Auteur Topic: [ER] Spoilers  (gelezen 523 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
[ER] Spoilers
« Gepost op: 14-08-2025, 16:31:26 »
Alleen in dit topic mag je spoilers over dit seizoen van ER bespreken zonder spoilertags!
I will follow my inner gold

Offline Kreauwen

• Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 01:41:44 »
In de allereerste aflevering waren er verschillende fragmenten te zien die later in het seizoen zouden afspelen. Het enige fragment dat nog moet komen is een discussie die ontstaat ná de eilandraad.

We zien hier Amije die tegen, vermoedelijk Camiel, zegt "Ik vind het laf dat je je gaat verschuilen achter iets anders." In dit shot zijn Amije, Camiel, Matthyas en Churandy (met immuniteits-ketting) duidelijk te zien. In de hoek zie ik iets wat lijkt op de jungle outfit van Tobias.

In dit plaatje ontbreken dus Kevin, Lies en Nordin.

Als we er van uit gaan dat Amije zo'n reactie heeft na de eilandraad omdat haar originele plan niet gelukt is, is mijn voorspelling dat de oud-stamgenoten Matthyas, Tobias en Camiel via een sluwe zet Lies er uit hebben gestemd. Ik betwijfel namelijk of Amije een zelfde reactie zou hebben na de eliminatie van Nordin of Kevin.

Die mannen zaten immers samen alle drie al in de originele stam en als ze de keuze moeten maken tussen elkaar er uit stemmen of Amije/Lies denk ik dat ze voor het tweede gaan, ondanks de munten die in het spel zijn.

Om dit plaatje compleet te maken moet Kevin er de volgende aflevering uitvliegen doordat Churandy nog steeds immuniteit heeft, Nordin een munt heeft en Kevin duidelijk het buitenbeetje is in het bondje. Daarnaast moet de winnaar van de immuniteitsproef het duel tegen Churandy opnieuw verliezen.

Vervolgens moet, in de daaropvolgende aflevering, Nordin de immuniteitsproef winnen en Churandy verslaan in het duel.

In principe kan het ook zo zijn dat Nordin er volgende week uit gaat en Kevin de immuniteitsproef én het duel tegen Churandy wint, maar gezien zijn historische prestaties en de immuniteitsmunt van Nordin lijkt mij dat onwaarschijnlijker.

Hoe het dan mogelijk is dat met drie immuniteitsmunten in het bezit, Amije en Lies alsnog deze strijd tegen de mannen verliezen moet nog blijken. Maar ik kan de frustratie van Amije anders niet verklaren.

Het is echter maar een theorie, het kan immers ook vals geknipt zijn en wellicht staat Lies gewoon buiten beeld  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 10:40:02 »
dat denk ik niet. ER is al jaren zijn eigen grootste spoiler.

door zulke fragmenten kon je in het verleden al vaak afvallers vinden of ze verklappen de immuniteitswinnaar in de preview (en ooit zelfs eens de winnaar)
klaar voor de strijd