Auteur Topic: [kandidaat] Devrim Aslan  (gelezen 4389 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #20 Gepost op: 12-10-2022, 11:05:44 »
Leuk speel je het zeker ja!

Of het verstandig is gaan we nog zien haha. Zeker met de plunder in het spel denk ik dat het hebben van een tactisch wapen je een target gaat maken, waarbij je wapen ook nog eens afgepakt kan worden.

Moet er gegokt worden wat er is bij plunder (vb. gordon moet juist zeggen of het een munt/extra stem is) of mag er vrij geroofd worden?
klaar voor de strijd

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2022, 22:16:57 »
Helaas Devrim, je tactiek heeft dus toch niet geloond. Fijn hoe je de zet van Niels kon waarderen en hoe je met een glimlach het toneel hebt verlaten! Ben je al op de hoogte van wat er verder deze expeditie is gebeurd (via de kandidaten en/of crew) of is alles wat er nu nog komt voor jou ook nieuw?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2022, 22:20:02 »
Dit zag ik echt niet aankomen  ::rofl::

Begon net van je spel te genieten, jammer dat het nu al moest eindigen!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2022, 22:31:59 »
Helaas! Maar denk niet dat het achteraf heel slim was om te roepen dat je te tactiek was om niks te doen.

Wel jammer voor het spel, een tactische speler weg. ::jaja::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2022, 23:27:18 »
Wat jammer Devrim. Misschien toch iets teveel in je kaarten laten kijken en teveel gedeeld met je medekandidaten.
Maar goed dat is vanuit mijn kijkersperspectief en dat is 1,5 uur beelden op 2 dagen.

Wel mijn complimenten voor je keuze om het spel anders te durven spelen. De meeste mensen zullen dit misschien een laffe of egoïstische tactiek vinden. Maar het is wel een risicovolle tactiek, die zoals je zelf ook zei, nodig was aangezien je niet de sterkste, snelste of meest geliefde speler was.

Of het een goede zet van Niels geweest is weet ik niet. Maar ook hij durft zijn nek uit te steken en zijn eigen koers te varen. Zoals je zei, verslagen op je eigen manier.

Bedankt voor je deelname en je reacties hier op het forum  ::tandpastasmiley::

En ik blijf maar weer tegen beter weten in hopen op een exit van Dennis en Chatilla

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #25 Gepost op: 18-10-2022, 09:45:18 »
Wat jammer Devrim. Misschien toch iets teveel in je kaarten laten kijken en teveel gedeeld met je medekandidaten.
Maar goed dat is vanuit mijn kijkersperspectief en dat is 1,5 uur beelden op 2 dagen.


Dit dacht ik ook. Ben benieuwd hoe je er nu zelf tegenaan kijkt Devrim? Of zat er meer tijd tussen het laten doorschemeren dat je de anderen niet handig vond met hun inzet en deze Eilandraad? Had je overigens voor de proef echt niet gemeld dat je als echte quizzer/spelletjesfanaat natuurlijk altijd voor de winst gaat?

Mooi hoe je de actie van Niels wist te waarderen. En goed ingeschat dat Oranje zeker niet jouw naam had ingevuld. Had je uberhaupt een naam verwacht, en welke dan?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #26 Gepost op: 18-10-2022, 19:54:18 »
En goed ingeschat dat Oranje zeker niet jouw naam had ingevuld.

Tja, daar zat Dennis natuurlijk  ;D
You'll never walk alone

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #27 Gepost op: 20-10-2022, 12:57:04 »
Helaas Devrim, je tactiek heeft dus toch niet geloond. Fijn hoe je de zet van Niels kon waarderen en hoe je met een glimlach het toneel hebt verlaten! Ben je al op de hoogte van wat er verder deze expeditie is gebeurd (via de kandidaten en/of crew) of is alles wat er nu nog komt voor jou ook nieuw?

Thanks Joey! Ach ik zag het vanaf moment één als een spelletje, dan was het gek geweest als ik super boos was geworden. Maar blijkbaar hadden April, Ferry en Niels écht verwacht dat ik ze zou uitfoeteren daar.  ::rofl:: Blijkbaar heb ik mijn personage daar echt zoveel overtuigender neergezet dan ik zelf in de gaten had. De enige die mij echt doorhad was Iliass en die stond aan mijn kant. Ik weet wie er wanneer uitgaat en wie er wint, maar hoe alles er uit ziet en de eventuele naaistreken moet ik nog zien!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #28 Gepost op: 20-10-2022, 12:58:01 »
Dit zag ik echt niet aankomen  ::rofl::

Begon net van je spel te genieten, jammer dat het nu al moest eindigen!

