Auteur Topic: Aflevering 2 (5 september)  (gelezen 1778 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2022, 22:29:53 »
Laatste pluspunt. Dat het onduidelijk is wie welk voordeel heeft vind ik ook super  :D

Voor de kandidaten is het inderdaad niet bekend wat heel tof is! Als kijker weten we natuurlijk wel inmiddels wie wat heeft. Was misschien wel interessant geweest als de kijker het ook niet had geweten.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2022, 22:31:34 »
Ik denk dat de casual kijker dan afhaakt. Maar zou in de toekomst idd een leuke afwisseling zijn  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2022, 23:15:46 »
Wel dom van Liza dat ze het gelijk zo open in de groep gooide wat ze in de koker had zitten. Zo’n tactisch voordeel moet je altijd voor jezelf houden. Kamp oranje is toch wel erg kumbaya  ;D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2022, 13:39:44 »
Not disappointed  ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2022, 17:03:17 »
Ik sluit me graag aan bij de andere reacties. De huidige opzet heeft alles in zich om een sterk seizoen te worden  ::ok::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2022, 08:17:08 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de editing wel heel sloom vind. De 1,5 uur voelt voor mij gewoon wat te lang met wat de afleveringen te bieden hebben.

De deelnemers vind ik daarentegen wel leuk (grotendeels). ::ok::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2022, 16:09:32 »
Ik vind de edit juist niet sloom, zeker niet vergeleken andere seizoenen. Vaak is het wel zo dat het rond het midden van een seizoen een beetje in kan gaan kakken (dat vind ik ook bij Survivor zo en soms ook bij WIDM). Maar dat komt misschien ook omdat dan het nieuwige van een seizoen eraf is terwijl het spannende einde nog ver weg is. Heeft misschien meer met mijn spanningsboog te maken.

Chille tweede aflevering! Het enige dat ik hoop is dat dit seizoen iedere aflevering ongeveer 1 kandidaat naar huis gaat. Niet dat door twists soms een aantal afleveringen geen exit is en dat er daarna opeens 3 of 4 tegelijk uit liggen. Maar daar zou de vrijbrief-twist vast niet voor zorgen.

Ik ben heel benieuwd naar de immuniteitsmunt en hoe en wanneer die gaat worden ingezet  ::jaja::

Half december is de ontknoping pas trouwens, wow. We hebben nog flink wat te gaan ;)
« Laatst bewerkt op: 7-09-2022, 16:11:55 door JP1999 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #27 Gepost op: 7-09-2022, 23:17:05 »
Ik ben tot nu toe echt tevreden over dit seizoen. Mooi hoe er constant geswitcht wordt tussen tactieken in de groep en individueel. De steeds wisselende teamcaptains vind ik een mooie toevoeging, met name door het voordeel dat ermee te winnen valt. Het steeds wisselen van eiland met west als beste vind ik dan weer wat minder; een gesleep met mensen zonder dat het veel toevoegt. De deelnemers bevallen mij tot nu toe ook enorm. Ik geniet van hoe Lisa het spel speelt; op het eerste gezicht weinig tactisch maar daardoor misschien juist gevaarlijk (haar troef was de minste en kon ze zonder veel gevaar met de rest delen, dat had ze vast niet gedaan met de plunder of immuniteitsmunt).

Marions exit vind ik eigenlijk niet zo heel erg. Ik vond haar in het spel niet zo leuk. Ik snap het dat vervelend is dat ze zo buiten de groep viel, maar dit heeft ze wel (deels) aan zichzelf te danken door de manier waarop ze zich opstelde. Haar actie met het stelen van het fruit maakt dan weer veel goed.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (5 september)
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2022, 11:25:49 »
Als je als 48 jarige schrijfster tussen 4 acteurs (m/v), 1 model en 1 influencer zit die allemaal zo'n 20 jaar jonger zijn dan sta je volgens mij al met 1-0 achter. Niet zo gek dat je dan buiten de groep valt.
Wat mij betreft had de samenstelling van de deelnemers wel wat gevarieerder mogen zijn. Bijna de helft (10 van de 21) is acteur of actrice als ik goed heb geteld.