Auteur Topic: [Kandidaat] Fien Vermeulen  (gelezen 13837 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #20 Gepost op: 23-09-2019, 15:06:36 »
In elk geval beter dan het anoniem uitzitten van je tijd op de eilanden. Je kan als een zoutzak op het strand wachten totdat er een visje voorbij komt, maar een beetje konkelen hoort erbij.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2019, 15:51:19 »
Heel slim gespeeld van haar. Ze wacht niet af totdat iemand anders het initiatief neemt om háár eruit te werken. Het lijkt me in haar geval wel verstandig om in een eventuele volgende eilandraad Hugo weg te stemmen, want die zal haar dit niet in dank afnemen. Ook al doet ze heel erg haar best om de vermoorde onschuld te spelen. :)
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2019, 16:48:02 »
Slim idee van haar inderdaad. Nu zien of het ook het gewenste effect gaat krijgen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2019, 17:02:40 »
Het idee op zich is slim, maar de manier waarop niet. Denk ik.
Ze heeft nu de focus op zichzelf gelegd.
Als het iemand wordt kwalijk genomen dan is zij het.
Dat wordt hopen om in de volgende groep niet bij Hugo en Frank komt, 1 van beide kan nog maar bij beide zou haar de kop kunnen kosten.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #24 Gepost op: 23-09-2019, 17:07:18 »
Maar ja, als je niks probeert wordt je de volgende ronde naar de slachtbank geleid...
Ich bin ein Bärliner!

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #25 Gepost op: 23-09-2019, 17:41:31 »
Leuke move om de heren extra stemmen in te laten zetten. Of het slim is vraag ik me wel af. Dat er een herindeling aan zit te komen mag niet als een verassing komen. Dan kun je maar beter wat oude kampgenoten met extra stemmen hebben. Nu worden ze waarschijnlijk 1 voor 1 weggstemd, zeker in de eerstkomende afleveringen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #26 Gepost op: 23-09-2019, 17:55:27 »
Maar ja, als je niks probeert wordt je de volgende ronde naar de slachtbank geleid...
Ik weet niet of dat zou zijn gebeurd.
Yvette en Akwasi zouden wellicht samen met haar gestemd hebben.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2019, 04:27:52 »
Ik weet niet of dat zou zijn gebeurd.
Yvette en Akwasi zouden wellicht samen met haar gestemd hebben.

Ik zie Akwasi ook niet op haar stemmen eigenlijk. Maar goed kleine kans dat ze na de herindeling nog met zowel Hugo en Frank zit vermoed ik.
En Fien kon die herindeling toch ook niet aan zien komen? Dat is toch niet elk jaar rond de 5e aflevering? Weet zij veel. Ik vond het juist heel slim. Je moet toch wat anders lig je er inderdaad zelf uit als je pech hebt.
Ik had hetzelfde gedaan. En Hugo redt het toch niet als hij zo bot blijft doen, zeker niet als hij straks met andere mensen zit. Nu kan hij zichzelf niet meer verdedigen met extra stemmen in elk geval dus heeft Fien toch het gewenste resultaat behaald.
Team Zuid valt nu toch niet meer te redden door deze actie dus ze kan beter nieuwe vrienden maken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2019, 10:35:10 »
Ik weet niet of dat zou zijn gebeurd.
Yvette en Akwasi zouden wellicht samen met haar gestemd hebben.
Daar zeg je het zelf: wellicht... Wellicht zouden ze dat ook niet gaan doen... Met andere woorden: je weet het niet, en dus lijkt het mij gewoon een slimme actie van haar. Daarbij is het in ieders voordeel dat er op deze manier extra stemmen uit het spel zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2019, 13:08:49 »
Sowieso is een herdeling bij een oneven getal spelers niet logisch. Natuurlijk is er nog Duivelseiland maar wat ze daar doen is voor de kandidaten al helemaal een raadsel en niet te voorspellen.