Thanks PieterBasje! Ik zelf ook haha, zat eindelijk een beetje in mijn rol en had al bepaalde plannen klaarliggen voor na de samensmelting. Maar goed, gegokt en verloren. Ach ja, lesje geleerd.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #29 Gepost op: 20-10-2022, 13:02:22 »
Leuk dat filmpje met die burger en friet en bord vol eten voor je neus en dat jij niet weet waar je moest beginnen! Buikpijn de volgende morgen? Heb je verder nog lichamelijke gevolgen gevoeld na de Expeditie?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #30 Gepost op: 20-10-2022, 13:03:46 »
Wat jammer Devrim. Misschien toch iets teveel in je kaarten laten kijken en teveel gedeeld met je medekandidaten.
Maar goed dat is vanuit mijn kijkersperspectief en dat is 1,5 uur beelden op 2 dagen.

Wel mijn complimenten voor je keuze om het spel anders te durven spelen. De meeste mensen zullen dit misschien een laffe of egoïstische tactiek vinden. Maar het is wel een risicovolle tactiek, die zoals je zelf ook zei, nodig was aangezien je niet de sterkste, snelste of meest geliefde speler was.

Of het een goede zet van Niels geweest is weet ik niet. Maar ook hij durft zijn nek uit te steken en zijn eigen koers te varen. Zoals je zei, verslagen op je eigen manier.

Bedankt voor je deelname en je reacties hier op het forum  ::tandpastasmiley::

En ik blijf maar weer tegen beter weten in hopen op een exit van Dennis en Chatilla

Dank Jorge! Egoïstisch was het op momenten zeker, maar waarom zou je een Expeditie voor andere mensen spelen? Met de vis had ik gewoon geen honger en ben sowieso niet echt een visliefhebber, tsja dan zou ik het alleen voor de rest doen. Ook niet zo handig.

Voor hoe hard ik het spel wilde spelen ben ik veel te open geweest over waarom ik wat deed. Dat was ook niet bepaald handig nee. Als ik stilletjes voor onrust had gezorgd, had er nog veel bombarie kunnen zorgen. Maar man wat heb ik genoten van de onrust daar.  ::rofl:: Hier in Nederland ben ik helemaal geen onruststoker of conflictzoeker, maar daar mócht het. Nooit met de bedoeling om iemand te kwetsen, maar gewoon een beetje paniek creëren.

Niet de meest geliefde viel wel mee. In Oranje stond ik ijzersterk met een bondje met Liza, Laura en April en had ik zelf nog een afspraak met Ferry. Ik kon het met iedereen goed vinden, alleen had ik niet zo veel aan iedereen. Dennis bijvoorbeeld. Ik kwam puur voor het spel, hij kwam in het begin écht voor het overleven en de proeven. Later in Nederland hebben we elkaar al een paar keer gezien en dat was hartstikke gezellig. Hij komt binnenkort naar Amsterdam met z'n zoon en dan gaan we wat drinken.  ::jaja::

Of het een goede zet van Niels was betwijfel ik eveneens. Stel dat er nog een eilandraad komt voor de samensmelting, dan is zijn positie kritiek, omdat Iliass natuurlijk een munt heeft en Ferry & April never nooit op elkaar gaan stemmen. Als ik er in had gezeten was hij veilig en zouden we vervolgens April er uit stemmen. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Graag gedaan, ik blijf de komende weken nog wel reageren!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #31 Gepost op: 20-10-2022, 13:08:57 »

Dit dacht ik ook. Ben benieuwd hoe je er nu zelf tegenaan kijkt Devrim? Of zat er meer tijd tussen het laten doorschemeren dat je de anderen niet handig vond met hun inzet en deze Eilandraad? Had je overigens voor de proef echt niet gemeld dat je als echte quizzer/spelletjesfanaat natuurlijk altijd voor de winst gaat?

Mooi hoe je de actie van Niels wist te waarderen. En goed ingeschat dat Oranje zeker niet jouw naam had ingevuld. Had je uberhaupt een naam verwacht, en welke dan?

Oh 100% dat ik veel te veel heb gedeeld. Laten we zeggen dat ik me gewoon eventjes iets te zeker voelde nadat ik mijn immuniteitsmunt had gewonnen en me serieus beter voelde dan op dag 1, op dag 18. Één momentje van een te grote mond en je tactiek, waar je echt veel verder mee hadden kunnen komen en sinds dag 1 mee bezig was, kan je zo weggooien. Het was in ieder geval mooie tv en daar kwam ik ook wel voor.  ::rofl:: Ik had het gewoon moeten brengen van 'hé jongens, lijkt me handig als jullie vandaag even krachten sparen zodat we morgen kunnen knallen bij de proef, ik ben bereid vandaag wat meer te doen'.

