Auteur Topic: Aflevering 13 (23 november)  (gelezen 165 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 13 (23 november)
« Gepost op: 23-11-2025, 17:09:15 »
Bespreek hier aflevering 13!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 (23 november)
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 08:35:30 »
Heel gewaagd van Nordin, maar het is goed afgelopen. Eindelijk Linda naar huis, dat werd tijd.

Ik vind Tobias een stuk leuker sinds hij een eenmansbondje is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 12:17:34 »
Klopt Nordin is een stuk leuker geworden, of in ieder geval komt veel leuker over.

Ik ben over 2 dingen wel verbaasd:
- hoezo zit Lies in het hoofdbondje met Amije, Matthias en Camiel;
- waarom kiezen de anderen en dan met name Kevin en Nordin er niet voor om een 2e bondje te vormen om het 1e bondje te breken? Ze zijn nu de nummer 5, 6 of 7. Samen met Churandy en Nordin en dan zeker met Linda erbij waren zij in de meerderheid.

Ik heb trouwens niet het idee dat Nordin in de gaten heeft dat Amije hem er ook gewoon uit wil hebben.
Hoop dat hij volgende week wint en dus zijn munt nog een ronde kan sparen en evt weer aan Churandy kan geven als hij daarvan wint.
En dan Lies (met 2 munten) er als eerste uit werken.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 21:49:43 »
Bijzonder seizoen.

Ligt het aan mij maar heeft niemand door hoe gewiekste speler Amije is?
De enige waarmee ze geen klik heeft is Churandy.
Aangezien ze ook nog een munt heeft, die wandelt zo de halve finale binnen, tenzij iemand zich tegen haar keert.

Ik hoop echt dat Nordin echt iets bedenkt volgende week, tenzij ie volgende week wint, is ofwel zijn munt kwijt of is ie helemaal weg.

Ik vind dat er teveel wapens in het spel zitten, het zijn er 4 immuniteitsmunten als ik het goed heb (2x Lies, Amije en Nordin).
En dan heb je ook nog een groot verbond. En winnaars eiland. Extra stemmen vind ik prima, dat zijn er ook niet teveel en zolang iedereen voor eten gaat bij de proeven komt er ook niks meer bij.