Ik kom even langs om te zeggen dat ik erg van dit seizoen geniet ten opzichte van vorig seizoen
Wat een doorzetters! Leuke kandidaten, er is er eigenlijk geen waar ik me écht aan irriteer.
We zien nogal weinig van Berdien, wellicht een voorbode dat zij volgende week de proef wint? Meer haar in beeld kan nog komen, vandaar. Eva is al wel meer in beeld.
En verder ben ik altijd een beetje voor de underdog/niet-haantjes. Dus ik hoop dat het groepje Shary-An/Mariana/Eva K. en eigenlijk heel kamp zuid (vooral Fien, toffe vrouw!) ver komt.
Wat zou de 1-tegen-1 proef van Berdien en Eva C. worden? Ik was al na aan het denken over een eetproef, maar wie weet. Dan zouden alle kansen redelijk openliggen. Als het op een krachtmeting aankomt kan Eva makkelijk winnen denk ik.
Hopelijk wint volgende week dus kamp zuid. Zo nee, krijgen we de week erop waarschijnlijk een herverdeling. Interessant want dit kan het hele spel op zijn kop gooien
Totaal niet mee eens, sorry.
Ik vind de eerste 3 afleveringen echt heel erg saai.
Allereerst irriteer ik me aan die voice over. Ik vind dat echt een hele rare en onnodige beslissing.
Eerder deed Dennis dat gewoon (waar het nodig was want voice over is amper nodig aangezien we zelf ogen hebben en zien wat er gebeurd)
En wat bedoel je met doorzetters?
Ze zitten amper op dag 4... en ze hebben een mega dikke lunch + taart gehad op dag 1.
Er zijn mega veel bananen, de voorraden zijn nog goed dus ik vind nog niet dat we echt hebben kunnen zien of mensen het zwaar hebben.
Dat komt uiteraard nog maar ik vind het wat tam. Mensen gaan amper op expeditie, omdat er gewoon nog eten is.
Nog een minpunt. Duivelseiland.
We hebben allerlei soorten duivelseilanden gekend in de robinson seizoenen maar dit lijkt wel een oord?
Het is een prachtig eiland, en ja er zal vast minder eten te halen vallen maar ik vind dat we duivelseiland niet echt op een goede manier te zien krijgen. Vind het ook raar dat de winnaar van de proef daar meteen in de samensmelting zit.
De muziek... ze willen de televizierring winnen en dat zie je aan alles. De muziek is totaal omgeswitcht en ik vind het geen goede verbetering. Het voelt niet robinson -achtig.
Verder vind ik de kandidaten allemaal vrij tam. Ze stemmen gewoon de oudste eruit. De proeven zijn wel leuk maar duren vrij kort en dus zien we best veel op en neer geswitch tussen eilanden waar niet heel veel bijzonders gebeurd eigenlijk.
Ten slotte vind ik Kaj echt heel weinig toevoegen tot nu toe. Ik heb hem 3 afleveringen gegeven maar ik voel hem niet. Nicolette heeft meer uitstraling. Kaj zegt alles op dezelfde toon en is te grappig voor iemand die Robinson hoort te presenteren.
Positief puntje om mee te eindigen. De eilanden zijn prachtig waar ze dit jaar zitten. De beelden zijn mooi en ik denk dat de groep potentie heeft voor na de samensmelting als dingen zwaarder worden maar voor nu : Te tam..