O jawel, ik had zeker vermeld dat ik mijn best gewoon ging doen omdat ik simpelweg niet van verliezen houd. Meerdere malen met Ferry over gehad ook, dus die wist dat ik wel gewoon mijn best ging doen.

Ik dacht dat ze Ferry/April wel zouden redden, in verband met dat als er nog een immuniteitsproef komt je daar echt wat aan hebt, als extra bondgenoot voor een evt. samensmelting en om wat goodwill bij Dennis te creëren omdat hij natuurlijk mee was gegaan en Liza er uit had gestemd. Dat ik het niet ging worden wist ik 100% zeker.

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #32 Gepost op: 20-10-2022, 13:10:38 »
Leuk dat filmpje met die burger en friet en bord vol eten voor je neus en dat jij niet weet waar je moest beginnen! Buikpijn de volgende morgen? Heb je verder nog lichamelijke gevolgen gevoeld na de Expeditie?

Thanks! Ik kan eindelijk weer echt mezelf zijn, dus dat was bijna nog fijner dan het eten. Tsja als je na bijna 3 weken rijst en brood opeens patat met mayo, een kip-pasta salade en nasi goreng krijgt met een colaatje en aardbeienmilkshake. Wat was dát genieten. Buikpijn liet niet op zich wachten tot de volgende morgen  ::rofl::. Laten we het erop houden dat ik niet zo veel heb geslapen de eerste nacht. Wat niet zo gek was, want ben tijdens de Expeditie precies 0x naar de wc geweest.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #33 Gepost op: 20-10-2022, 23:58:53 »
Leuk dat je zo uitgebreid de moeite neemt om te reageren en ook de komende weken hier actief blijft! Geeft toch ook een leuk extra inkijkje hoe het er daar aan toegaat wat je normaal niet hebt in seizoenen met BN'ers.

Verder hoop ik vooral en dat verwacht ik ook, dat na de samensmelting het spel harder gespeeld gaat worden. Het seizoen valt me totaal nog niet tegen, maar hier wordt het inmiddels wel tijd voor.

PS: Als ze je na dit seizoen niet casten voor De Verraders dan weet ik ook niet meer. Denk dat je daar echt goed in zou passen, in welke rol dan ook.  ::trots::


Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #34 Gepost op: 21-10-2022, 08:38:43 »
En ik hoop ook dat we je nog een keer terugzien in Wie is de Mol! Dan hebben we twee programma's waar je volgens mij perfect zou passen!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #35 Gepost op: 21-10-2022, 20:40:15 »
Dank Jorge & Joey! Dat jullie me zouden willen zien in Wie is de Mol? en de Verraders zie ik allebei als een groot compliment. Moet ook heel eerlijk zijn dat ik mezelf ook daar iets kansrijker in zie dan bij Expeditie hahaha. Ach ja ik ging er heen om mijn angsten te overwinnen en tv te maken en dat is volgens mij allebei wel gelukt.

Ik vrees voor bij de Verraders wel dat als de andere kandidaten dan dit seizoen van Expeditie hebben gezien ik zowel bij de verraders als getrouwen vrij hoog op het lijstje zou staan om er snel uitgewerkt te worden. Maar ik heb mijn lesje geleerd bij Expeditie en zal nooit meer mijn tactiek weggeven, alhoewel het daar ook kwam doordat ik toch ook vermoeid was (al dan niet minder dan de rest) en je begint na een week of twee gewoon een beetje vaag in je hoofd te worden. Ach ja. Maar ik zou alsnog zonder twijfel meedoen.

Sowieso zijn er weinig programma's waar ik nee zou zeggen (zolang er een competitie-element in zit), denk dat ik moment alleen dansprogramma's zou overslaan omdat ik dat gewoon écht niet kan.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #36 Gepost op: 21-10-2022, 21:07:39 »
Ik vrees voor bij de Verraders wel dat als de andere kandidaten dan dit seizoen van Expeditie hebben gezien ik zowel bij de verraders als getrouwen vrij hoog op het lijstje zou staan om er snel uitgewerkt te worden. Maar ik heb mijn lesje geleerd bij Expeditie en zal nooit meer mijn tactiek weggeven, alhoewel het daar ook kwam doordat ik toch ook vermoeid was (al dan niet minder dan de rest) en je begint na een week of twee gewoon een beetje vaag in je hoofd te worden. Ach ja. Maar ik zou alsnog zonder twijfel meedoen.

