Auteur Topic: Aflevering 11 (3 oktober)  (gelezen 1513 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (3 oktober)
« Reactie #20 Gepost op: 4-10-2021, 23:20:24 »
Als ik Jan of defano was zou ik het ook zo naar Annemiek brengen. 'we waren bang dat Jasper iets in de gaten zou krijgen'.

Behalve als ze zelf liever met Sandra en 'naam even kwijt' verder willen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 11 (3 oktober)
« Reactie #21 Gepost op: 4-10-2021, 23:42:18 »

Behalve als ze zelf liever met Sandra en 'naam even kwijt' verder willen.
Sylvana :P maar snap best dat met 26 kandidaten je even een naam niet meer weet hoor haha.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 (3 oktober)
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2021, 11:37:13 »
Interessante aflevering zeg. Zowel voor nu als straks na de samensmelting. Britte en René lijken het echt goed geheim te houden, maar Dyantha en Defano waren in de allereerste proef een team. Kan toch bijna niet dat dit niet is opgemerkt?

Ik vraag mij wel af of het de juiste keuze is van Jan & Defano. Jasper lijkt mij best 'kneedbaar' en ik vraag mij af hoe loyaal hij nog zou zijn richting het oude kamp Zuid. Als Annemiek zich aan de kant geschoven voelt, zou ze zelfs kunnen overwegen om samen met Sylvana & Sandra één van hen weg te spelen.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 (3 oktober)
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2021, 17:11:48 »
Mooi gespeeld dit  >:D en meer spelers die uit zijn op wraak. Het spel wordt eindelijk wat harder gespeeld, die kamphussel heeft goed gedaan. De manier waarop afvallerseiland gebruikt wordt, voelt nog steeds een beetje inconsistent.

De eerste keer dat John naar Tweede Kans mocht was omdat die deelnemer die een tia had gehad had opgegeven (denk ik). Daardoor was het in het begin zo rommelig/ willekeurig/ inconsequent. Als dat niet zo was geweest dan was het wel min of meer logisch geweest en dan had Tweede Kans ook niet geweten van afvallerseiland… maar nu dus weer een wijziging dat afvallers tweede kans eiland overslaan, maar dat is eigenlijk wel logisch. tweede kans moest een keer gaan krimpen, maar dat kon niet direct omdat de andere eilanden met dubbel zoveel mensen zijn. Dus ze moesten even een periode overbruggen en hele vroege afvallers kregen een iets groter vangnet zodat ze niet direct naar huis moesten. Prima wmb.