Auteur Topic: Aflevering 6 (3 oktober)  (gelezen 2158 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #20 Gepost op: 3-10-2022, 22:01:44 »
Terwijl Chatilla en Harry nu juist al voor de vierde keer naar de eilandraad gaan ;D

En Vincent  ;D

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #21 Gepost op: 3-10-2022, 22:09:43 »
Zo zie je maar weer dat je als makers soms ook wat geluk moet hebben. De optie om een afvaller te kunnen 'redden' vind ik echt heel tof, maar het gaat er denk ik niet meer van komen. Zonde hoor.

En heerlijke vooruitblik met Haary die Chatilla eindelijk eens op haar plek zet ::ok:: ::ok::

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2022, 22:13:07 »
Zo zie je maar weer dat je als makers soms ook wat geluk moet hebben. De optie om een afvaller te kunnen 'redden' vind ik echt heel tof, maar het gaat er denk ik niet meer van komen. Zonde hoor.

Eens! Daarom vind ik het een gemiste kans dat de makers niet hebben verplicht om altijd twee portretten te kiezen. Stel je wil er niemand bij, moet je dus inschatten wie er sowieso niet uit gaan en dat zou het echt leuk hebben gemaakt.

Trouwens, doordat Groen (voor de mix) en Oranje (na de mix) steeds naar de eilandraad moesten, is er nog niet echt spanning geweest rondom de tactische wapens, behalve vandaag de extra stem dan. London had totaal geen reden om zijn plunder in te zetten bij zijn eilandraad, omdat hij wist dat niemand anders op dat moment een tactisch wapen had. In team Groen zijn er nu meer mensen met wapens waardoor nu een plunder wel tot zijn recht zou komen, maar zij verschijnen maar nooit op de eilandraad, net als Paars met de immuniteitsmunt van Ilias. En ja, hij had zijn munt bij de eerste eilandraad eventueel kunnen inzetten, maar daar was toen totaal geen reden voor.
« Laatst bewerkt op: 3-10-2022, 22:21:08 door Joey94 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2022, 22:15:51 »
Eens. Zie het een volgende editie wel terugkomen.

Oranje heeft het echt vergooid bij die toren.  ::ohno::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2022, 22:48:49 »
Zonde dat Liza eruit is. Ik vond haar zeer sympathiek en leuk spelen. Met Chatilla heb ik inmiddels echt niets meer. Zij speelt het spel keihard, geen probleem, maar ga hier dan niet over liegen.

De captains battle was Niels niet op zijn best, echt een tactische blunder. Gelukkig heeft hij dat bij de proef goed kunnen maken.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2022, 01:28:04 »
De makers van de captainsproef hadden blijkbaar de kandidaten slimmer ingeschat. Hoe dom kan je zijn als Niels om steeds maar op Harry te schieten. Harry kan in het begin niet anders dan steeds op dezelfde schieten anders heeft hij geen enkele kans om te winnen. Niels moet voorkomen dat Thijs niet te veel op hem gaat voorlopen. Op dat moment moet hij zijn pijlen op Thijs gaan richten. Pas als zij weer ongeveer gelijk zitten kunnen ze weer op Harry gaan. Dan was dit nog een interessante proef geweest.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2022, 11:08:13 »
Vraagje: waar was te zien dat Thijs de plunder had? Dat heb ik precies gemist
klaar voor de strijd

Re: Aflevering 6 (3 oktober)
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2022, 12:31:28 »
Vraagje: waar was te zien dat Thijs de plunder had? Dat heb ik precies gemist

thijs zei iets over een nieuwe munt hebben die er nog nooit eerder was geweest, dat lijkt mij een beschrijving van de plunder  ::ok::