Auteur Topic: Aflevering 7 (19 september)  (gelezen 2248 keer)

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 (19 september)
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2021, 18:49:21 »
Wel echt een toffe proef zeg! Ik vreesde een beetje voor een blessure van Defano, door de manier waarop dit in beeld werd gebracht, maar viel gelukkig mee. Ben erg benieuwd hoe het volgende week zal gaan, kamp Zuid is nu zowel als team als hoeveelheid zwaar in het voordeel. Daar moet iets op verzonnen worden, en dan ligt een kamphussel voor de hand. Al is er dit seizoen nog vrij weinig echt logisch, dus we gaan zien wat het wordt ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 (19 september)
« Reactie #41 Gepost op: 21-09-2021, 12:06:55 »
Ik denk wel dat ze heel misschien nog 1x een proef 5 tegen 5 spelen (met paar mensen van andere kamp aan de kant) en als Noord weer verliest, er een hussel komt.

Verder heel toffe proef inderdaad. Ik vond het wel een mooie geste van kamp Zuid dat dat eten aan Noord gegeven werd, plus het is ook psychologisch. Je zult later misschien iets voor die ander terug doen met dit in je achterhoofd.

Sowieso vind ik iedereen in deze serie echt nog té lief voor elkaar (bijna widm vriendengroep achtig), behalve Rob en John en de spelers van Tweede Kans eiland.

En ik baal net als anderen hier van beide exits. Eva, mooi positief mens. Had verdiend veel verder te komen en als er ooit een tweede kans editie komt, mag zij mee. Sterrin ook zo'n mooi en lief mens. Ik heb sowieso niet echt een hekel aan kandidaten of die ik irritant vind, maar Sterrin had er wel in mogen blijven hoor.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2021, 12:08:37 door MollenvangR »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (19 september)
« Reactie #42 Gepost op: 21-09-2021, 12:28:07 »
Op Tweede Kans eiland is de strijd al individueel, logisch dat ze daar al wat minder lief zijn als groep.



Ik zie John nog wel zo'n Soundos worden eigenlijk. Irritatie tot en met, hopeloos in veel proeven, maar ontzettend ver komen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (19 september)
« Reactie #43 Gepost op: 24-09-2021, 08:49:58 »
Vanwege geen topic voor de aflevering van gisteren naar hier:

Jammer dat Stefano geen immuniteit had, want dan hadden de dames kleur moeten bekennen. 1 van de mannen eruit of toch weer terug naar ' niet in eigen vlees snijden'.
 Dat had dat eiland wat meer spanning gegeven.

Dan nu maar hopen dat Stettin immuniteit haalt en Stefano wint op afvallerseiland