Auteur Topic: Aflevering 4 (19 september)  (gelezen 1831 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #20 Gepost op: 20-09-2022, 14:37:29 »
Leuke aflevering weer! Het begint een leuk seizoen te worden. Voor mijn gevoel is het één van de allereerste keren dat een 60+-er niet gelijk eruit wordt gegooid als er een proef is verloren  ::ok:: Harry bewijst dat leeftijd niet altijd iets hoeft te zeggen over de potentie die je kampleden in je zien.

Ze zitten van de start met 21 deelnemers en na 10 (!) dagen zijn er pas 3 uit. Stel dat er nog mensen terugkomen door de vrijbrief na weggestemd te zijn, kan het zo maar zijn dat er op een gegeven moment iedere dag iemand uit moet om uit te komen op drie of vier finalisten? Ik ben benieuwd wat dat zou doen met hoe het spel gespeeld wordt. Intens, denk ik

EDIT, PS ik vind dit seizoen een enorme glow-up vergeleken vorig seizoen, zeker qua overzichtelijkheid. Ik hoop alleen nog dat niet iedereen toegang heeft tot 'alle' stemmen vanaf de samensmelting tot aan de halve finale. Dat maakt het spannend en onvoorspelbaar, maar wat mij betreft té onvoorspelbaar, het is bijna niet te spelen als iedereen 8+ stemmen heeft.

« Laatst bewerkt op: 20-09-2022, 14:40:25 door JP1999 »

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2022, 15:50:59 »
Harry deed het super goed in die captains battle, jammer dat ie net niet gewonnen had



over mogelijke herindeling, umm ja daar zat ik eigenlijk nou net voor gisteravond aan te denken, misschien dat wel ja, omdat het nu 6-7-5 is, en nu met 18 kandidaten, kun je drie kampen van 6 maken en door elkaar schudden van de teams creert ook meteen gelijk weer nog wat extra spanning lijkt me
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2022, 17:25:15 »
Ik verwacht dat de Captains Battle tussen Dennis, Juultje en Niek bepaald (1) wie er naar Kamp West mogen en (2) wie als eerste mag kiezen bij de kampwissel. Bij het voorstukje zie je hun alle drie namelijk naast een kleine stellage staan met bovenaan hun eigen naam. Onder hun eigen naam is plaats voor twee namen en daar weer onder plaats voor drie namen. Er zullen dus denk ik drie nieuwe teams van zes kandidaten gevormd worden. En dan gaat het format gewoon weer door zoals de afgelopen afleveringen.

Als je bij TvGids kijkt dan kun je al een kleine preview lezen van de volgende aflevering en voor aflevering 6 en daarin wordt nog steeds de Captains Battle genoemd.

Dat stelt me wel gerust, dat er niet weer op een lullige manier opeens mensen uit lijken te gaan doordat ze niet gekozen worden. Wel opvallend dat er per rij plek is voor 1, 2 of 3 kandidaten. Wat zou kunnen is dat Dennis van team Oranje en Juultje van team Paars allebei eerst 2 personen uit team Groen moeten kiezen (de tweede plank). Met Niek in het derde kamp is dan iedereen van Groen herverdeeld. Niek moet dan waarschijnlijk twee van Paars of twee van Oranje kiezen. Daarna wellicht vrije keuze voor de laatste drie (de derde plank). We gaan het zien.

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2022, 14:49:09 »
RTL heeft aangekondigd dat vanaf vanavond Expeditie Robinson: Back2Base begint waar wordt nagepraat. Als bijschrift bij het bericht staat: "Vanavond vertellen twee expeditieleden álles over wat er gebeurd is op het eiland..."

Zou vanavond het moment van het gerucht zijn, van Rose en Thijs? Met zo'n bijschrift lijkt er in ieder geval wel iets te staan gebeuren.


Dit is een prima alternatief voor het geschrapte napraatprogramma "Eilandpraat" dat voorheen na Expeditie Robinson werd uitgezonden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #24 Gepost op: 21-09-2022, 22:21:58 »
Ben ik de enige die het oneerlijk vond dat de spelregels werden veranderd nadat Team Groen al een keer een toren van minstens 6 had gehad? Eigenlijk vind ik dat zij daarmee al gewonnen hadden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #25 Gepost op: 21-09-2022, 22:40:29 »
Vond ik ook  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (19 september)
« Reactie #26 Gepost op: 21-09-2022, 22:42:59 »
Ja - eens - was niet eerlijk. Hoop dat ze daar bij de volgende proeven nu van leren - het is nu te vaak voorgekomen.
Op een gegeven moment kan je ook gokken, ik kom even 15 min op adem en gok erop dat de ander weer de fout in gaat. Dat lijkt me niet de bedoeling.