Auteur Topic: [Kandidaat] Nelleke  (gelezen 5740 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nelleke
« Reactie #20 Gepost op: 30-03-2020, 21:58:09 »


Was ze één van de sterkste kandidaten fysiek? Nee zeker niet, anders verlies je die eerste proef niet ;D. Ze is wel sterk in balans, wat echt niet minder is dan een andere skill omdat je stilstaat. Daarnaast vond ik haar sociaal wel erg sterk, misschien wel de belangrijkste eigenschap van het spel ::vergroot::.


Door iets meer dan gemiddeld te zijn in 1 of 2 elementen is voor mij geen reden om iemand als winnaar van heel het spel te gunnen.

Social skills is goed omgaan met (meerdere) mensen, net daar sloeg ze de bal beetje mis en kwam ze iets te geforceerd en agressief over in groep,  bij de sneaky conversations zag ik op het einde zelfs een heel vals kantje toen bleek dat ze haar zin niet kreeg:  dreiging (tegen Herman) alsook emotionele chantage (tegen Kevin)  lijkt me niet echt onder social skills te noemen (althans mijn interpretatie ervan)

Er is een verschil tussen social skills en pp (zoals ilona het goed kon verwoorden in de strijd ter titanen) om je zin te krijgen ;)
 




Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: [Kandidaat] Nelleke
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2020, 10:30:19 »
Hoi, volgens mij was dit toch een seizoen met onbekenden!! zowel Belgen als Nederlanders!! Gisteravond zijn ik en men vriendin (nog steeds Corona-vrij) naar een serie beginnen kijken "Soof" genaamd. Komt daar in afl.2 plotseling Nelleke haar beste beentje en de rest voorzetten. Dus zij moet toch een beetje gekend geweest zijn voor de opnames v/d expeditie. Misschien niet meegekund met de BN-editie en daarom hier plekje gekregen.
Ook nog gevonden haar deelname aan het programma "The Raft" op RTL5 enkele jaren geleden, en al haar pikante foto's!! Dus zeker geen onbekende in Nederland maar het blijft een mooie vrouw en ze heeft gedaan wat ze kon tijdens de Expeditie dus kan alleen maar positief zijn over haar deelname.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 13:27:20 door Wekke57 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nelleke
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2020, 17:46:51 »
Hoi, volgens mij was dit toch een seizoen met onbekenden!! zowel Belgen als Nederlanders!! Gisteravond zijn ik en men vriendin (nog steeds Corona-vrij) naar een serie beginnen kijken "Soof" genaamd. Komt daar in afl.2 plotseling Nelleke haar beste beentje en de rest voorzetten. Dus zij moet toch een beetje gekend geweest zijn voor de opnames v/d expeditie. Misschien niet meegekund met de BN-editie en daarom hier plekje gekregen.
Ook nog gevonden haar deelname aan het programma "The Raft" op RTL5 enkele jaren geleden, en al haar pikante foto's!! Dus zeker geen onbekende in Nederland maar het blijft een mooie vrouw en ze heeft gedaan wat ze kon tijdens de Expeditie dus kan alleen maar positief zijn over haar deelname.

Heeft zich in 2017 ook aangemeld met die social media voting waarbij 'onbekenden' zich in de expeditie konden wurmen.. geen idee hoeveel stemmen ze had maar indien genoeg waarschijnlijk toen afgeketst omdat je voor bepaalde programma's een aantal jaar moet wachten eer je aan een ander mag deelnemen en aangezien ze in 2016 reeds deelnam aan 'the raft'...

Iedereen heeft andere motieven om deel te nemen, maar om bekend/berucht te worden of om extra aandacht te krijgen zijn er veel lucratievere manieren dan Expeditie Robinson  ::jaja::  Olga 2006 was destijds ook zo'n 'model' maar die dan minstens nog haar 'troeven' de vrije loop liet gaan.  ::schaam:: 







« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 18:10:25 door reaver »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nelleke
« Reactie #23 Gepost op: 17-04-2020, 00:01:13 »
Haha dat maakt je nog niet bekend hoor, dat begrip wordt wel heel erg gerekt hier ::vergroot:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human