Auteur Topic: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden  (gelezen 3737 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2021, 22:18:10 »
Ik vind het echt heel jammer dat Sylvana eruit is. Ze was mijn favoriete kandidaat samen met Sterrin.  ::bravo::

Ja, ontzettend jammer.
En stom dat alle vroege afvallers extra kansen kregen en de personen die de samensmelting halen opeens in het nadeel waren omdat de afvallers in de meerderheid waren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden
« Reactie #21 Gepost op: 11-11-2021, 22:27:00 »
Ik snap niet zo goed waarom ze zo favoriet was bij een aantal forummers. Ik vond haar niet irritant of zo, maar ik vind een hoop andere kandidaten wel een stuk leuker. En er zal echt wel iets gespeeld hebben, dat iedereen zo op haar stemde.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2021, 22:28:20 »
Ja komt door de domme opzet van deze editie, ze hadden ipv twee samensmeltingskampen, de afvallers tegen de tweede kansers moeten laten strijden. is ook logischer qua story:

Afvallers en tweede kansers staan qua positie gelijk.

Ik snap niet zo goed waarom ze zo favoriet was bij een aantal forummers. Ik vond haar niet irritant of zo, maar ik vind een hoop andere kandidaten wel een stuk leuker. En er zal echt wel iets gespeeld hebben, dat iedereen zo op haar stemde.

Mwah ik vind haar gewoon heel sympathiek en lief overkomen. Voor sommige kan ik wel 2 andere goeie redenen verzinnen.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2021, 23:58:58 »

Mwah ik vind haar gewoon heel sympathiek en lief overkomen. Voor sommige kan ik wel 2 andere goeie redenen verzinnen.  :P

Dat is het vooral, Sylvana is gewoon een lieverd, en dan krijgt ze van mij de gunfactor.
Ze doet me qua persoonlijkheid heel erg denken aan mijn vriendin, dus ja, dan krijg je al snel een fijn gevoel bij iemand (mijn vriendin is overigens ook fan van Sylvana)

Tuurlijk is Sylvana een mooie dame, maar dat staat los van mijn fan-zijn.
Loiza is ook een mooie dame, maar ik vind haar heel irritant,
Yuki is absoluut geen mooie dame, maar ik vind hem ook heel tof!  ::rofl::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Sylvana IJsselmuiden
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2021, 21:51:59 »
Yuki is absoluut geen mooie dame, maar ik vind hem ook heel tof!  ::rofl::
Was ook bij wijze van spreken natuurlijk.  ;)
Geen mooie dame, maar wel een knappe jongen. ;D
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?