Auteur Topic: [Kandidaat] Tim Coronel  (gelezen 8315 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2019, 22:04:15 »
Nou niet helemaal, Kalvijn ging eerst. Sindsdien is ie immuun. ;)

Maar even serieus, verder heb je wel gelijk. Zodra hij de immuniteitsproef niet wint, gaat ie weggestemd worden.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #21 Gepost op: 17-11-2019, 21:38:42 »
De echte Robinson van dit jaar. Alleen Hugo en Eva Cleven komen nog in aanmerking voor de winst maar de andere 4 zouden echt lachwekkend zijn als winnaar.
When life knocks you down, fight back!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #22 Gepost op: 17-11-2019, 21:44:25 »
Nou Maarten, dan doe je Shary An wel een beetje tekort.



Voor mij was Tim wel de beste van dit jaar. Helaas is het vrijwel onmogelijk om iedere proef te winnen.
Het duel tegen Shary An was wel discutabel, maar vooruit.
Keep calm and eat chocolates!

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #23 Gepost op: 17-11-2019, 22:20:25 »
De echte Robinson van dit jaar. Alleen Hugo en Eva Cleven komen nog in aanmerking voor de winst maar de andere 4 zouden echt lachwekkend zijn als winnaar.

Zo mee eens, waarbij Hugo al een twijfelgeval is omdat hij amper individueel heeft gestreden. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar voor een jubileumseizoen begint het toch een beetje op een anticlimax uit te draaien wat mij betreft.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2019, 06:16:00 »
Zo mee eens, waarbij Hugo al een twijfelgeval is omdat hij amper individueel heeft gestreden. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar voor een jubileumseizoen begint het toch een beetje op een anticlimax uit te draaien wat mij betreft.

Klopt. Ik heb zelden een seizoen gehad dat het mij zo weinig meer uit maakt wie er wint. De bondjes en vriendjespolitiek spelen een iets te grote rol dit seizoen. Daarnaast ontpopt vooral Shary-An zich steeds meer als een gefrustreerde feminist. Als het aan haar ligt gaan Hugo en Akwasi er ook nog uit voor de halve finale. Nee, ik had veel zin in dit seizoen maar zo langzamerhand verloopt het toch allemaal erg teleurstellend voor mij.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2019, 06:21:28 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #25 Gepost op: 18-11-2019, 21:32:06 »
Klopt. Ik heb zelden een seizoen gehad dat het mij zo weinig meer uit maakt wie er wint. De bondjes en vriendjespolitiek spelen een iets te grote rol dit seizoen.

Dat vind ik ook heel erg jammer. Wat mij betreft was Tim dé kandidaat voor de winst geweest. Hij heeft alleen de figuurlijke slangenkuil niet weten te overleven. :-(

Eigenlijk is er niemand meer over die ik het zou gunnen om te winnen. Ik hoop dat het volgend jaar gaat om 'echt overleven' op een eiland in plaats van al die bondjes en dat gekonkel. Hopelijk gaan de makers hiermee aan de slag.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Tim Coronel
« Reactie #26 Gepost op: 19-11-2019, 21:27:15 »
Fijne kandidaat, jammer :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human