Auteur Topic: Aflevering 6 (16 september)  (gelezen 2131 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2021, 12:59:58 »
Ik moest wel lachen om JayJay in de biechthut. ‘De vrouwen waren veel beter in de proef en nu vangen ze ook nog een vis, ze overklassen ons. Hey een slang, mijn kans om ook even de held te zijn!’
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2021, 23:00:36 »
Vonden jullie het ook zo flauw dat alle gewichten steeds bij één persoon kwamen? Tuurlijk is het makkelijk om bij Sieneke / Wietse te hangen als zij al hebben, maar verspreiden is toch eerlijker?

Oh arme arme Eva. Zo zit je heerlijk in je eentje te Robinsonnen en te genieten, en zo moet je het mooie eiland delen met John de Bever en Rob Geus :o

Hahaha dit dus  ::rofl::

Offline wouterv

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #22 Gepost op: 18-09-2021, 11:43:16 »
Vonden jullie het ook zo flauw dat alle gewichten steeds bij één persoon kwamen? Tuurlijk is het makkelijk om bij Sieneke / Wietse te hangen als zij al hebben, maar verspreiden is toch eerlijker?

Ze mochten niet spreiden. Het was alles wat je had bij 1 persoon
klaar voor de strijd

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #23 Gepost op: 18-09-2021, 13:45:20 »
Misschien dat Luchtmaniak bedoelt dat dezelfde personen gewichten kregen van verschillende mensen. Sieneke een paar keer achter elkaar en toen Wietse een paar keer.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #24 Gepost op: 18-09-2021, 14:09:42 »
Ja dat verbaasde mij ook. Waarom weer bij Wietse hangen, kies een ander (Sieneke snapte ik nog wel vanwege de afspraak niet te snijden in eigen vlees).
Als ze het hadden verdeeld had Anouk niet alle 8 kilo gehad uiteindelijk en was de strijd dus eerlijker geweest. Anouk is voor mij wel de morele winnaar.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #25 Gepost op: 18-09-2021, 22:16:00 »
Wat ook wel heel grappig zou zijn is als de verliezer van het duel op verliezers eiland helemaal niet naar huis gaat.
Maar dat dan blijkt dat er nog een eiland is met een groep onbekende mensen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #26 Gepost op: 19-09-2021, 11:34:15 »
Misschien dat Luchtmaniak bedoelt dat dezelfde personen gewichten kregen van verschillende mensen. Sieneke een paar keer achter elkaar en toen Wietse een paar keer.

Ja dat idd.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #27 Gepost op: 19-09-2021, 16:12:11 »
Wat ook wel heel grappig zou zijn is als de verliezer van het duel op verliezers eiland helemaal niet naar huis gaat.
Maar dat dan blijkt dat er nog een eiland is met een groep onbekende mensen.
Lol ::rofl::
Zul je zien dat de afvallers van dat eiland naar een nieuw afvallerseiland gaan. Op dat afvallerseiland spelen ze vanaf de samensmelting duels om terug te keren in de reguliere expeditie met bekende Nederlanders. Zo is het cirkeltje rond en gaat er nooit iemand naar huis, tenzij je opgeeft.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 6 (16 september)
« Reactie #28 Gepost op: 19-09-2021, 19:11:25 »
Ben blij dat Sieneke er nog wat langer in zit

En ja groot gelijk dat ze ook op elkaar stemmen want het is nog altijd een individuele strijd daar bij de tweede kansers, en geen team
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim