Auteur Topic: [Kandidaat] Britte Lagcher  (gelezen 3770 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #20 Gepost op: 28-11-2021, 21:37:49 »
We kunnen natuurlijk ook overdrijven.
Vind het niet netjes wat ze gedaan heeft, maar om dat nu in en in slecht te noemen vind ik ook weer zwaar overdreven.

Zij heeft al 2 keer eerder keihard gelogen tegen Jasmine. Die had moeten weten dat 'spaar je stemmen, stem maar 3 keer op mij dan moet ik weg, dat wil ik niet, maar het is niet anders' wss iets heel anders betekent.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #21 Gepost op: 28-11-2021, 21:40:57 »
We kunnen natuurlijk ook overdrijven.
Vind het niet netjes wat ze gedaan heeft, maar om dat nu in en in slecht te noemen vind ik ook weer zwaar overdreven.

Zij heeft al 2 keer eerder keihard gelogen tegen Jasmine. Die had moeten weten dat 'spaar je stemmen, stem maar 3 keer op mij dan moet ik weg, dat wil ik niet, maar het is niet anders' wss iets heel anders betekent.

Eens, en het is maar een spel. Jasmine zei ook nog goed gespeeld op het einde dus ze had er vrede mee. Britte is niet de meest sympathieke maar wel de meest tactische van het hele stel en gaat als een soort Mariana Verkerk door het spel heen.
When life knocks you down, fight back!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #22 Gepost op: 28-11-2021, 21:44:52 »
Mariana had mijns inziens meer sympathie gekweekt door wel de "villans" eruit te stemmen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #23 Gepost op: 28-11-2021, 22:06:22 »
Vooral haar verbaasde gezicht na de laatste stem terwijl ze na de zesde stem al lang wist dat ze veilig zat vind ik onnodig. Ze blijft constant in een soort rol zitten.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #24 Gepost op: 28-11-2021, 22:14:13 »
Vooral haar verbaasde gezicht na de laatste stem terwijl ze na de zesde stem al lang wist dat ze veilig zat vind ik onnodig. Ze blijft constant in een soort rol zitten.

Yuki had ook op haar kunnen stemmen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #25 Gepost op: 28-11-2021, 22:15:08 »
Had Yuki dan maar 1 stem ingezet? Ik dacht 2, en dat er al 1 duidelijk van Yuki was.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2021, 22:18:34 »
Had Yuki dan maar 1 stem ingezet? Ik dacht 2, en dat er al 1 duidelijk van Yuki was.
Yuki wilde maar 1 stem inzette, omdat hij anders minder stemmen over zou houden dan Britte.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2021, 22:38:09 »
Yuki wilde maar 1 stem inzette, omdat hij anders minder stemmen over zou houden dan Britte.

Als hij dat inderdaad gedaan heeft, dan heeft Britte nu dus alles ingezet? Anders kom je niet op de 4 stemmen die Jasmine kreeg

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2021, 23:05:37 »
Als hij dat inderdaad gedaan heeft, dan heeft Britte nu dus alles ingezet? Anders kom je niet op de 4 stemmen die Jasmine kreeg
Dat zei ze ook dat ze dan zou doen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Britte Lagcher
« Reactie #29 Gepost op: 9-12-2021, 21:39:21 »
Jammer dat we nu al weten hoe goed ze kan manipuleren anders had ze misschien nog eens een goede Mol kunnen zijn. ;D