Auteur Topic: Aflevering 12 (16 november)  (gelezen 385 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 12 (16 november)
« Gepost op: 16-11-2025, 13:15:14 »
Bespreek hier aflevering 12!
I will follow my inner gold

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (16 november)
« Reactie #1 Gepost op: 16-11-2025, 21:01:45 »
Ik ben net ingeschakeld, maar aan het begin van de aflevering zakt echt mijn broek af. Dat Kevin letterlijk zegt dat Vincent geen respect heeft voor het spel dat mensen spelen. Hoe durft hij dat te zeggen? In plaats van dat hij even naar zichzelf kijkt, blijft hij alleen maar kijken naar anderen. Geen fijne houding wat mij betreft.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2025, 17:31:35 »
Heel die groep heeft zichzelf wijsgemaakt dat hun het spel hartstikke goed aan het spelen zijn, en door de Linda-actie zijn ze compleet gedehumaniseerd. Hoop dat dankzij Vincent's vertrek Churandy nu zijn plekje in de finale veilig kan stellen.  ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-11-2025, 17:54:50 »
Ik ben ook heel erg verbaasd dat ze daar zo verbolgen over zijn.
Ik snap hun keuze om het te spelen zoals ze spelen, ze zijn in de meerderheid en willen allemaal zo ver mogelijk komen.
Maar dan moet je het niet raar vinden als anderen het anders spelen, logisch dat die ook dingen verzinnen om toch verder te komen.
Niet dat Churandy dat deed, dat zou hij wel moeten.

Ik vind het wel raar dat ze allemaal op dit moment nog zo vast houden aan dat complot.
Linda, daarna Kevin, daarna Nordin zijn de afvallers na Nordin en Churandy.
Ik snap trouwens niet waarom Lies boven Linda/Kevin/Nordin gaat. Ja ze heeft 2 munten, maar dan moet je haar dus net wel stemmen geven zodat ze ze moet inzetten.
Als ze echt willen dat de sterkste eruit gaan, dan zouden ze ook van Camiel af moeten willen, die is ook heel erg goed. Ik hoop het zelf niet.

De vooruitblik: ik hoop dat het geen truc van Amije is om NOrdin eruit te werken. Nordin, ik zouvoor de zekerheid toch je munt inzetten

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #4 Gepost op: 17-11-2025, 20:18:06 »
Ik ben ook heel erg verbaasd dat ze daar zo verbolgen over zijn.
Ik snap hun keuze om het te spelen zoals ze spelen, ze zijn in de meerderheid en willen allemaal zo ver mogelijk komen.
Maar dan moet je het niet raar vinden als anderen het anders spelen, logisch dat die ook dingen verzinnen om toch verder te komen.
Niet dat Churandy dat deed, dat zou hij wel moeten.

Ik vind het wel raar dat ze allemaal op dit moment nog zo vast houden aan dat complot.
Linda, daarna Kevin, daarna Nordin zijn de afvallers na Nordin en Churandy.
Ik snap trouwens niet waarom Lies boven Linda/Kevin/Nordin gaat. Ja ze heeft 2 munten, maar dan moet je haar dus net wel stemmen geven zodat ze ze moet inzetten.
Als ze echt willen dat de sterkste eruit gaan, dan zouden ze ook van Camiel af moeten willen, die is ook heel erg goed. Ik hoop het zelf niet.

De vooruitblik: ik hoop dat het geen truc van Amije is om NOrdin eruit te werken. Nordin, ik zouvoor de zekerheid toch je munt inzetten

Nee eerder een truc om Kevin of Linda eruit te werken, want je ziet Amije en Nordin een deal maken, en zij weet natuurlijk dat Nordin immuniteitsmunt heeft, maar ze speelt het zo en zo tegen Kevin

Ook mooi dat Tobias zo veranderd is sinds vertrek Vincent, die stem van hem richting Lies was gewoon zoals hij dat zei om haar scherp te houden dat ze weet dat een volgende keer een van die immuniteitsmunten moet inzetten wanneer ze aanvoelt dat ze niet 100% safe is
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim