niet goed geraden is. Net als bij Kamp Zuid is er nog 1 niet bekend, die zal wel op de dag van de perspresentatie bekend worden gemaakt.
Bas Muijs doet dus NIET mee. Opvallend omdat die als eerst genoemd werd in de media en op diverse sites. Google maar eens voor de grap Bas Muijs Expeditie Robinson. Telegraaf, RTL Boulevard en diverse tijdschriften melden dat ie mee deed. Hij was ook 5 weken afwezig op de radio en poste een foto op Instagram met een enorme baard op een strand. Heel vreemd dat ie niet mee doet dus. Er worden nog 2 vrouwen toegevoegd op de perspresentatie (volgens mensen op social media zijn dat Corry Konings en FamkeLouise).
« Laatst bewerkt op: 23-08-2018, 14:00:06 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #213 Gepost op: 23-08-2018, 13:14:48 »
In de instagram stort van robinson zie je een kort filmpje met de laatste onbekende kandidaat. Je ziet geen figuur, alleen een lollie en een mond.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #214 Gepost op: 23-08-2018, 13:24:18 »
Toine!!! Wat onverwacht  ::jaja:: wel erg leuk

Die laatste is FamkeLouise, duidelijk te herkennen op de groepsfoto en met die lolly is het al helemaal niet meer te missen ::tandpastasmiley::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #215 Gepost op: 23-08-2018, 17:13:46 »
Ja hoor. Dat is Famke Louise. In de videoclip van haar eerste liedje "Op Me Monnie" likt ze aan een lolly. Ook het postuur en het haar matcht met die van Famke Louise.

Corry Konings was toch ook al zeker? Iemand ontdekte dat ze ergens precies dezelfde kleding droeg op een andere foto.

Edit: Dries Roelvink verwacht ik in het seizoen van 2020 ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-08-2018, 17:19:40 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mathijs94

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #216 Gepost op: 23-08-2018, 18:30:38 »
Bas Muijs is geen zekerheidje, hij is ook druk met de opnames van een door het NPOFonds gefinancierde dramaserie Force 071. Zie ook http://www.force071.nl

Dit dus

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #217 Gepost op: 24-08-2018, 12:07:06 »
Dit is idd een hele jonge en hippe groep - ik weet niet wat ik ervan moet vinden. De wat "oudere" kandidaten lijken me toch nog het spannendst, vooral Corry Konings (ze zal het wel zijn). Zou leuk zijn als ze het ver zou schoppen en de jeugd achter zich laat.
Wel bizar dat Bas blijkbaar echt niet meedoet. Ik vraag me af of daar niet nog iets achter zit.

Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #218 Gepost op: 25-08-2018, 21:03:17 »
Het is Famke!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2018
« Reactie #219 Gepost op: 30-08-2018, 14:22:35 »
Inderdaad Famke Louise en Corry Konings.

Net live op facebook zitten kijken naar de teams en bekendmaking van deze 2 dames :D