Ik denk dat in het geval van Fien het wel een goeie tactische zet was. Als er geen herindeling was gekomen dan zat ze mogelijk in de problemen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2019, 16:04:25 »
Ik hoop voor haar dat het de juiste keuze was. Want vind haar wel heel sympathiek.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #31 Gepost op: 1-10-2019, 08:44:16 »
Ze zijn in de minderheid nu dus ik vrees voor haar, Akwasi en Yvette.
Ik weet niet of Mariana strikken nou zo'n verstandig plan is. Ik zou haar niet vertrouwen in elk geval. Als Mariana gewoon met haar oude maatjes meegaat zit ze sowieso ook bij de samensmelting. Waarom zou ze dat riskeren?

Ik vind Fien nog steeds erg leuk, ik hoop dat ze er niet een voor een uitvliegen nu.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #32 Gepost op: 1-10-2019, 14:15:36 »
Nouja "oude maatjes" haha, ze was duidelijk een outsider in haar originele kamp. Ze zal bij elk drietal de nummer 4 zijn dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit voor haar positie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #33 Gepost op: 20-10-2019, 22:59:08 »
De meest onsympathieke van het stel.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #34 Gepost op: 21-10-2019, 12:16:52 »
Ze speelt het spel en doet dat fanatiek, tactisch en wat mij betreft heel erg sterk en leuk. Natuurlijk was het niet echt handig om zo tijdens het diner al te gaan bonden met je maatjes, maar ook weer super begrijpelijk dat ze dat zo doen. Je hebt zoveel vragen op zo'n moment... Daarnaast zien we maar een klein moment in de uitzending, dus geen idee of ze dit de rest van de avond ook zo hebben gedaan...

Ik ben wel bang dat ze alle drie eigenlijk al heel snel onder vuur komen te liggen; want zowel individueel sterk alsook met z'n drieën + wie er nog bij komen. Maar wat een sterke vrouw, wat een sterk persoon! ::hug:: ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #35 Gepost op: 21-10-2019, 18:38:12 »
Ik was best wel blij dat ze bij die eerste 5 zat ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #36 Gepost op: 25-10-2019, 21:08:29 »
Ik vind haar verre van sympathiek, maar ik vind wel dat ze iets toevoegt aan het spel en het programma. Ze speelt op haar eigen manier en denkt goed vooruit. Dus stiekem kan ik haar best waarderen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Yvette die vooral meelift op haar en Akwasi.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #37 Gepost op: 26-10-2019, 11:20:34 »
Ik ben wel bang dat ze alle drie eigenlijk al heel snel onder vuur komen te liggen; want zowel individueel sterk alsook met z'n drieën + wie er nog bij komen. Maar wat een sterke vrouw, wat een sterk persoon! ::hug:: ::hug::

Best grappig dat heel veel mensen (waaronder ikzelf) vinden dat deze 3 individueel sterk zijn. Ze hebben bijna iedere proef verloren die er was.
Of het zou moeten gaan om mentaal sterk, maar ik heb het idee dat iedereen die nu nog over is mentaal sterk is.

Een groepje van 3 is natuurlijk nooit goed voor anderen. En het zou dus slim zijn als ze niet zo goed laten blijken dat ze een groepje van 3 zijn.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #38 Gepost op: 4-11-2019, 00:45:00 »
De Laurie van dit seizoen: absoluut niet sterk in de proeven (ze heeft na 10 afleveringen nog amper een proef gewonnen), maar altijd alleen maar bezig met bondjes en er telkens nog mee wegkomen ook. Voor mij een raadsel waarom ze hier zo populair is eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2019, 00:47:55 door slin »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fien Vermeulen
« Reactie #39 Gepost op: 4-11-2019, 00:49:35 »
De Laurie van dit seizoen: absoluut niet sterk in de proeven (ze heeft na 10 afleveringen nog amper een proef gewonnen), maar altijd alleen maar bezig met bondjes en er telkens nog mee wegkomen ook. Voor mij een raadsel waarom ze hier zo populair is eigenlijk.

Heb dezelfde mening, en ik kan gewoon niet tegen het ego dat ze heeft tegenover Akwasi & Yvette. Echt heel irritant.