Auteur Topic: [Aflevering 15] - 8 december  (gelezen 8011 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #20 Gepost op: 8-12-2019, 21:28:34 »
Tekenend voor Eva Koreman deze hele expeditie. Nooit leidend geweest. Geen gedoe gehad maar ook geen sterkte laten zien.

En van Mariana is het natuurlijk heel terecht dat ze nu geen vuur kon maken, als je dat in 30 dagen maar een paar keer hebt gedaan kun je niet verwachten dat het nu zomaar lukt. Wel een heel toffe reactie van haar op het verlies.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #21 Gepost op: 8-12-2019, 21:36:00 »
Shary-an heeft het in mijn ogen wel het meest verdiend. En leuk hoe blij ze was.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #22 Gepost op: 8-12-2019, 21:38:54 »
Typerend voor het seizoen die laatste proef. Eva K en Mariana die een dikke voorsprong weggeven, omdat één van de meest essentiële onderdelen van Robinson niet lukt. Ook wel vreemd dat Eva ineens weer haar schoenen aan had? Maar goed, wat mij betreft de drie terechte finalisten van de overgebleven kandidaten. Volgende week zie ik Hugo het liefst winnen, maar Eva C kan ik ook heel goed mee leven!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #23 Gepost op: 8-12-2019, 21:42:45 »
Ik hoop dat Eva wint, op duivelseiland begonnen en dan de finale winnen! Dat zou een vette come back zijn  ::jaja::

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #24 Gepost op: 8-12-2019, 21:54:46 »
Ik ben wel benieuwd of Shary-An de som helemaal op eigen kracht heeft opgelost, of dat ze na een tijdje wat hulp kreeg van de productie...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #25 Gepost op: 8-12-2019, 23:27:51 »
Wat een gave aflevering! Mooie proeven waar alle onderdelen van Expeditie Robinson in terugkwamen, van concentratie tot uithoudingsvermogen, van puzzelen tot vuur maken. Geweldig! Jammer dat ik door de spoiler al wist wie zouden gaan winnen, want anders was het een superspannende aflevering geweest. Ik denk dat er drie zeer verdiende finalisten staan: Hugo die elke proef op finalisteneiland heeft weten te winnen, Eva die zich van Duivelseiland terug wist te vechten in de expeditie en Shary-Ann die de laatste afleveringen super sterk was. Dat wordt een spannende strijd volgende week!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #26 Gepost op: 9-12-2019, 06:11:24 »
Als ik iemand de winst niet gun volgende week is het Shary-An wel. Dan zou het seizoen echt een enorme flop zijn. Hoe vaak zij wel niet discutabel gedrag heeft vertoond en probeerde vals te spelen dat kan gewoon echt niet. Hugo zou het het meest verdienen, heeft 4 proeven op rij gewonnen. Eva Cleven vind ik ook sympathiek en zou een goede 2e zijn. Maar Shary-An in de finale vind ik persoonlijk echt een afgang voor het programma.
When life knocks you down, fight back!

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #27 Gepost op: 10-12-2019, 16:37:55 »
Hugo zou het het meest verdienen, heeft 4 proeven op rij gewonnen. Eva Cleven vind ik ook sympathiek en zou een goede 2e zijn. Maar Shary-An in de finale vind ik persoonlijk echt een afgang voor het programma.

Precies dit, Maarten20 ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 15] - 8 december
« Reactie #28 Gepost op: 14-12-2019, 22:44:58 »
Ik vond de eerste twee proeven niet perse echt finale waardige proeven hoor, de derde zat dan weer wel goed in elkaar ::ok::.

Alle drie de finalisten dik verdiend ::bravo::. Stiekem hoop ik op een Shary winst, ook omdat het twitter boos zal maken ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human