Auteur Topic: [Aflevering 15] - 13 december  (gelezen 5537 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #20 Gepost op: 14-12-2018, 15:03:09 »
Ik ben heel blij dat Dominique alsnog door is! ::love:: Ik had het bijna niet meer aan zien komen, maar het kwam toch nog goed, ik was tevreden :D
Gregory en Jan hebben de finale ook zeker verdiend, maar ik hoop stiekem dat de eindwinst niet naar Jan gaat. Dan krijg je een soort herhaling van Bertie twee jaar terug. Op het moment zelf was haar winst leuk, maar ze had het achteraf niet helemaal verdiend naar mijn mening, want qua tactisch spel heeft ze precies niets gedaan. En dat heb ik ook wel een beetje bij Jan, omdat hij het hele spel heeft meegelift met Robin, Laurie en Dominique.

Net als Soundos vorig jaar. Zij had toen helemaal niet in de finale horen te staan. Ze werd eruit gestemd en moest naar huis, maar kon uiteindelijk toch blijven omdat een andere kandidaat alsnog opgaf. Dat zouden ze niet meer toe moeten staan, dat mensen opgeven tijdens de eilandraad nádat er al iemand is weggestemd.
Dat klopt niet helemaal. Brace was van een houten muur afgevallen en hij kon niet doorgaan met zijn expeditie. Er heeft niemand na die eilandraad opgegeven.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #21 Gepost op: 14-12-2018, 15:13:16 »
Je hebt natuurlijk gelijk, ik haal kandidaten door elkaar.

Blijft staan dat ik het toen erg stom vond dat Dennis dat pas na de eilandraad meldde waarin Soundos werd weggestemd. De andere deelnemers hadden hun kaarten open en bloot op tafel gelegd en Soundos kreeg daardoor de kans om wraak te nemen door Herold ervan te overtuigen dat hij al zijn stemmen op Marieke in moest zetten. Dat vond ik zo'n domme actie van de productie. Ook dit seizoen gebeurde er weer zoiets met Donny en Tony - hoewel ik daarbij wel het idee had dat de productie niets wist van het voornemen van Tony.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #22 Gepost op: 14-12-2018, 18:19:00 »
Jammer dat nou net de 2 mensen die het tactisch hebben gespeeld niet in de finale staan. Had het ze beide gegund.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #23 Gepost op: 14-12-2018, 19:04:12 »
vraag me af of het tactisch slim was om Dominique erin te houden.
Ze zagen Loiza wel als sterk, maar Dominique blijkbaar minder.
Terwijl zij in mijn ogen toch echt de allersterkste kandidaat is, fysiek en mentaal.

Was ook even in de veronderstelling dat ze het niet ging redden.

In dit geval was het zitten op winnaarseiland geen voordeel.
Zij had al een zeer zware proef gedaan en moest meteen door naar een tweede fysiek zeer zware proef.
Vink ook wel dat zij het verdient om te winnen.

Alle proeven in deze versie kwamen overeen met de proeven in de belgische editie.
Dan verwacht ik dat de proef van de belgen volgende week de proef voor de nederlanders wordt.
Deze was leuk.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #24 Gepost op: 15-12-2018, 01:10:22 »
Iemand toevallig een idee waar je de aflevering (als Belg) kan herbekijken?

Indien het niet in het juiste topic gevraagd is, verplaats het bericht maar  :)
Lomperik..

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #25 Gepost op: 15-12-2018, 10:49:06 »
Iemand toevallig een idee waar je de aflevering (als Belg) kan herbekijken?

Indien het niet in het juiste topic gevraagd is, verplaats het bericht maar  :)
Op vier.be  ;)
Pas wel op met spoilers!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #26 Gepost op: 15-12-2018, 11:04:55 »
Ik vond het een leuke aflevering. Leuk dat er zo'n uitgebreide proef zat aan het eind, waarbij de deelnemers nog zó close finishten. Jammer dat de tweede proef puur over kracht ging, want daarmee waren Dominique en Laurie bij voorbaat al in het nadeel (gezien hun lichaamsgewicht en lichaamsbouw). Eigenlijk vind ik het wel leuk dat we nu twee underdogs in de finale hebben zitten. Wie had verwacht dat Gregory en Jan zo ver zouden komen? Jammer van Steven en Laurie, maar wel verrassend!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #27 Gepost op: 15-12-2018, 11:30:42 »
Op vier.be  ;)
Pas wel op met spoilers!

Ik geloof dat Nys-Fan de Nederlandse aflevering bedoelt, om te kijken vanuit België. ;)

Terugkijken kan alleen via RTL. Andere links zijn hier op het forum niet toegestaan hier ivm schending van de auteursrechten.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 13 december
« Reactie #28 Gepost op: 15-12-2018, 12:02:38 »
Ik geloof dat Nys-Fan de Nederlandse aflevering bedoelt, om te kijken vanuit België. ;)
Oh haha nevermind ::rofl:: ::schaam::