Auteur Topic: [Aflevering 5] - 4 oktober  (gelezen 6776 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #40 Gepost op: 4-10-2018, 22:53:51 »
Vraag me af of de afvaller naar Duivelseiland gaat, Donny wilde al niet met zwarte stem blijven dus die kreeg die mogelijkheid niet. Denk volgende afvaller wel.

Hoop trouwens dat Imke ook nog eens bij eilandpraat komt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #41 Gepost op: 4-10-2018, 23:08:25 »
Finale staat voor 20 december, dus nee ;)


ja, dat weet ik natuurlijk wel. Maar dan moeten ze dus niet steeds twee aan twee eruit gaan...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #42 Gepost op: 4-10-2018, 23:19:00 »


ja, dat weet ik natuurlijk wel. Maar dan moeten ze dus niet steeds twee aan twee eruit gaan...
Zal niet gebeuren... maar misschien komt Tony volgende week nog terug, krijgt hij eenmaal in Nederland weer last van heimee naar het  eiland  ::) :P heimwee blijft heimwee :P

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #43 Gepost op: 4-10-2018, 23:19:24 »
Vraag me af of de afvaller naar Duivelseiland gaat
Ik denk het wel.  Eerst komt het duivels duel waarin Corry, Johnny of Nienke afvalt en vervolgens krijgt de afvaller na de Eilandraad de keuze vertrekken of naar Duivelseiland, waarna deze cyclus zich herhaald.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #44 Gepost op: 5-10-2018, 03:36:21 »
En dat zijn dan teamcaptains  ::rofl::
Opgevers van de bovenste plank, meh.

Nienke ::cheerleader::

Compleet random inderdaad hoe die 3 op duivelseiland kwamen. Ze hadden idd beter een individuele proef kunnen doen.

Online Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #45 Gepost op: 5-10-2018, 07:49:44 »
Compleet random inderdaad hoe die 3 op duivelseiland kwamen. Ze hadden idd beter een individuele proef kunnen doen.

Dit was inderdaad raar en oneerlijk. Had dan bijvoorbeeld alle 17 (ook team Onbekend) op een balk gezet, waarbij de eerste drie afvallers naar Duivelseiland zouden gaan en de twee winnaars om de beurt een teamlid mochten kiezen uit de overblijvers voor hun kamp.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #46 Gepost op: 5-10-2018, 08:28:43 »
Carlithos heeft geen begrip voor de opgevers ::rofl::

Je verwacht het niet.  ;)

Dat Carlos niet zo veel last van heimwee had vind ik op zich niet vreemd. Hij en Imke waren gewoon verliefd. Ja toch. Toen zij eruit werd gestemd moest hij zijn liefje natuurlijk wel wreken. ::hypocriet::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #47 Gepost op: 5-10-2018, 08:40:10 »
Nog een paar afleveringen geduld... ;D
::rofl:: ::rofl::
Dit was inderdaad raar en oneerlijk. Had dan bijvoorbeeld alle 17 (ook team Onbekend) op een balk gezet, waarbij de eerste drie afvallers naar Duivelseiland zouden gaan en de twee winnaars om de beurt een teamlid mochten kiezen uit de overblijvers voor hun kamp.
Dat was dan weer een beetje na-apen geweest :P

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #48 Gepost op: 5-10-2018, 09:02:45 »
Greg die op Donny stemt en niet op Tony vond ik eigenlijk toch wel verrassend ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #49 Gepost op: 5-10-2018, 09:18:19 »
Wat een rare aflevering was dit weer! Als eerste die kapiteinsproef: dat heeft niets met durven te maken maar is gewoonweg gevaarlijk. Je kunt je bewustzijn zover uitschakelen dat je bijna verdrinkt, dus dit soort proeven vind ik gewoon niet kunnen. (Vooral omdat er nergens duikers / reddingszwemmers te zien waren.) Ik heb hem dan ook maar snel doorgespoeld.

