Auteur Topic: [Kandidaat] Laurie Scheerder  (gelezen 8706 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2018, 14:46:01 »
Het feit dat je houdt van een tactisch spelletje, betekent nog niet dat je het leuk hoeft te vinden dat er achter je rug geroddeld wordt over jouw persoonlijk(heid). Als ze had gehoord dat mensen haar eruit wilden stemmen omdat ze tactisch goed bezig was, had ze dat waarschijnlijk prima kunnen waarderen, nu werd er gezegd dat ze een chagrijn was. En het kwam op mij over dat ze al vrij onzeker is (ze zei ook zelf dat ze moeite had met groepen bv) dus dan komt dat dubbel aan. Dat heeft verder ook weinig met tactiek te maken. Tenzij het ging idd om mensen tegen elkaar opstoken, maar dan is het nog niet een echt toffe manier om dat te doen, door iemand te gaan afkraken.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2018, 16:43:14 »
Begint al weer een stuk leuker te worden.
Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2018, 23:36:37 »
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nou het vertrouwen in Ozzy op zei. Ze gooit haar eigen ruiten in door hem zo neer te zetten, want nu zijn er 3 extra stemmen van team Onbekend weg. En dat alleen voor een klein leugentje? Ik had het gewoon bijgelegd en weer doorgegaan met plannen maken tegen team bekend. Rare actie van haar hoor.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2018, 00:08:04 »
Oh moet je je voorstellen: het slimste wat ze hadden kunnen doen is precies dit, met Ozzy die vraagt om stemmen. Vervolgens weten ze precies hoeveel stemmen er op Ozzy komen, want elke BN'er gaat er maar 1 stem aan opgeven. Dan hoefden ze alleen maar 1 stem meer dan dat op een BN'er te gooien en boem. Wel een nieuw level van slinks spelen, maar het was wel geweldig geweest ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2018, 09:36:38 »
Die ‘tactiek’ had Paulien toch al geïntroduceerd? :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2018, 12:43:06 »
Dat was echt geweldig geweest.  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2018, 16:57:11 »
Die ‘tactiek’ had Paulien toch al geïntroduceerd? :P
Ja ik moest ook aan haar denken, maar volgens mij had ze geen extra stemmen gebruikt toen, alleen van gedachten veranderd dat ze misschien toch wel wou blijven ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2018, 22:03:30 »
Volgens mij waren er wel wat extra stemmen ingezet om wat
zekerheid in te bouwen dat Jan Versteegh er toen uit zou gaan. Die eilandraad staat nog op youtube.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2018, 20:05:08 »
Interessant is dat Laurie in haar laatste vlog zegt dat de winnaar van de proef wél moet strijden op finalisteneiland... ::vergroot::

(Op 01:20)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Atropatene

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2018, 12:25:37 »
Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat Dominique na de eilandraad weer teruggebracht zou worden naar winnaarseiland, om de volgende dag te strijden tegen Robin.

Vorig jaar gingen ze er steeds heen na de eilandraad (geloof ik). Maar wat nu een extra twist is, is dat ze dus mensen mee kunnen nemen waardoor ze de mensen uit elkaar halen. Wat natuurlijk het overleg over het stemmen bemoeilijkt. Daarom gaan ze al voor de eilandraad naar winnaarseiland.

Maar dat is slechts mijn theorie, we zullen er morgen wel achter komen hoe het nu precies zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2018, 15:05:11 »
Vorig jaar kwam de verliezer van het duel terug op de eilandraad, stemde mee maar had wel immuniteit.

Ze konden idd geen mensen meenemen, dat zouden ze imo nu altijd moeten doen ipv de keuze extra stem of mensen meenemen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2018, 21:38:40 »
Deze meid is slim hoor  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #32 Gepost op: 22-11-2018, 21:44:24 »
Volgens mij trapt ze er niet in...
🜃

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #33 Gepost op: 5-12-2018, 16:25:38 »
Kijk deze video van Laurie eens. Best heftig vond ik om te horen wat de haat van kijkers met haar doet...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #34 Gepost op: 6-12-2018, 09:10:26 »
Laurie, speelt het spel slim, tactisch dan.
Sportief bakt ze er weinig van, wint eigenlijk nooit wat, kansloos dus om Robinson te worden.

Offline Atropatene

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #35 Gepost op: 6-12-2018, 09:56:52 »
Laurie, speelt het spel slim, tactisch dan.
Sportief bakt ze er weinig van, wint eigenlijk nooit wat, kansloos dus om Robinson te worden.
Feitelijk hoef je maar 1 keer te pieken op sportief gebied om Robinson te worden. Soundos won ook nooit wat, maar toch kwam ze in de finale. Dat gezegd hebbende geef ik Laurie ook niet heel veel kans hoor. Maar ik vind haar wel een leuke kandidaat.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #36 Gepost op: 6-12-2018, 13:40:20 »
Ik heb ook ademloos zitten kijken naar Laurie's video.  Hier op RN valt het afbranden wel mee, tenminste: relatief gezien, vergeleken met Twitter en Facebook.

Mijn mening is gewoon: iedereen wil in principe graag winnen. Iedereen heeft er zijn of haar eigen tactiek voor. Soms met succes, soms met minder succes.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2018, 14:08:31 »
Ongelofelijk, dat mensen zo'n hekel aan haar hadden dat ze het nodig vonden om haar met de dood te bedreigen. Ja, ze heeft zo'n gezicht en is steeds erg druk geweest met het smeden van complotjes. Maar ik vond haar nog best sympathiek en volgens mij hebben we ook zeker haar menselijke kant gezien. Dat ze blijkbaar zo gehaat werd kan ik totaal niet plaatsen. Maar ik heb dan ook geen facebook of twitter, waarop men te pas en te onpas allerlei vuiligheid spuit en dat vervolgens een 'mening' noemt.

Ik vond je een leuke kandidaat, Laurie. Slim en tactisch gespeeld, je hebt nog wat kleur aan dit seizoen gegeven!
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #38 Gepost op: 14-12-2018, 15:52:24 »
Ik snap ook niets van de haat. Ik vond haar in Kamp Onbekend niet zo leuk, vanwege hoe ze tegen Gwenda deed (heel aardig) en hoe ze over haar sprak (niet zo aardig), maar wat bezielt je om zo naar te gaan twitteren etc over iemand...
Ze heeft het ver geschopt, chapeau.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laurie Scheerder
« Reactie #39 Gepost op: 14-12-2018, 21:48:57 »
Je hoeft haar niet leuk te vinden, maar afzeiken en met de dood bedreigen is gewoon belachelijk.  ::niet-ok:: Stomme internet trollen, die zich heel wat voelen, anoniem achter een computer/telefoon. ::kots::

Ik vond haar één van de leukere kandidaten dit seizoen. Heeft samen met Steven nog wat kleur aan dit bleke seizoen gegeven. ::jaja::