Auteur Topic: Aflevering 32 (16 december)  (gelezen 2077 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 32 (16 december)
« Gepost op: 16-12-2021, 19:39:50 »
Daar gaan we: halve finale.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2021, 20:25:14 »
Eerder halve halve finale.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2021, 20:39:57 »
Dit is toch geen halve finale proef? Net zoals vorige aflevering :-\\

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2021, 20:42:33 »
Ik denk dat het "Gauntlet" principe hier als halve finale moet gelden.  ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2021, 21:03:00 »
Ik ben nu al ontevreden over de finale ongeacht de uitslag van de laatste proef. Van de 6 overgebleven kandidaten zijn Anouk, Yuki en Jayjay sowieso de sterkste 3. Ik had echt gehoopt op een finale met die 3... en nu wordt het er maar eentje?  ::ohno::
Er is geen Mol meer...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2021, 21:10:31 »
Maar wat is de sterkste? Je moet toch ook mentaal goed zijn (geheugenproef die Britte won en puzzelen).
Ik vind het wel mooi dat het niet zo om het fysieke alleen draait.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2021, 21:17:55 »
Maar het is wel zo dat deelnemers die meer in het oog springen als Robinson door deze volgorde de finale mislopen.

Ze hadden eigenlijk deze proef als opener moeten doen, en het onthouden als laatste.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2021, 21:24:14 »
Het is Do en Anouk helemaal gegund, en kansen zijn er voor Yuki & JayJay genoeg geweest hoor. Hadden ze het maar moeten halen. Maar ik vind het een vrij kleurloze finale eerlijk gezegd.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2021, 21:27:28 »
OMG ANOUK dat had ik serieus niet verwacht ::oink::. Queenie!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2021, 21:31:38 »
Die JayJay is volgens mij in elk spel tweede geworden. Dat is dan wel echt zuur.
Ik verwacht een erg spannende finale, aangezien deze kandidaten een beetje over dezelfde capaciteiten/ kwaliteiten beschikken.

Wat ik ergens toch wel een beetje jammer vind is dat het spel eerst volledig om stemmingen gaat en er dus sterke mensen overboord gegooid worden om het vervolgens al jaren op rij aan het eind enkel om proeven te laten draaien ipv een finale stemming.

Ik zou toch liever zien dat dit wat meer door elkaar gemend wordt. Dus met bijvoorbeeld proeven tussendoor waardoor je kunt afvallen en toch weer eens de finalestemming van stal halen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #10 Gepost op: 16-12-2021, 21:33:04 »
Het is Do en Anouk helemaal gegund, en kansen zijn er voor Yuki & JayJay genoeg geweest hoor. Hadden ze het maar moeten halen. Maar ik vind het een vrij kleurloze finale eerlijk gezegd.


Ik vind het een fantastische final 4. Britte heeft het tactisch heel sterk gedaan. Anouk gooide als eerste de knuppel in het hoenderhoek bij de 2.0ers, werd daardoor weggestemd maar heeft zich toch naar de finale geknokt. Do heeft de ultieme revanche voor haar eerste deelname, ze duidelijk geestelijk (en fysiek) sterker. En Robbert is al die weken zo sympathiek geweest, naar iedereen, zo enthousiast, zo ontwapenend eerlijk (zoals tegen JayJay), die gun ik het gewoon enorm. Ik had het JayJay en Yuki ook gegund, ook zij waren sterk. Maar dat zij er niet bij zitten hebben ze zelf niet waargemaakt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #11 Gepost op: 16-12-2021, 21:34:17 »
Ik vond wel heel apart dat Anouk aangaf dat ze Robbert eigenlijk niet sterk vond.
Dat terwijl ze hem de dag ervoor heeft leren kennen.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #12 Gepost op: 16-12-2021, 21:39:53 »

Ik vind het een fantastische final 4. [...]

Ieder zo zijn of haar mening he ;) Ik vind Britte gewoon niet zo sympathiek, al vanaf het begin niet. Do en Anouk zijn sterke spelers, maar kleurloze karakters voor mij. Robbert ben ik de laatste weken steeds meer gaan waarderen, dat is voor nu mijn favoriet. Maar al met al hadden er voor mij persoonlijk zoveel betere finales kunnen zijn.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #13 Gepost op: 16-12-2021, 21:43:50 »
Ik zou toch liever zien dat dit wat meer door elkaar gemend wordt. Dus met bijvoorbeeld proeven tussendoor waardoor je kunt afvallen en toch weer eens de finalestemming van stal halen.

Helemaal mee eens! Met het jaar begin ik meer en meer een finale-eilandraad te missen. Toch snap ik de makers ook wel dat ze waarschijnlijk een finaleproef spannender vinden voor de kijkers. In dat geval zou wat mij betreft een mooi idee kunnen zijn dat de afvallers van na de samensmelting op de eilandraad 1 finalist mogen aanwijzen met een stemming. Dan is die extra laag in dit programma toch een beetje terug.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #14 Gepost op: 17-12-2021, 19:07:36 »
Arme JayJay, wat een topper is ie! En joepie, geen Yuki :D

Ben blij dat ook Anouk in de finale staat: zij heeft het enorm lastig gehad voor en na de samensmelting.

Online Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #15 Gepost op: 18-12-2021, 14:06:22 »
Ik had het Jayjay iets meer gegund omdat Anouk er eigenlijk al uitlag. Samen met Yuki waren zij de laatste 2 die een herkansing gekregen hadden. Had een finale met alleen deelnemers die niet weggestemd waren mooier gevonden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2021, 16:05:33 »
Grappig hoe verschillend je kunt denken. Ik vind het een mooi onderdeel van het spel dat weggestemden een herkansing krijgen en hun wraak pakken. Ik vond Bertie dan ook een prima winnares. Of had jij het JayJay dat jaar ook gegund?
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #17 Gepost op: 19-12-2021, 03:24:29 »
Ben echt blij dat queen britte door is ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Jammer van Yuki maar die heeft het onwijs goed gespeeld. Prima dat Jayjay eruit is en leuk dat Anouk en do de mannen eruit hebben gegooid.

ik ben voor Britte aangezien ze gewoon van iedereen het beste spel heeft gespeeld van iedereen samen met yuki en rene.  Ik vind ook wel dat de final vote moet terugkomen ook al snap ik waarom het er niet is aangezien de bners vaker heimwee hebben, opgeven en totaal geen zin hebben om nog niet naar huis te gaan. en indd de finale proef is echt onwijs spannend. heb het live met duizenden mensen meegemaakt in de ziggo dome bioscoop en en katherdraal en het was onwijs mooi om het zo mee te maken.de finale edits zijn atijd super goed. maar im team britte. ::love::
chipsverslaafde <3

Online Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 32 (16 december)
« Reactie #18 Gepost op: 19-12-2021, 21:41:36 »
Robert:
Niet opgeven nu!

Nee natuurlijk niet, je ligt dik voor in de finale, waarom zou jij opgeven..