Auteur Topic: [Aflevering 9] - 1 november  (gelezen 5319 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2018, 09:21:42 »
wilde bij zijn hoogzwangere vrouw zijn
hoe lang zitten ze daar wel niet dat hij dat niet vantevoren wist ???
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2018, 10:51:33 »
hoe lang zitten ze daar wel niet dat hij dat niet vantevoren wist ???
BN'ers doen vaak mee om hun carrière een boost te geven, niet om te winnen of om zo lang mogelijk in het spel te zitten  ::fluit::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2018, 11:21:11 »
Dat Nicolette hielp bij de proef was voor mijn gevoel wel weer logisch. Zo werd de proef toch nog wat spannender (en dus betere tv). Eerder hielp ze ook Jody die zijn stukken op de trap had laten liggen.
In beide gevallen vind ik het niet kunnen, je helpt als presentatie gewoon iemand uit het spel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2018, 11:53:24 »
Geen proef op winnaarseiland? Waarom moest ze er dan heen?
 ???
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2018, 11:59:49 »
Ja, vond ik ook een beetje apart. Want dat moet dan nu betekenen dat het dus de hele tijd zo blijft? Of zou er wel een proef gespeeld moeten worden wanneer er 2 mensen met de winnaar mee mogen? En dat dan de twee besten blijven ofzo? ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2018, 12:21:24 »
Bijzondere aflevering, hopelijk de laatste met dat bekenden versus onbekenden-geneuzel. Dat is onderhand echt het nieuwe Belgen versus Nederlanders-gedoe geworden. ::niet-ok::

Jammer dat Özgür er op deze manier uit gaat. Ik had hem wel de finale gegund. :(

Winnaarseiland, erg saai. Misschien hadden ze inderdaad nooit verwacht dat iemand voor 1 extra stem zou gaan boven een fruitmand en kwartet, waardoor ze nu geen scheidsrechters hadden voor het duel?
🜃

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2018, 13:16:47 »
BN'ers doen vaak mee om hun carrière een boost te geven, niet om te winnen of om zo lang mogelijk in het spel te zitten  ::fluit::
ja dûh.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2018, 13:45:44 »
De Dominique-Robin kwestie, ik vond het ook gek dat ze niet hoefden te battelen. Ik zou niet weten waar ze heen willen met de productie. Maar ondertussen heeft Robin gewoon een aflevering immuniteit.
Maar even: Dominique die de proef won ::bravo::
En even: Gregory ::rofl:: slimste kandidaat ooit.

Ik ben het echt wel eens met wat hier wordt gezegd. Die praatjes bij de eilandraad, het helpen van Nicolette, allemaal afschaffen.

Wel minder tactisch van Laurie, Ozzy en Jan om niet op Gregory te stemmen. Of in elk geval er aan te denken. Het was logisch dat Dominique op Greg zou stemmen en daarnaast had Greg een zwarte stem. Waarom willen ze dan met z’n drieën twaalf stemmen inzetten als je er ook 2 gratis kan krijgen?
En Ozzy had zelf ook wel door dat hij er uit was gegaan als hij zichzelf niet had ‘opgeofferd’. Maar hij had dus niet gelogen en het was een miscommunicatie en hij wilde de eer aan zichzelf houden.
Maar Dennis en Nicolette die dan gaan lopen zeuren als hij er al uit is. ‘Ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je... er dan geen spijt van krijgen?’ ::) En Dennis die teleurgesteld doet ::)

Dat was even wat ik kwijt moest ::rofl::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2018, 15:20:19 »
En waarom krijgt de winnaar van de immuniteitsproef NOG een extra stem? Er zijn al zoveel extra stemmen in het spel... ::ohno::

Dit programma heeft zoveel potentie, maar zowel de productie als de presentatie blijven ondermaats. Jammer, het was ooit 1 van mijn favoriete programma's.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2018, 15:27:08 »
Ja, mee eens. Ik keek hier echt altijd naar uit. Maar sinds de BN' ers en meer nog sinds de eindproef ipv finale eilandraad, kijk ik vaak het seizoen niet eens af. Idd teveel extra stemmen, te groot voordeel voor de winnaars, te groot nadeel voor de verliezers. De suggestieve vragen van de presentatoren, het feit dat er nog dingen gezegd mogen worden na het wegstemmen van iemand.  ::ohno::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2018, 17:08:26 »
Bijzondere aflevering, hopelijk de laatste met dat bekenden versus onbekenden-geneuzel. Dat is onderhand echt het nieuwe Belgen versus Nederlanders-gedoe geworden. ::niet-ok::

Daar heb ik me ook aan geërgerd. Vooral toen Loiza het over ‘het andere team’ had. Um...Loiza, de samensmelting is geweest. Jullie zijn nu één team. ::)

Maar Dennis en Nicolette die dan gaan lopen zeuren als hij er al uit is. ‘Ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je er dan geen spijt van krijgen?’ ‘Nee’ ‘Maar ga je... er dan geen spijt van krijgen?’ ::) En Dennis die teleurgesteld doet ::)

Dennis die anderen ervan probeert te overtuigen dat ze spijt zullen krijgen van hun opgave...Nee, dat kan ik toch echt niet serieus nemen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #31 Gepost op: 2-11-2018, 21:12:56 »
Wat denken jullie: Fruit en 2 mensen mee of extra stem en alleen naar winnaarseiland? En welke 2 mensen zou je in geval 1 meenemen als je Dominique was?

Ik denk dat 2 van de bekenden meenemen het slimst was. Om hun contact te doorbreken en om wat vriendjes te maken met hen.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2018, 22:14:57 »
Ze had inderdaad gewoon Loiza en Steven mee moeten nemen. Dat had de boel aardig opgeschud denk ik.
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2018, 23:03:59 »
Ik zou juist twee pakken die het minst verbonden zijn met de bekenden groep. Loïza en Stijn weten van elkaar misschien al wel wat ze zouden gaan stemmen. Nienke zou echt geen idee hebben dus die zou ik sowieso meenemen en dan denk ik Gregory of Steven. Gregory misschien juist wel omdat hij onderaan de totempaal staat bij het bekenden complot. Dus die kan je nog overtuigen om mee te gaan met de onbekenden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2018, 23:22:57 »
Nienke was idd een hele goede geweest. Die zou denk ik van de bekenden nog het meest in aanmerking komen om om te praten later in het spel omdat ze van de bekenden wsl de minst sterke band heeft met de bekenden.

Greg is een volger, die praat je niet om volgens mij. Maar de anderen ook niet. Dan toch Greg doen omdat hij misschien het minst goed Nienke kan inlichten omdat het zo’n volger is.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Aflevering 9] - 1 november
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2018, 07:35:01 »
En waarom krijgt de winnaar van de immuniteitsproef NOG een extra stem? Er zijn al zoveel extra stemmen in het spel... ::ohno::

Dit programma heeft zoveel potentie, maar zowel de productie als de presentatie blijven ondermaats. Jammer, het was ooit 1 van mijn favoriete programma's.

Ja dit dus. Het kan me maar niet boeien, deze editie. Helaas. Ik kijk wel hoor, maar er gebeurd gewoon niks interessants of onvoorspelbaar, zelfs die slaapproef zag ik aankomen. Ik weet niet wat het is dit jaar maar het Robinson gevoel ontbreekt hier echt enorm. Jody, Loiza en Steven vind ik leuk maar de rest doet me helemaal niks.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.