Bij de Verraders zijn er volgens mij ook wel kandidaten geweest die van tevoren typische personen leken om maar zo snel mogelijk eruit gewerkt te worden, maar toch heel ver gekomen zijn. In ieder geval bij de Vlaamse versie gold dat voor mij persoonlijk. Dat komt misschien ook wel doordat mensen daar ook helemaal gek worden van alle rare moves van verraders en getrouwen en door slaapgebrek doordat ze 's nachts liggen te malen.

Sowieso zijn er weinig programma's waar ik nee zou zeggen (zolang er een competitie-element in zit), denk dat ik moment alleen dansprogramma's zou overslaan omdat ik dat gewoon écht niet kan.

Dus wie weet gaan we je wel zien (of eigenlijk dus juist NIET zien) bij de Masked Singer ::tandpastasmiley::. De Slimste Mens zie ik je ook nog wel doen trouwens.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #37 Gepost op: 22-10-2022, 10:35:37 »
Jammer, Devrim! Jouw spel was inderdaad een heel aangename afwisseling met dat van de overige spelers. Ben benieuwd naar je plannen na de samensmelting en hoe ver je het dan zou hebben geschopt. Ook wel interessant dat je in kamp Oranje met April juist een bondje had en nu tegenover haar stond, en dat je in het andere topic Ferry noemt als een van je drie kandidaten. Van wat we van Ferry zien, lijkt zijn speelstijl (focus op fysieke proeven) niet per se de jouwe.

Wat ik ook zou willen weten: hoe lang duurt een eilandraad? We zien nu op tv soms maar één of twee vraagjes en dan direct hup stemmen. Hoe is dat in het echt?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #38 Gepost op: 22-10-2022, 13:39:14 »
Maar ik heb mijn lesje geleerd bij Expeditie en zal nooit meer mijn tactiek weggeven, alhoewel het daar ook kwam doordat ik toch ook vermoeid was (al dan niet minder dan de rest) en je begint na een week of twee gewoon een beetje vaag in je hoofd te worden.

Net de aflevering pas kunnen zien en dit was wel een spectaculaire exit. Echt een gevalletje 'Bond Villain Stupidity' (inclusief 'evil gloating'): het gesprek met April en Ferry op het strand deed me denken aan de klassieke Bond-schurken die hun hele plan uit de doeken doen terwijl ze Bond gewoon kunnen afknallen. En daarmee ongewild hun eigen graf graven.

Leuk dat je het spel op een interessante, eigengereide manier speelde. Jammer dat je daarbij vergat dat sympathiek gevonden worden óók deel uitmaakt van een goede strategie. Het wordt bijzonder moeilijk te winnen als je te veel mensen tegen je in het harnas jaagt.

Hopelijk krijg je inderdaad eens een herkansing bij een ander spel en kun je dan wat dichter bij jezelf blijven. Ik denk dat het prima mogelijk moet zijn een spel strategisch heel slim te spelen, zonder daarbij echt een ander personage neer te zetten.
Sterker nog: ik denk dat het je dan beter af zal gaan, want de hele tijd een ander personage spelen moet dodelijk vermoeiend zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Devrim Aslan
« Reactie #39 Gepost op: 22-10-2022, 18:24:39 »
Bij de Verraders zijn er volgens mij ook wel kandidaten geweest die van tevoren typische personen leken om maar zo snel mogelijk eruit gewerkt te worden, maar toch heel ver gekomen zijn. In ieder geval bij de Vlaamse versie gold dat voor mij persoonlijk. Dat komt misschien ook wel doordat mensen daar ook helemaal gek worden van alle rare moves van verraders en getrouwen en door slaapgebrek doordat ze 's nachts liggen te malen.

Dus wie weet gaan we je wel zien (of eigenlijk dus juist NIET zien) bij de Masked Singer ::tandpastasmiley::. De Slimste Mens zie ik je ook nog wel doen trouwens.

Oh in een pak wil ik best dansen hoor dat is geen probleem! Alleen moet er nog wel aardig wat gebeuren voordat ik net zo bekend ben als de kandidaten die daaraan meedoen.

Slimste Mens lijkt me supertof, maar daarvan weet ik niet of de makers dat zouden willen omdat ik 'bekend' ben als quizzer. De Vlaamse versie van de Verraders heb ik nog niet gezien. Aanrader?

Ik ken drie mensen die aan de Verraders hebben meegedaan en die zijn toevallig allemaal verrader geweest (Diederik, Stefano en Iliass). Schijnt echt extreem lastig te zijn. We hadden draaidagen van Beat the Champions vlak na de opnameperiode van de verraders en arme Died was nog een beetje aangeslagen van het hele avontuur.