Auteur Topic: [Kandidaat] Loiza Lamers  (gelezen 10917 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #20 Gepost op: 20-09-2018, 16:57:35 »
Ze heeft zichzelf laten opereren maar dat maakt je nog geen vrouw. Hoe moest dat vroeger dan, toen er nog geen medische mogelijkheden waren om dit te doen? Of nu in landen waar dit niet kan?

Ik zie het eerder als de doorgeschoten maakbaarheid van de maatschappij.

Haha je maakt er een hele politieke discussie van. Daar is dit deel van het forum niet geschikt voor lijkt me. Ik ben het overigens wel met je eens over het transgender vraagstuk.
When life knocks you down, fight back!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2018, 20:00:05 »
Dit lijkt me idd niet de juiste plek om deze discussie te voeren. Collega Tristan heeft al een aantal posts verwijderd.

Graag respect aan de kandidaten en terug   ::ontopic::

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2018, 23:15:46 »
Loiza is mijn favo kandidaat dit jaar samen met Corry! Heerlijk mens en ze gaat er echt voor.  ::bravo::
Love <3.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2018, 12:47:08 »
Ze heeft wel een gevoel voor humor. Beetje onopvallend tot dusver maar als met de tijd het aantal kandidaten gaat afnemen en ze vaker in beeld komt zou ze best eens één van de gangmakers van het programma kunnen worden.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2018, 14:53:48 »
Ze heeft wel een gevoel voor humor. Beetje onopvallend tot dusver maar als met de tijd het aantal kandidaten gaat afnemen en ze vaker in beeld komt zou ze best eens één van de gangmakers van het programma kunnen worden.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind haar tot nu toe een leuke kandidaat die het misschien wel eens ver zou kunnen schoppen ::jaja::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2018, 01:13:11 »
Favorietje ::jaja::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #26 Gepost op: 2-10-2018, 08:23:09 »
Ik vind er niks aan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2018, 22:37:18 »
Leuke meid!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #28 Gepost op: 6-10-2018, 11:21:55 »
Ik ben benieuwd hoe ze nu (samen met Stijn) door het kamp gaat bewegen. Volgens mij kan ze er nog wel even in blijven als ze vooral de groep mentaal ook kan blijven supporten en de sfeer erin kan houden.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #29 Gepost op: 27-10-2018, 19:27:00 »
Ze is gewoon lekker zichzelf. Ze moet echt wel uitkijken nu, want ze heeft soms wel echt te veel praatjes, waar mensen zich aan kunnen storen... Ik hoop dat ze er nog wat afleveringen in zit. Boeiend persoon.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2018, 22:16:30 »
Powervrouw ::bravo:: ik vind haar fantastisch!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2018, 22:21:32 »
Ik ook! Maar ze wordt wel al als heel sterk gezien dus de weg naar de finale wordt nog lastig voor haar.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2018, 22:35:18 »
Fanatieke kandidaat, brengt leven in de brouwerij. Hoop dat ze er nog even in blijft.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2018, 11:56:58 »
Powervrouw ::bravo:: ik vind haar fantastisch!

Inderdaad. Ik heb bewondering voor haar confronterende stijl, om er niet omheen te zeiken, maar gewoon direct verheldering te vragen aan de betrokkenen.
 ::ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2018, 13:55:53 »
Ik vond Loiza juist een heel stuk minder symphatiek dan andere afleveringen. Goed dat ze Ozzy/Steven/Gregory confronteerde, maar aan de andere kant kwam het ook op me over alsof ze moest laten zien wat voor een goed karakter ze heeft.
En ze lijkt niet te weten dat mensen ‘konkelen’ op zo’n eiland en dat dat eenmaal bij het spel hoort. Dat ze helemaal moet zeggen dat Özgür aan het liegen was terwijl hij het anders/verkeerd had opgevat. Ik vond eigenlijk dat Loiza Özgür in een slecht daglicht aan het zetten was in plaats van andersom.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #35 Gepost op: 2-11-2018, 14:16:56 »
Met dat laatste ben ik het eens, B&W. Ik denk dat Ozzy de waarheid sprak en het min of min of meer goed had opgevat. Ik denk ook niet dat Steven loog.

Het kwam via Steven, Ozzy en Laurie weer terug bij Loiza en dan verandert het verhaal door al die gekleurde herinneringen en emoties sowieso.


Maar ik geloof echt wel dat Loiza, Nienke en Stijn hebben zitten lullen over Laurie. Steven en Jody wisten daar natuurlijk vanaf en deden waarschijnlijk zelf ook mee.

Die hele act van Loiza dat ze niks achter iemands rug zou doen vind ik erg ongeloofwaardig.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #36 Gepost op: 2-11-2018, 16:13:48 »
Die is ook niet waar.
Want Donny werd middels complotje weggestemd. Zij zat in dat complotje.

Maar ik denk dat zij bedoelt dat ze niet over persoonlijke zaken achter iemands rug praat.
Verder is het natuurlijk wel makkelijke oordelen als je in de grootste groep zit en daardoor safe bent.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #37 Gepost op: 2-11-2018, 16:22:01 »
Het wordt wel ook iets versterkt doordat Stijn Laurie weg wou stemmen ::jaja::. Maar hey, zolang Loïza lekker mensen gaat confronteren is het prima want dit seizoen kan wel wat extra pit gebruiken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #38 Gepost op: 2-11-2018, 16:40:05 »
B&W, ik ga hier niet eens op in  ::rofl:: wat je zegt slaat echt helemaal nergens op.
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loiza Lamers
« Reactie #39 Gepost op: 2-11-2018, 17:29:42 »
B&W, ik ga hier niet eens op in  ::rofl:: wat je zegt slaat echt helemaal nergens op.
Ik snap dat jij haar geweldig vind, maar dit is hoe ze over kwam op mij :P