Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media  (gelezen 15543 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #20 Gepost op: 24-10-2018, 09:49:24 »
Ik vond dat Dennis het eigenlijk best goed deed als presentator van ER. Natuurlijk begon hij met een achterstand, dat uitgerekend iemand die in Robinson opgaf omdat hij er gewoon geen zin meer in had presentator van datzelfde programma werd was natuurlijk niet ideaal. Desondanks vind ik dat hij zich goed heeft gerevancheerd. Ik vind hem een fijne persoonlijkheid die rust in zijn presentatie hield. Ja, het programma is veranderd vergeleken met vroeger, maar veel dingen die Dennis hier negatief worden nagedragen liggen volgens mij niet noodzakelijkerwijs aan hem. 'Vroeger' kwamen opgevers niet weg met de simpele boodschap ik stop ermee en legde Ernst Paul ze het vuur aan de schenen. Maar toen waren de kandidaten ook kandidaten die écht wilden, die er maanden zo niet jaren naar uit hadden gekeken. De huidige kandidaten zien ER over het algemeen als een opstapje naar meer bekendheid; er zijn nog maar weinig 'echte' Robinsonners bij. Ernst Paul was zelf gewoon dé Robinson; dat heeft Dennis niet maar gaat zijn opvolger waarschijnlijk ook niet hebben.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2018, 18:46:01 »
'Vroeger' kwamen opgevers niet weg met de simpele boodschap ik stop ermee en legde Ernst Paul ze het vuur aan de schenen. Maar toen waren de kandidaten ook kandidaten die écht wilden, die er maanden zo niet jaren naar uit hadden gekeken. De huidige kandidaten zien ER over het algemeen als een opstapje naar meer bekendheid; er zijn nog maar weinig 'echte' Robinsonners bij.


Ook al zijn er een aantal BN-ers die het doen als opstapje naar meer bekendheid, er zijn andere BN-ers die wel heel graag meedoen, er lang naar uitkeken en zich er goed op voorbereid hebben. Een Famke Louise bijvoorbeeld, en ook wel Toine van Peperstraten, die moeten toch enorm balen van zo'n opgever als Tony, terwijl zij naar huis zijn gestemd?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2018, 11:06:35 »
Beste nieuws in jaren dat Dennis weggaat.

Blijft een ongelooflijke blunder dat deze huilebalk ooit presentator is geworden. Hoe kun je in hemelsnaam een zielige wegloper tot presentator benoemen? Dat de dansmariekes van "So you think.." ontzag hebben voor zijn tattoos is begrijpelijk, maar dit menneke kan echt geen programma presenteren waarvoor hij zelf niet geschikt is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2018, 17:36:06 »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2018, 13:51:32 »
Nog meer over de Expeditie Robinson-rel. Pijnlijk: Art wordt door RTL (Boulevard) min of meer als leugenaar weggezet

http://www.mediacourant.nl/2018/10/rtl-boulevard-sterren-wantrouwen-art-rooijakkers/

:(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2018, 16:21:38 »
Lijkt sterk op stemmingmakerij.


En dan kan ik de reactie van Art, ''dan heb ik er sowieso geen zin in'', wel begrijpen.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2018, 16:23:51 door Bodejos »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #26 Gepost op: 27-10-2018, 16:32:55 »
Mediacourant is echt een vreselijke site. Ik heb het bewuste item gezien, het wordt echt enorm opgeblazen. Ik snap de reactie van Art helemaal. We zullen wel zien wat er uit gaat komen. Ik verwacht sws voor het eind van het seizoen geen uitsluitsel .

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2018, 20:23:16 »
uitgebreide reactie van Dennis Weening, voor de geïnteresseerden:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2747618/dennis-weening-doet-boekje-open-over-zijn-einde-bij-expeditie-robinson

RTL kwam blijkbaar met deze opvallende officiële verklaring in RTL Boulevard..

„Het klopt dat het contract van Dennis Weening enige tijd geleden is beëindigd. in het belang van Dennis gaan we hier verder niet op in.”'


