Auteur Topic: Het Zwaard van Damocles  (gelezen 318 keer)

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Het Zwaard van Damocles
« Gepost op: 7-10-2025, 23:04:27 »
Art gaat een nieuw spelprogramma in de trend van Wie is de Mol en De Verraders presenteren bij SBS6 genaamd het Zwaard van Damocles. Ik ben zelf erg benieuwd of dit ook een succes kan gaan worden, het klinkt best aardig zo op papier.

https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/zwaard-van-damocles-deelnemers-reality-sbs6-art-rooijakkers

De 13 deelnemers zijn:

Marianne Timmer
Harrie Snijders
Remy Bonjasky
Sylvia Geersen
Ilias Ojja
Greetje Hakvoort
Diederik Jekel
Rob Geus
Jamie Vaes
Maik de Boer
Gaby Blaaser
Sander de Kramer
Esther Oosterbeek

Vanaf 2 November te zien dus ongeveer tegelijkertijd met het Jubileumseizoen.
When life knocks you down, fight back!

Offline MartinJ

• Forumlid
Re: Het Zwaard van Damocles
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 00:10:20 »
Wat een irritant mens is die Sylvia Geersen toch. Eerst proberen om 12 dolken in de rug van Esther Oosterbeek te steken en als er één kandidaat bij is met een beetje fatsoen, die dit plan verijdelt, dan is dat ineens de boosdoener. Kan dat mens er heel snel uit a.u.b.

Ik zou de volgende spelregel hebben bedacht. Stel het lukt niet om (in dit geval) 12 stemmen op dezelfde kandidaat te krijgen. Dan gaat één van de kandidaten die op die kandidaat hebben gestemd (waar de meeste stemmen op vielen) naar huis. De andere kandidaten (in dit geval Esther en vermoedelijk Marianne / Sander) gaan automatisch door.

Offline Kreauwen

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 21:48:05 »
Misschien dat ik de enige ben maar ik kreeg hier lichtelijk Game of Blood S1 vibes van...

Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, zal nog afhankelijk zijn van hoe de death match in elkaar steekt.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Vandaag om 15:15:30 »
Ik vond het wel een prima 1e aflevering. Een beetje een combinatie van De Verraders en Big Brother.. Sylvia erg aanwezig,ik denk dat dat haar nog wel gaat opbreken in het spel. Sander de Kramer is een veel te lieve man voor dit spel. Totale miscast maar daarom hoop ik dat niet iedereen massaal op hem stemt volgende week.
When life knocks you down, fight back!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 18:21:00 »
Ik ben na een kwartier afgehaakt, heb nog doorgespoeld naar het einde, maar dat oeverloze geklets boeit mij echt niet. Jammer, want de opzet klonk veelbelovend.