Auteur Topic: Aflevering 13 (21 november)  (gelezen 1097 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 13 (21 november)
« Gepost op: 21-11-2022, 20:27:41 »
Is het dan eindelijk voor Thijs gezien?
Ik hoop het. Dit is aflevering 13!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2022, 20:59:26 »
Ik hoop ook echt dat Thijs eruit gaat deze keer, en dat Vincent van hem wint op afvallerseiland. Thijs heeft voor mij we afgedaan.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2022, 22:10:30 »
Nice! Ik was bang dat Niek toch weer naar Ferry zou zijn geswitcht omdat hij misschien dacht dat Harry en Dennis toch op Ferry zouden gaan, maar in plaats daarvan zelfs nog 2 stemmen meer op Thijs dan was verwacht. Die moeten wel van April en London zijn gekomen, maar waarom??

Waar ik nog meer verbaasd over ben: London, waarom gooi je zomaar een immuniteitsmunt weg?  ::oink:: Hij was dan blijkbaar de voordelen van sommigen wel heel erg zat en wilde iedereen op hetzelfde niveau.
« Laatst bewerkt op: 21-11-2022, 22:17:36 door Joey94 »

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2022, 22:26:04 »
Ik denk idd dat London iedereen gelijk wilde zetten wat betreft troeven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2022, 22:32:23 »
Ik vond dat ook verrassend van London maar hij zal inderdaad gewoon alles eruit willen hebben.

Ik hoop dat Devrim nog wat kan vertellen over de stemverdeling, ik had zoveel stemmen op Thijs niet verwacht. Het wordt wel een gaaf duel volgende week op afvallerseiland.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2022, 00:28:15 »
London was het gecommandeer van Thijs blijkbaar ook wel een beetje beu.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2022, 01:22:56 »
Vincent en Thijs volgende week


Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2022, 12:44:57 »
Thijs is niet de meest sympathieke speler dit seizoen. Toch vind ik spelers zoals hij wel fijn in een seizoen omdat er wat onrust ontstaat en dat is toch vermakelijker om te kijken. Hoe hij nu wordt terug gepakt geeft veel voldoening maar ik zie toch liever spelers zoals hij die meer ophef veroorzaken dan een Ferry die sympathieker is maar voor mij ook saaier om naar te kijken.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2022, 12:49:30 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2022, 14:24:08 »
Ik vond dat ook verrassend van London maar hij zal inderdaad gewoon alles eruit willen hebben.

Ik hoop dat Devrim nog wat kan vertellen over de stemverdeling, ik had zoveel stemmen op Thijs niet verwacht. Het wordt wel een gaaf duel volgende week op afvallerseiland.

Ik denk dat London toch nog een beetje bang was ook omdat hij de eilandraad daarvoor twee stemmen had gekregen. Nou de stemverdeling kan ik wel uitleggen; Harry en Dennis, waarvan vooral Dennis aan Ferry's kant staat, gaan mee omdat dit voor hun ideaal is;

Stel dat alleen Niek en Ferry mee gaan, dan is het 4-4 voor Thijs & Ferry. Bij een eventuele battle op de eilanraad; wint Ferry, top! Wint Thijs? Dan zou Thijs' bondje altijd nog eerder voor 'verrader' Niek gaan dan voor Harry en Dennis. Dus voor hun was dit een godsgeschenk.

Ferry en April zijn goed met elkaar en zitten sinds dag 1 bij elkaar op het eiland, dus uiteraard gaat April mee. Ook precies in lijn met hoe zij het wil spelen, niet op de voorgrond qua bondjes en lekker proeven winnen. Zelfde voor Niek & London, sinds dag 1 bij elkaar. Dus als iemand die dit seizoen heeft meegedaan en met wat mensen op een eiland heeft gezeten moet ik zeggen dat ik dit helemaal niet verrassend vond. Ben erg benieuwd naar de reactie van Vincent volgende week en hun battle.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2022, 18:45:10 »
Dat April heeft meegestemd was inderdaad te verwachten, Niek en Ferry hebben haar natuurlijk op winnaarseiland op de hoogte kunnen brengen van hun plannen. Maar dat London heeft meegestemd vind ik verrassend. Pas toen ze naar de proef vertrokken kreeg Niek het teken van Ferry dat Harry en Dennis ervoor in waren. Dan moet Niek al voor die tijd tegen London hebben verteld wat zijn plan was en wat het teken was?
Wel sluw van London dat hij op verzoek van Thijs de plunder inzette, hij zette Thijs daarmee helemaal op het verkeerde been.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 (21 november)
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2022, 22:32:13 »
Mooie acties van London afgelopen aflevering inderdaad! Ik had die ook niet zien aankomen. ::ok::
🜃