Auteur Topic: [Kandidaat] Annemiek Koekoek  (gelezen 3492 keer)

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2021, 22:20:42 »
Ik vind haar een van de puurste kandidaten dit seizoen. Het tonen van emoties en gevoelens uiten wordt opgevat als zuur. Ze is sociaal niet de sterkste, niet het zonnetje in huis, maar heeft wel het hart op de tong.

« Laatst bewerkt op: 21-11-2021, 22:22:31 door deelnmer »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2021, 22:36:51 »
Het hebben van een wrok is puur?
Puur is het kunnen zien dat het spel gespeeld werd en je eruit bent gestemd, dat je wraak wilt oké maar je bent er voor een rede uit gestemd en je kunt die gevoelens ook aan de kant zetten en proberen te luisteren naar de andere kant. Maar zoals blijkt heeft ze al een voor opgezet idee van haar tegenstanders waar ze geen moment van wilt afwijken. (Misschien is ze in het echt wel een heel lieve meid.)

Had gehoopt dat het na Sylvana klaar zou zijn, maar nee dan springt ze meteen op het volgende paard dat ze in het ravijn kan rijden.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2021, 22:41:12 »
Gedver, want een onsympathiek mens zeg.

Ben zó klaar met haar. Helaas ben ik bang dat ze er voorlopig nog niet uit ligt.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #23 Gepost op: 21-11-2021, 22:48:52 »
Sterrin is hierin kneiterhard slachtoffer geworden van een toxische relatie, waarbij ze toen ze op 2de kanseiland een beetje begon op te bloeien. Wordt ze nu weer misbruikt door Annemiek.

Zolang Annemiek er nog in zit heeft Sterrin in elk geval altijd nog een "schild" voor één week. Mocht Robbert de proef donderdag winnen, dan zie ik Jay en Do eerder voor Annemiek gaan dan voor Sterrin. Daarin heeft Sterrin dan wel weer geluk. ::ok::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2021, 14:05:57 »
Als mensen die vanaf de kant meekijken het recht hebben om commentaar te leveren op kandidaten dan hebben kandidaten die meedoen het m.i. veel eerder. Ik vind de reactie van Annemiek erg menselijk en wij zien ook niet alles wat zich op de eilanden afspeelt. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat een kandidaat een hekel krijgt aan een bepaalde andere kandidaat. Ik heb dit als neutrale toeschouwer soms al.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2021, 21:13:45 »
Als mensen die vanaf de kant meekijken het recht hebben om commentaar te leveren op kandidaten dan hebben kandidaten die meedoen het m.i. veel eerder. Ik vind de reactie van Annemiek erg menselijk en wij zien ook niet alles wat zich op de eilanden afspeelt. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat een kandidaat een hekel krijgt aan een bepaalde andere kandidaat. Ik heb dit als neutrale toeschouwer soms al.

Annemiek's gedrag is zo niet onmenselijk dan toch wel onwenselijk. Als ik dramaqueens wil zien kijk ik wel naar RuPaul.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2021, 22:28:47 »
Ik vind haar ook puur overkomen, alleen ze lijkt zich te sterk op negativiteit te richten. Dat is jammer voor haar.
En ik ben benieuwd wat er nou speelt tussen Sandra en haar. Of dat nu echt alleen het wegstemmen van Annemiek door Sandra is, kan ik me bijna niet voorstellen.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Annemiek Koekoek
« Reactie #27 Gepost op: 2-12-2021, 20:22:26 »
Ik begin haar juist leuker en leuker te vinden

Gewoon gezonde rivaliteit tussen haar en Sandra vind ik
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim