Auteur Topic: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge  (gelezen 4903 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge
« Reactie #40 Gepost op: 25-11-2021, 22:02:48 »
Idd, Sterrin was 'terug'! ::bravo::

Op zich wel meest terechte exit. Zij was de enige die 3 kansen heeft gekregen en daarvoor weinig hoefde te doen (Sieneke kreeg ook 3 kansen, maar moest wel een duel doen met 50% kans op eliminatie, Sterrin een proef met kans van 1 op 7 (de balkproef))

Sterrin heeft ook zeker wel een duel moeten winnen, die met het vierkant met 9 cijfers
Keep calm and eat chocolates!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge
« Reactie #41 Gepost op: 25-11-2021, 22:03:44 »
Deze aflevering wist ik weer waarom ze mijn lievelingskandidaat was ::love::

'Machtig mooi' mens is ze, en na die afscheidsspeech voelde ik zelfs de tranen prikken achter mijn ogen. Hopelijk gaan we haar vaker zien!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge
« Reactie #42 Gepost op: 25-11-2021, 22:08:31 »
Sterrin heeft ook zeker wel een duel moeten winnen, die met het vierkant met 9 cijfers

Dat was een immuniteitsproef op 2e kans eiland

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge
« Reactie #43 Gepost op: 25-11-2021, 22:20:51 »
Op haarzelf is ze een echt aardig mens.
Ze is een spiegel, ze reflecteert wat je haar geeft, dat zag je bij Jayjay en bij Annemiek.

Hiermee sla je de spijker op z'n kop! En vergeet Stefano niet, ook al was dat helaas maar kort.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sterrin Smalbrugge
« Reactie #44 Gepost op: 27-11-2021, 10:54:20 »
Sterrin laat bij RTL Boulevard weten grote lichamelijke problemen te hebben gehad na haar deelname. De eerste week alleen maar overgeven, de weken daarna regelmatig flauwvallen en nu (7 maanden later) is ze nog steeds niet ongesteld geworden. Ik schrik ervan dat de gezondheidsgevolgen zo groot zijn, dat roept toch de vraag op of een tv-programma dit allemaal waard is.