Auteur Topic: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)  (gelezen 8188 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #40 Gepost op: 28-09-2018, 17:12:05 »
Tijdens de aflevering vroeg ik me eigenlijk af of Aisha niet (door de programmamakers / psycholoog) gedwongen is op te geven. Haar vertrek kwam zó abrupt en zonder enige uitleg. Normaal zie je altijd wel een biecht of onderonsje met Dennis / Nicolette; nu was het pats boem 'ik moet gaan, want de boot komt'. Haar vertrek kwam op mij niet over als een vrijwillig vertrek.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #41 Gepost op: 28-09-2018, 17:57:27 »
http://www.expeditierobinson.nl/video/dennis_vangt_emotionele_aisha_op
Hier zie je wel nog een stukje waarin Dennis Aisha opvangt, dat werd getoond in Eilandpraat

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2018, 16:20:55 »
Misschien dat ze in Eilandpraat positiever overkwam, maar wat mij betreft missen we niks aan haar nu ze opgestapt is.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2018, 23:57:06 »
Lieve mensen, kijk aub ook even naar Eilandpraat :) hoor je ook haar verhaal & zie je Aisha huilen. Het is een goed mens.
Haar verhaal slaat nergens op though en dat ze moest huilen maakt haar niet opeens het slachtoffer in dat verhaal.

Niets tegen haar als mens, ze heeft voor wat interessante momenten gezorgd in de Expeditie. Maar ze geeft ook wel heel makkelijk op en was echt ruzie aan het maken om niets. Arme Corry ook, die ze zomaar begint aan te vallen. Die wil gewoon rustig van haar Expeditie genieten zonder dat gekrijs.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #44 Gepost op: 1-10-2018, 12:18:56 »
Ik heb gisteren toevallig Robinson confessionals gezien (Enkel te bekijken via youtube).

Hierin spreekt Kaj Gorgels met deelnemers van dit seizoen en legt ze enkele vragen/dilemma's voor.

In 1 van de afleveringen was Josylvio te gast. Bij de vraag wie hij het meest tegenvallen vond op de expeditie zei die Aisha.

Het wil al veel zeggen dat iemand met wie je normaal goed opschiet (gaf Josylvio toch aan op de eilandraad) je noemt als tegenvallend tijdens de expeditie
klaar voor de strijd

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #45 Gepost op: 1-10-2018, 12:54:02 »
Bij Aisha vraag ik me oprecht af of ze Expeditie Robinson ooit op tv gezien heeft. Begon meteen te zeuren over waarom er geen kip was. Wat had ze verwacht, een rijsttafel voor acht personen? En dan nog dat gezeur over die vuursteen, alsof er in de spelregels staat dat ze daar recht op hebben. Waar haalt het productieteam dit soort prutsers toch vandaan? Geen wonder dat ze dit seizoen weer meer ON-ers mee laten doen. Voor die mensen is deelname een droom die uitkomt. Voor de Aisha’s van deze wereld is het een nachtmerrie.

Good riddance.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #46 Gepost op: 2-10-2018, 01:04:41 »
Zij en die Joost in 1x weg, beter kan niet :D ::regenboog::

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Aisha Echteld (I Am Aisha)
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2018, 18:09:21 »
Ze komt op mij ook totaal niet anders over als mens door eilandpraat. Ik geloof er ook niks van dat ze spijt heeft. Want eerlijk gezegd denk ik dat ze precies weer hetzelfde zou doen als ze weer in die situatie terecht zou komen. Dan heb je in mijn optiek geen echte spijt.

Ontploffen, de rest tot last zijn, spijt betuigen om de ontstane situatie te bedaren and repeat.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2018, 18:13:38 door FlowMaster »