Auteur Topic: [Kandidaat] Shary-An Nivillac  (gelezen 9458 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2019, 20:13:33 »
Vind ik helemaal niet, ze heeft juist heel veel plezier in het spel en speelt het vol overgave ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2019, 00:31:57 »
Wordt ik hier nu uitgemaakt voor Hollander? Dan ben ik niet.
Maar ik vind dat iedereen heel blij met zichzelf mag zijn. Maar ik vind haar nu eenmaal to much, te vol van zichzelf. Ze stoort me, dat mag toch.

Ik neem aan dat je zelf wel snapt dat het hier over mentaliteit gaat en niet over nationaliteit. Van mij mag je je aan iedereen storen, ik vind het alleen jammer dat het vaak bij dit soort uitspraken blijft. Ga eens te raden waarom het je stoort, die meid speelt het spel retegoed en is daar terecht trots op en geniet van zichzelf.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2019, 07:47:36 »
Ik vind niet dat ze het spel zo goed speelt. Tenminste tot nu toe niet.
Het eerste deel van de expeditie heeft ze heel veel geluk gehad, want haar team won steeds de proeven, niet perse door haar. Hadden ze 1 proef verloren dan was zij al lang thuis geweest.

Bij de samensmelting was ze voorlaatste, dus bijna laatste. En lag ze er ook bijna uit.

Nu wint ze een proef, die ze niet gewonnen zou hebben als sommige niet die tegengewichten hadden gekregen. Door het winnen van de proef tegen Tim, wel goed gedaan trouwens, heeft ze niet hoeven stemmen. Door niet te hoeven stemmen heeft ze zich niet in de kaart laten kijken. Anders wel en had ze een heel grote kans gehad om er volgende week uit te liggen.

Dat ziet ze zelf niet, omdat ze zichzelf oh zo geweldig vindt.

Ik vind Dat haar expeditie tot nu toe van geluk aan elkaar hangt. En dat is waarom ik het haar niet gun (de winst).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #23 Gepost op: 6-11-2019, 21:28:36 »
Ik snapte er helemaal niks van dat ze perse wilde verliezen van Tim. Thomas kon met extra stemmen toch wel weg en zelf hou je je dekmantel en 3 extra stemmen
You'll never walk alone

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #24 Gepost op: 6-11-2019, 23:55:16 »
Ja hallo, dan kan je ook zeggen dat ze enorm veel pech had met haar kampindeling. Had de samenstelling anders geweest zou er niet naast gelopen hebben. En wie zegt dat zij de eerste zou zijn geweest die naar huis gegaan zou zijn? Dat weet je helemaal niet.

Ze was voorlaatste bij de samensmeltingsproef ja, dus goed genoeg. Strategisch is die positie zelfs beter dan een van de eerste.

Je weet ook niet of Shary-An die proef niet had gewonnen als de anderen geen gewichten hadden gekregen. Ze was ook gewoon best goed in de proef, ze won van Mariana, Yvette en Fien die hetzelfde gewicht meedroegen. En wat is je punt? Dat ze geen gewichten krijgt is haar eigen verdienste. Maar volgens jou is iemand pas goed in ER als hij alle proeven wint.

Een hele grote kans om er uit te liggen? Ik denk echt niet dat de groep zich tegen haar keert enkel omdat ze Thomas er uit stemt, hoor. Ze had zoveel verschillende bondjes dat ze ergens zich wel aan had kunnen sluiten en ik zie Eva Koreman het haar wel vergeven. De kans is ook groot dat Shary zich er gewoon uitgeluld had.

Ze heeft een zeer gunstige positie in de groep en dat is haar eigen verdienste. Kennelijk ligt ze goed in de groep. Dat bereik je niet met geluk alleen he.

Kortom: ze geniet van haar spel, ze geniet op het eiland en gaat er vol in. Ze laat dat duidelijk merken aan de kijker. Ik vind dat alleen maar geweldig om te zien. Als ze later haar neus stoot, so what? Dat ze jou stoort zegt meer van jou dan van haar.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2019, 07:33:03 »
Ja duh

Dat jij haar geweldig vindt zegt dan ook meer over jou dan over haar.

Ik heb er trouwens geen problemen mee dat jij haar geweldig vindt, dat mag prima.
Ik vind dat niet en dat mag volgens mij ook.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2019, 15:23:49 »
Tuurlijk mag dat. Ik vind het alleen interessant om te achterhalen waarom mensen zich storen aan iemand die niks kwaad doet en ik alleen maar zie genieten.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #27 Gepost op: 10-11-2019, 22:09:30 »
Toch knap dat ze opnieuw het duel wint, al vond ik het wel wat discutabel hoe laag ze haar benen had. Hoe dan ook wordt haar (en Hugo's) positie met de week natuurlijk sterker.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #28 Gepost op: 10-11-2019, 22:40:48 »
Ze is wel heel erg blij met zichzelf.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2019, 23:08:27 »
Goed gedaan weer. Hoop wel dat zij met haar stemmen nog eens op de eilandraad komt. Hugo gaat er niet meer vanaf komen gok ik.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2019, 15:19:14 »
Ze zit nu echt goed met sowieso nog 1 ronde immuniteit en zoveel extra stemmen ::jaja:: en daarnaast heel veel vrienden. Er moet heel veel gebeuren om de halve finale niet te halen voor haar.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #31 Gepost op: 21-12-2019, 14:05:22 »
Net het filmpje achter de schermen gezien: Shary-An is maar drie kilo afgevallen in deze expeditie. Dat is echt bizar weinig! Als je drie dagen ziek bent, val je al 3 kilo af (tenminste ik). Dan heeft zij dus echt veel eten gehad tijdens deze expeditie. Niet dat alle deelnemers van mij helemaal vel over been hoeven te raken, maar dit is wel echt heel weinig.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Shary-An Nivillac
« Reactie #32 Gepost op: 21-12-2019, 14:42:44 »
Vond het ook erg opvallend. Eva C is 5 kilo afgevallen, 10% van haar gewicht. Hugo ook bijna 10%. Shary-Ann maar 5% van haar gewicht. Heel erg weinig.
Keep calm and eat chocolates!