Dan de teamverdeling. Leuk hoe er nu zo'n super BN-er team ontstaat, maar wel erg random dat Nienke, Johnny en Corry zonder dat ze er iets aan konden doen naar Duivelseiland werden gestuurd. Dit is niet alleen nadelig voor de oudere teamleden, maar ook voor de vrouwen die als minder sterk gezien worden. Team onbekend werd voorgetrokken; zij waren zonder dat ze er iets voor hoefden te doen al door de kapiteinsproef heen én hadden het grote voordeel dat ze in de teamproef al wisten hoe ze samen moesten werken. Dit was bij voorbaat al een verloren zaak voor Team Noord.

En dan de eilandraad: wat gebeurde daar in hemelsnaam? Gregory stemt met zijn oude kamp mee, waarop Donny naar huis moet (jammer!). En dan geeft Tony zomaar op, waardoor er wéér twee teamleden weg gaan? Fijn om te horen dat ze Donny nog een vervolg hebben aangeboden met zwarte stem, maar ik kan me voorstellen dat hij in zijn emotie zegt 'eruit is eruit'. Het valt me van Tony echt enorm tegen, waarom heeft hij Donny dan gekozen in zijn team als hij hem er meteen weer uit wil hebben?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #50 Gepost op: 5-10-2018, 14:06:00 »
Inderdaad een vreemde aflevering. Vond de kapiteinsproef helemaal niks. Je kon op je klompen aanvoelen dat dit ten koste van de oudere kandidaten zou gaan. Ik hoop vooral voor Corry dat het haar nog lukt om terug te keren, maar heb er een hard hoofd in. De afvallers stonden volledig machteloos. Oneerlijke opdracht.

Van Gregory snap ik helemaal niets meer. Tony heeft duidelijk laten doorschemeren dat Greg er vroeg of laat uit zal vliegen. Waarom dan toch op Donny stemmen? Hij wordt nu nooit meer vertrouwd door Jody en Steven en moet hopen dat Stijn en Loiza hem betrouwbaar genoeg blijven vinden om hem erin te houden.

En dan al die opgevers...ik hoop dat we nu echt de laatsten daarvan hebben gezien.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #51 Gepost op: 5-10-2018, 20:01:11 »
Ik vind het maar een waardeloos seizoen tot nu toe.  ::ohno::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #52 Gepost op: 6-10-2018, 00:41:40 »
Misschien niet het meest eerlijke, maar dat was vorig jaar ook niet zo (toen in nadeel van de onbekenden). Maarja ik ben wel voor de onbekenden dus niet heel erg voor mij.

Ik denk overigens ook dat team kansloos er helemaal niet perse uitgaat nog. Dat 1 iemand niet meer terug komt op het eiland is denk ik omdat diegene de proef wint en zich aansluit bij het verliezende team (net als vorig jaar). Ze kunnen nu sowieso met al die opgevers wel wat extra personen houden dus misschien komen ze alle drie wel weer terug :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #53 Gepost op: 6-10-2018, 16:29:21 »
Wat een rare aflevering was dit weer! Als eerste die kapiteinsproef: dat heeft niets met durven te maken maar is gewoonweg gevaarlijk. Je kunt je bewustzijn zover uitschakelen dat je bijna verdrinkt, dus dit soort proeven vind ik gewoon niet kunnen. (Vooral omdat er nergens duikers / reddingszwemmers te zien waren.)
Die duikers zullen er vast wel geweest zijn. Immers, volgens Jungle George staat veiligheid voorop bij de proeven (dat legde hij uit in Elandpraat na de proef met het rad en de evenwichtsballetjes).
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #54 Gepost op: 7-10-2018, 17:27:07 »
Rare saaie aflevering. De kapiteinsproef was niet de meest interessante, (en oneerlijk, aangezien de onbekenden zomaar vrijstelling kregen) de gewone proef was leuk bedacht, maar qua uitvoering nikszeggend, en de eilandraad was ook niets, met een van de meest stomme opgaves ooit...

Ik hoop echt dat het seizoen nog interessanter wordt, want het is nu niet veel meer dan een 6-minnetje...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #55 Gepost op: 7-10-2018, 22:45:01 »
Waar is Soundos wanneer je haar nodig hebt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 5] - 4 oktober
« Reactie #56 Gepost op: 11-10-2018, 12:31:53 »
Dan was ik helemaal afgehaakt ::jaja:: ;D
Ich bin ein Bärliner!