Auteur Topic: Expeditie Robinson 2019  (gelezen 67544 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #260 Gepost op: 30-08-2019, 12:43:40 »
https://www.expeditierobinson.nl/backstage/leader_expeditie_robinson_2019

De leader

Ik denk dat Fien er nog wel even in blijft zitten, want je ziet haar een rode bandana dragen in de boot, maar ze is oorspronkelijk van team groen. Ook zie je Thomas en Tim een opdracht samen doen, maar Tim is van kamp blauw en Thomas van kamp rood.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #261 Gepost op: 30-08-2019, 12:56:44 »
Deze kandidaten zijn voor mij het bekendst:

Berdien Stenberg
Jaap van Deurzen
Rob Geus
Roy Donders
Thomas Berge
Tim Coronel

Ook Kim Kötter en Yvette Broch niet geheel onbekend. De rest zegt me helemaal niets. Maakt niet uit, voor zover ik het kan beoordelen zit er wel een aantal uitgesproken types tussen. Met name Rob Geus schat ik in als een haantje met een hoge irritatiefactor. Ik ga er maar gewoon weer goed voor zitten op zondagavond. De kans dat het nóg saaier wordt dan vorig seizoen lijkt me haast onmogelijk.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #262 Gepost op: 30-08-2019, 19:13:17 »
Even een voorspelling vooraf. Ik vind het altijd leuk om dit achteraf terug te bekijken (wie had ik overschat en wie onderschat.)

01. Eva Koreman
02/03. Frank van der Lende & Akwasi
04. Eva Cleven
05. Fien Vermeulen
06. Tim Coronel
07. Kim Kötter
08. Kelvin Boerma
09. Hugo Kennis
10. Yvette Broch
11. Thomas Berge
12. Shary-An Nivillac
13. Rijk Hofman
14. Berdien Stenberg
15. Dionne Slagter
16. Rob Geus
17. Jaap van Deuzen
18. Roy Donders
19. Anita Heilker
20. Mariana Verkerk

Ik denk dat de radio-DJs niet van plan zijn elkaar weg te stemmen. Zeker als ze allemaal de samensmelting halen, kan dit een gevaarlijk groepje gaan vormen.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #263 Gepost op: 31-08-2019, 14:40:03 »

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #264 Gepost op: 31-08-2019, 15:48:14 »
Het valt mij op hoeveel kandidaten ik dit jaar ken! ::oink:: ::rofl:: Normaal leer ik bij ER toch héél veel nieuwe BN'ers kennen, maar dit jaar zit ik er met 16 kandidaten lekker in! ::jaja:: Alleen Akwasi, Berdien, Mariana en Yvette zijn onbekend voor mij.

Ik zie de 'radiomensen' zeker in de samensmelting belanden; hele leuke mensen! Naast dat ik duidelijk #teamFien ben, ben ik ook positief over de kansen van de Youtubers deze keer. Dionne is een sterke vrouw met persoonlijkheid volgens mij en Rijk en Kelvin brengen volgens mij een hele leuke vibe mee, maar zullen ook wel van wat tactisch spel houden. Heel veel sterke mensen in theorie/op papier. Ook goed dat er wat meer 'ouderen' in zitten, zodat daar ook ruimte is voor samenwerking in 'die groep'. ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #265 Gepost op: 19-11-2019, 02:51:04 »
Tikje ironisch dat Expeditie Robinson juist in de Filipijnen niet te bekijken is  :( Iemand enig idee of ik het via een omweg toch kan kijken? (Mag via PM ;))
...óf niet!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2019
« Reactie #266 Gepost op: 25-12-2019, 17:11:09 »
Het lijkt me duidelijk dat er iets moet veranderen - dit seizoen was in mijn ogen een catastrophe.

Het enige positieve wat ik kan benoemen is de diversiteit van de kandidatengroep dit seizoen; Mariana, Hugo, Tim, Shary-An, Roy, Fien, Kim etc. Allemaal verschillende types, is wel eens anders geweest (kijk naar vorig seizoen waar na de samensmelting er vrijwel alleen maar dezelfde soort mensen qua gameplay overbleven.)

Echter, de meeste proeven waren gewoon echt slecht en er klopte vaak niks van. Daarnaast zat het seizoen gewoon oneerlijk in elkaar. Waarom Anita, Jaap en Dionne geen kans geven op afvallerseiland maar de rest wel?

Ook heb ik gehoord dat er in de media gezegd wordt door o.a. Nicolette dat ze een puntensysteem in willen gaan voeren in proeven waarmee je extra stemmen of tegenstemmen kan winnen ofzo? Slecht idee. Een robinson moet sterk, slim, sociaal en tactisch zijn, en aangezien de proeven van Robinson vooral gebaseerd zijn op kracht, evenwicht en conditie lijkt ne dat dus nogal oneerlijk. Of iemand goed in de groep ligt, het speel tactisch heel goed speelt etc. lijkt me net zo belangrijk.

Een aantal van de proeven hebben ze gewoon letterlijk uit Survivor gehaald, doen ze inmiddels al een aantal jaar. Heel goed  ::ok:: maar wat ik dan niet snap is waarom ze niet andere dingen ook introduceren? Jury - maakt het spel gelijk veel interessanter, en Idols? Dan kunnen de "o zo sterke deelnemers die de mensen thuis er niet uit willen hebben" zich toch een tweede kans veroorloven door naar Idols te zoeken? Lijkt me helemaal geen slecht plan. Als je dan afkijkt van Survivor, doe het dan goed.

 ::joehoe::
Frankje Lapi