Offline Marieke2013

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2018, 20:42:28 »
https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/artikel/4469916/dennis-weening-wilde-nog-niet-stoppen-met-expeditie-robinson

Ik vind inderdaad die laatste zin van RTL (in het belang van Dennis) wel heel raar...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2018, 22:31:40 »
https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/artikel/4469916/dennis-weening-wilde-nog-niet-stoppen-met-expeditie-robinson

Ik vind inderdaad die laatste zin van RTL (in het belang van Dennis) wel heel raar...
Ja. Zoals Peter R. de Vries blijkbaar aangaf (ik kan de video niet afspelen) echt een villein zinnetje van RTL.

Interessant ook dat RTL Boulevard de laatste tijd stelling lijkt te nemen tegen de nieuwe leiding. Dat was onder Galjaard wel anders..


Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2018, 11:58:31 »
Weggaan van Dennis is natuurlijk het beste voor het programma, iemand die zelf een huilende wegloper is, is per definitie niet geschikt als presentator. Maar ja dat kan RTL moeilijk in haar verklaring zetten, want ze hebben zelf toen de fout gemaakt dit menneke aan te stellen.

Das het lastige van omroepen die stelletje presentatoren onder contract hebben die ze nu eenmaal een klus moeten geven. Destijds was Eddy Zoey een goede presentator, echter diens contract liep af en Dennis had wel contract maar geen klus. Dus in plaats van Eddy nieuw contract te geven koos men voor Dennis. Zelfde reden waarom Nicolette tevoorschijn kwam, het meiske had een contract maar te weinig klussen.
Beide doen weinig meer dan autocue voorlezen van het formatje waarvoor ze aangewezen zijn, Nicolette vaart met bootje naar ander eiland en spreekt daar Adam en Eva in.

Jammer dat een programma niet de presentator krijgt die bij programma past, maar juist eentje die toevallig beschikbaar is. Nu krijgen we misschien Art, niet omdat hij zo bij programma past, maar omdat hij onder contract staat en een klus nodig heeft. Bij Art pakt dat waarschijnlijk aardig uit, maar bij Dennis was dit een blunder.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2018, 17:12:44 »
Tsja, volgens mij is dat wel een beetje standaard in de tv-wereld he? En ik vind dat ze het beide prima doen en ook heus wel mee leven met wat er gaande is. Het zal vast niet zo zwart-wit zijn zoals je het schetst, Spiegelbeeld. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2018, 12:08:49 »
Ik hoop echt dat Art het gaat presenteren. Die heeft wel zo'n sarcastische karaktertrek die daar wel gaat werken. Voor Dennis jammer, maar weet hij nu ook hoe het voelt om een keer gedwongen te vertrekken uit de expeditie. Ben het wel met een aantal anderen eens dat een opgever geen presentator had moeten worden. Zijn verontwaardiging naar opgevers voelt ook altijd een beetje hypocriet.

De vergelijking van Art met Mattie gaat natuurlijk op alle manieren mank. Snap niet dat je dat bedenkt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #33 Gepost op: 3-11-2018, 09:37:47 »
Jan Versteegh op Twitter: De enige die dit seizoen niet vrijwillig vertrekt is Dennis ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2018, 12:44:22 »
 ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2018, 19:56:46 »
Laat het 'ontslag' geen voorbode zijn dat er terug een co-op tussen Nederland en België komt.   ::ohno::





Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #36 Gepost op: 4-11-2018, 12:41:07 »
Jan mag het van mij ook wel presenteren.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #37 Gepost op: 8-11-2018, 22:01:36 »
Jan mag het van mij ook wel presenteren.

Carlos had destijds toch aangegeven dit te willen doen en lijkt me ook wel iets meer 'geschikt' te zijn als winnaar ipv een quitter ondanks privileges te hebben gekregen...  ;)

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #38 Gepost op: 9-11-2018, 10:16:21 »
Hopelijk vliegt Nicolette er ook uit, die laat dit seizoen pijnlijk zien dat ze er ook allemaal niets van begrijpt. De redactie is niet in staat om de autocue in te laten spelen op de rare ontwikkelingen. het arme kind is niet in staat te improviseren.

ER verdient beter, zowel kandidaten die graag meedoen, als presentatoren die vakmensen zijn. 

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #39 Gepost op: 10-11-2018, 09:57:05 »
JayJay zou ik ook wel leuk vinden als presentator.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”