Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 40992 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #480 Gepost op: 27-12-2021, 12:11:59 »
Ik vind de vele wendingen niet verkeerd. De kandidaten worden niet wat ze aan toe waren en dat was wel boeiend, maakte het onvoorspelbaar.
Maar twee uitzendingen per week een ook nog Eilandpraat, dat is echt teveel. Ik ben bij WIDM ook afgehaakt omdat het allemaal teveel is om te volgen. De uitzending, Moltalk, de website, social media. Het is teveel, ik heb meer dingen die ik wil zien en doen.
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #481 Gepost op: 27-12-2021, 19:33:02 »
Het kan wel, twee afleveringen per week. Ik volg Australian Survivor ook bijna elk seizoen en die heeft 3 afleveringen per week. Maar dan moet je ook kwaliteit leveren. Daar hebben ze een grote cast waarbij er ook echt (bijna) elke aflevering iemand echt uitgaat. En als dan de proeven, kandidaten en opzet allemaal leuk zijn, dan kan dat best. Plus de mogelijkheid om het terug te kijken langer dan 1 week na verschijnen helpt ook voor mij ::rofl::.

Maar er gebeurde gewoon niet genoeg in die twee afleveringen ER per week, dat het zoiets waard is om daar twee uur per week voor te gaan zitten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #482 Gepost op: 16-05-2022, 12:12:02 »
De opnames van t nieuwe seizoen zijn inmiddels begonnen. De crewleden zijn al op tropische locaties