Auteur Topic: [Kandidaat] Yvette Broch  (gelezen 8943 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #20 Gepost op: 19-11-2019, 16:23:18 »
Ik ben het daar niet mee eens. Yvette heeft zich als speler van Expeditie Robinson goed bewezen. Ze heeft tot nu toe de meeste eilandraden overleefd van alle overgebleven expeditieleden. En dat zonder ook maar één stem tegen te krijgen. Dat kan niet iedereen.
Qua proeven eindigt ze steeds rond de derde plek. Dat vind ik niet slecht, en ik denk dat dat genoeg is om de halve finale door te komen straks.

Ze heeft een steady bondje met Akwasi en Fien gemaakt, en zij konden veel spelers wegstemmen. Daarnaast wilden Eva, Eva en Shary-An graag aansluiten. En zelfs toen mensen zich tegen het bondje keerden, was het niet Yvette, maar Akwasi (voor de samensmelting) en Fien (na de samensmelting) die weggestemd werd.

Al met al vind ik Yvette zeker een kandidaat die Robinson goed heeft gespeeld ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #21 Gepost op: 19-11-2019, 21:31:39 »
Sorry hoor, maar welke kandidaat houdt zich nou drie kwart van het hele seizoen in tijdens de proeven? Geen één. Het valt simpelweg gewoon erg tegen wat ze laat zien. Ze is op zo ongeveer alle eilandraden die er geweest zijn aanwezig geweest, ook al voor de samensmelting. Nu bijna alle concurrentie weg is gestemd of op winnaarseiland zit maakt ze best een goede kans op de (halve) finale, maar dat is echt niet op eigen kracht gedaan.
Best veel kandidaten in internationale series gebruiken de strategie om zich in te houden tijdens de proeven hoor voor een groot deel van het seizoen. Zou geen rare strategie zijn, vooral als je voorgaande seizoenen hebt gezien met topsporters.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2019, 11:41:08 »
Ze is een echte topsporters die heel goed weet dat je je nu vooral op de vlakte moet houden. Niet uitblinken in de proeven, niet teveel profileren en beetje meelachen.

Voor haar de beste kans om in de finale te komen. Denk overigens niet dat ze kan winnen.

Uit werkelijk niets blijkt dat ze zich inhoudt bij de proeven.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #23 Gepost op: 24-11-2019, 22:17:59 »
Wat ontzettend naïef: 'Ik was heel verbaasd om mijn naam te zien, ik dacht echt dat zij zich aan de afspraak zouden houden'. Tactiek van de Fienfamilie kwam duidelijk niet van Yvette.
Keep calm and eat chocolates!

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #24 Gepost op: 24-11-2019, 22:20:33 »
Ze hield zich vandaag in ieder geval niet in, en toch weer niet gewonnen ;) Ik zal haar in ieder geval niet missen. Had best wat verwachtingen vooraf van haar, maar ze was uiteindelijk - voor mij - een beetje een grijze muis die vooral meeliftte op Fien en ook nog eens niet presteerde tijdens de proeven.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #25 Gepost op: 24-11-2019, 22:21:20 »
Wat ontzettend naïef: 'Ik was heel verbaasd om mijn naam te zien, ik dacht echt dat zij zich aan de afspraak zouden houden'. Tactiek van de Fienfamilie kwam duidelijk niet van Yvette.

Had het idee dat ze dacht dat als de anderen zich niet aan de afspraak zouden houden het dan Akwasi geweest zou zijn.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #26 Gepost op: 24-11-2019, 22:22:26 »
Ik vind het echt heel jammer dat ze niet helemaal tot haar recht kwam in het seizoen! Uiteindelijk heeft ze een mooie tijd meegemaakt, maar ik had het leuk gevonden om nog wat meer van haarzelf te zien. Ze kwam altijd wel heel sympathiek over, dat wel! ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #27 Gepost op: 24-11-2019, 22:22:54 »
Had het idee dat ze dacht dat als de anderen zich niet aan de afspraak zouden houden het dan Akwasi geweest zou zijn.


Dat dacht ik ook, maar dat was niet wat ze net zei in Eilandpraat. Ze zei dat ze echt had verwacht dat de anderen zich wel aan de afspraak zouden houden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #28 Gepost op: 24-11-2019, 22:24:52 »
Heb het begin van eilandpraat niet gezien.
Maar ja dan is het raar.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Yvette Broch
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2019, 23:18:23 »
Het viel mij sowieso op dat de beeldvorming hier dus wel klopte. Iedereen zei toen Fien weg ging van "Oh nu moeten ze zelf nadenken" en ik dacht nou misschien is dat gewoon de edit van tactische Fien waardoor Yvette en Akwasi niet hebben kunnen shinen. Maar ze zijn gewoon écht niet zo tactisch wanneer je ziet dat hun hele plan nog steeds Mariana wegstemmen is. Mariana is degene die ze moet vertellen dat het echt niet slim is om dat te doen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human